OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 48



Impossible Little Things 48Závěr povídky ILT. A jakže to dopadne? Láskou jako hrom, nebo zlomeným srdcem?

Jdu zrovna kolem jeho sestry, když do mě vráží dveře.

„Ahojte!“ Chytnu se za čelo. Proboha! Co to, sakra, zase je?! Podívám se na Eleanor. „Co ty tady děláš?!“ Dá si ruce v bok jak nějaká kráva... počkat? Ona je...

„Eleanor!“ vykřikne mi za hlavou jedna ze sester a běží obejmout Eleanor. Něco si tam říkají a tím pádem mě opouštějí. Vyběhnu nahoru a vrazím do Louise.

„Je tady Eleanor,“ řeknu a vzhlédnu mu do očí. S pootevřenou pusou na mě zírá.

„Měla bys odjet.“ Tato jeho slova mě doslova rozbodnou srdce.

„Cože?“ zašeptám. Nechce se mi brečet, ale řvát a trhat polštáře. Sakra!

„Slyšelas,“ polkne a mrkne.

„Jo, jo...“ odcouvám. Jdu se balit, protože na tohle nemám. S nadávkami se balím, všechno, co najdu, naštěstí nikoho nepotkávám a balím se v obou pokojích. Naštvaně si nasazuji svetr a rifle. Vansky a odcházím.

Jakmile se za mnou zabouchnou dveře, zůstávám stát jak přikovaná. S taškou přes rameno a kufrem u nohou stojím jak naprostá kráva před jejich domem a po tváři mi tečou slzy. Teď už stačí, jen aby přijeli z bulváru a vyfotili to. Utírám si slzy a rychlým krokem odcházím. Rovnou na letiště. Pryč. Já ze sebe debila dělat nenechám. Nenechám si sr... naštvat, jenom protože jsem se zamilovala. Tak počkat? Zamilovala? Co to, kurva, melu! Ten kluk mi zlomil srdce a už jenom tím, že mě zřejmě připravil jak o lásku, tak o další čtyři kamarády a tři kamarádky. Tak ať si políbí! Kretén... jen doufám, že mu srdce zlomím víc než on mně. Pokud to ješte jde.


A je tu konec!

Mám spoustu otázek. Takže začneme třeba tou první. Takže: Jak se vám to líbilo? Já vím, v jednu chvíli jsem si dala hodně na čas, ale pro mě to teď znamená, že jsem se k tomu dokázala vrátit.

Za druhé: Asi vám vadila délka kapitol, že? No... pro mě je zázrak napsat vůbec toto! V životě jsem nic nedopsala, a teď je to tu! Četla jsem třeba E-mailová láska tady na ourstories a Mimush měla každou kapitolu dlouhou jak moje tři. Ale to co už, že?

Za třetí: Co příběh? Líbil se vám děj? Nebo třeba styl mého psaní? Prosím, že se vám líbil, protože... já osobně píšu, protože se potřebuju vybít ze svých pocitů. Jako někdo tančí, aby skryl pocity, a někdo maluje, aby je naopak vyjádřil, tak já píšu. Možná to dělá většina z vás, ale třeba pro mě to je doopravdy srdcová zaležitost. Miluju to a miluju, když vidím, že moje povídka má nový komentář.

No, a taky mě štve, že jsem to nezarovnala na plný počet, a to je padesát kapitol, ale i tak je to pro mě úspěch, víte? Protože já prostě... pořád mám nové a nové nápady, a když mě něco napadne, začne mě to bavit víc něž to před tím, a tak se k tomu přesunu, což je... řekněme si to narovinu, špatně :)

Takže děkuji vám moc! Doufám, že zanecháte komentář a že se vám konec líbil!

DÁLE BYCH CHTĚLA ŘÍCT, ŽE MÁM ZAČÁTEK TAKOVÉHO DRUHÉHO DÍLU PRO ILT STORY :)) TAK SNAD SE POTOM PODÍVÁTE

Vaše JanieHutcherson :*



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 48:

4. JanieHutcherson přispěvatel
22.12.2013 [22:49]

JanieHutchersonTak nová už je...a vážně jsem touhle povídkou z tebe udělala Directionerku? Jestli faakt jo tak je mi do breku protože...prostě nebudu to tady vysvětlovat, jen asi to, že to pro mě má fakticky velkej význam :)

22.12.2013 [22:21]

NikiiEhm?! Takový konec? oh... Prosíííím, druhou sérii... prosííííím Emoticon Jinak tuhle povídku mám hrozně ráda, jelikož ze mě udělala Directionerku. Už 8 měsíců... Takže ti za tohle děkuji. Emoticon Emoticon

2. Sid
28.11.2013 [17:31]

Prosím prosím rychle druhou sérii Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 27.11.2013 [21:34]

asi takto: co ten koniec? To bolo co. On je fakt kokot! A druha seria. Sakra ano. To potrebuje. Chcem vedet riesenie. P. S. : ak stratis nit rada ta nakopnem Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!