OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Miluješ ma? Nie! Fajn! 11. kapitola



Miluješ ma? Nie! Fajn! 11. kapitolaTáák... oficiálne pridávam jedenástu kapitolu, ktorá je venovaná mojej peknej a úžasnej MirrorGirl454...:D
A k deju... Ako dopadne ráno po búrlivom večere...:D Hmmm...

LEE:

Ráno som sa zobudil celý dolámaný. Nechápal som, prečo som ostal spať na gauči, ale pochopil som, keď som sa obzrel okolo seba. Všade boli rozhádzané moje veci a veci nejakej šľapky. Ufff... včera som sa dal s Emmou dokopy a už som ju aj podviedol? Pomaly som sa pozrel, kto je tá osoba. Modlil som sa, aby to nebola Mia. Pretože som vedel, že tej sa už nezbavím. Pozrel som sa teda na osobu, ktorá ležala na mojej hrudi a znenazdajky sa díval do Emminej spiacej tváre. Mal som čo robiť, aby som sa neroztancoval od tej explózie šťastia. Zadíval som sa na ňu a pousmial sa. Milovali sme sa. A teraz, je už len moja.

„Milujem ťa,“ zašepkal som a pomaly som sa postavil. Po dlhšom hľadaní, som zdvihol svoje tepláky a obliekol si ich. Odšuchtal som sa do kúpeľne a a dal si rýchlu sprchu. Umyl som si zuby a upravil som si vlasy. Už upravený som sa vrátil k Emme. Pritiahol som si stoličku ku gauču na sledoval ju. Asi po pätnástich minútach sa začala vrtieť a nakoniec otvorila oči. Nechápavo sa obzerala okolo seba a červenala sa. Vyhýbala sa mi pohľadom a klopila zrak. Prisadol som si k nej na gauč a zdvihol som jej hlavu. Musela sa mi teda pozrieť do očí. Usmial som sa na ňu a ona ešte viac sčervenala. Priblížil som sa k nej a nežne som ju pobozkal. Bozk mi opätovala a objala ma rukami okolo krku. Odtrhol som sa od nej a spýtal sa to, čo ma trápilo už odkedy sa zobudila.

„Nepáčilo sa to?“ Mne sa to zdalo úžasné, ale ak jej nie, tak... Ešte viac sčervenala a znova sklopila zrak.

„Ublížil som ti?“ Nad touto možnosťou som nerozmýšľal, ale bola tu. Znova sklopila zrak. Už som chcel niečo povedať, keď prehovorila.

„Všimol si, si to?“ opýtala sa a ja som na ňu hľadel, ako idiot. Nechápal som o čom to hovorí.

„Ja som bola panna,“ zašepkala do ticha a táto veta ma absolútne odrovnala. Sedel som tam a pozeral na ňu. Ona počkal na mňa? Nedala Mikovi? Ani nikomu inému? A mne áno? Ako je možné, že mi tak verí? Bol som strašne šťastný, že som bol Emmin prvý. Prišiel som k nej a objal ju.

„Veľa to pre mňa znamená,” zašepkal som jej,  pritiahol som si ju k sebe a ona mi hlavu zaborila do hrude. Stále som si ju k sebe tisol a bozkával ju do vlasov.

„Prepáč, ak som niečo pokazila. Ale bolo to... no... úžasné...“ začala, ale nedovolil som jej vetu dokončiť. Namiesto toho som ju pobozkal a za boky si ju pritiahol k sebe. Pri tomto pohybe jej spadol paplón. Do ktorého bola zabalená. Teraz predo mnou bola nahá a vyzerala, ako anjel. Červenala sa a klopila zrak, dnes už asi po stý krát.

„Si nádherná. Nehanbi sa za to,“ snažil som sa ju upokojiť a pohladil ju po líci. Sama sa ku mne natiahla a pobozkala ma. Tento raz však neostalo, len pri nevinnom bozku...

***

EMMA:

Odlepila som sa od Leeho odhalenej hrude a zastrčila si vlasy za uši. Pomaly som sa postavila a natiahla na seba moje minišortky a korzet, ktoré som mala na sebe včera, keď som sem prišla, pretože doma som nemala čas sa prezliecť.

„Požičiam ti niečo sestrine, poď,“ chytil ma Lee a ruku a ťahal ma hore po schodoch. Boli tu štvorie dvere.

„Tieto sú moje... rodičov... kúpelňa, máme každý vlastnú, ale pre istotu. A toto je sestrina izba, poď,“ povedal a otvoril jej dvere. Jeho sestru som poznala len z videnia. Bola to príťažlivá žena. Mala devätnásť, merala asi stoosemdesiat centimetrov a mala strašne dlhé nohy. Každé dva mesiace mala iné vlasy a vždy bola dokonale namaľovaná. Teraz ležala v posteli, spod paplóna jej trčali len nohy.

„Caroline, stávaj. Prosím. Caroline,“ začal ju budiť Lee.

„Do boha. To si ma nemohol zobudiť neskôr Lee? Je sobota. Ako, si môj milovaný brat...“

„Jediný,“ skočil jej do reči Lee.

„Ale aj tak. Toto si dovoľovať nemusíš. Po tom aký ste boli v noci hlučný. Ako, prišla som domov o jednej a boli ste v tom najlepšom. A naozaj ste boli hlučný. A ja chcem spať,“ povedala mu a ja som cítila, že sa červenám.

„Car, prosím. Potrebujeme tvoju pomoc,“ skúsil to Lee, ale odpoveďou mu bolo hlasné zachrápanie. Lee len pokrútil hlavou a prudko trhol z jej paplónom. Caroline sa ani nepohla, len ďalej ležala a naschvál chrápala. Musela som sa pousmiať nad tým, ako sa tí dvaja majú radi. Bolo to až neuveriteľné. Z ničoho nič sa Caroline zdvihla a obrovským skokom, skočila po Leem. Ten spadol na zem a ona naňho. Sadla si naňho a začala mu strapatiť vlasy. Musela som sa začať smiať, pretože som vedela, že vlasy sú Leeho slabina. Nakoniec ju nejako ukecal, aby prestala a ,postavil sa. Keď tak stáli vedľa seba, uvedomila som si, že je strašne vysoká. Ostatne všetci z jeho rodiny sú vysoký. Jeho sestra sa na mňa zadívala a zasmiala sa.

„Som Caroline, konečne má môj brat vážnu známosť. Už žiadne nenormálne škaredé šľapky, ktoré si sem bude vodiť po nociach? Ostatne, posledne to bolo hlavne Mia, kto doliezal...“ zamyslela sa Caroline a podala mi ruku. Prijala som ju a potriasa som ňou.

„Srať na slušné správanie!“ zakričala Caroline a objala ma. Až vtedy si zrejme uvedomila, aká som malá. Pustila ma a divno sa zadívala na Leeho. Ani ja a zrejme ani on, sme netušili, prečo sa naňho tak pozerá.

„Lee? Ty si pedofil?“ spýtala sa ho a ja som nakoniec pochopila, prečo sa tvárila tak zvláštne. Robila si z nás srandu. Teda zo mňa. A narážala na moju výšku. Lee sa zasmial a prišiel ku mne. Jednou rukou ma objal a druhou drcol do Caroline.

„Hej, som... ale je to úžasná, keď dostaneš do postele malé dievčatko, hlavne keď ho miluješ,“ pokračoval v Carolininej hre aj on. Zamračila som sa naňho a on sa zasmial. Pobozkal ma na čelo a pozrel sa na Caroline.

„Máš niečo pre ňu? Prišla sem rovno z plesu,“ povedal jej Lee a ja som mu bola vďačná, že nespomenul moju mamu a Deana.

„Jasné, nebude to moje, ale malo by jej to byť dobré. Zabudla to Helen, keď tu bola naposledy. Ale keďže moje veci jej určite nesadnú...“ povedala Caroline a podala mi nejaké tielko a nohavice. Prikývla som jej, ale to už Lee ťahal z dverí.

„Dúfam, že sa nehneváš?“ zašepkal mi a ja som len nahodila výraz, hlbokého zamyslenia.

„No, musím si to vyžehliť,“ povzdychol si Lee a priblížil sa ku mne. Pozrela som sa naňho a zamračila sa. Priblížil sa ešte trochu a pobozkal ma. Dala som mu ruky za krk a pritiahla som si ho bližšie. Nebránil sa a za pás na zdvihol. Niesol ma do jeho izby a neprestával ma bozkávať. Cítila som jeho pery všade. Na tvári, krku, brušku vo vlasoch. Proste na každom kúsočku môjho tela. Ja som mu to opätovala dotykmi a vzdychmi.

„Ste nechutný, ale zabavte sa,“ otvorila dvere Caroline a zasmiala sa. Ako dvere aj otvorila, tak ich aj zavrela. Čakala som, že Lee dajako zareaguje, ale od svojej “práce“ sa nedal vyrušiť.  S obliekania momentálne nebude nič... Prebehlo mi hlavou, ale potom som sa už dodala Leemu a jeho dotykom a bozkom...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluješ ma? Nie! Fajn! 11. kapitola:

3. JessLoye přispěvatel
27.12.2010 [1:20]

JessLoyeCaroline je úžasná! A Lee je pedofil, hej? Emoticon

2. MirrorGirl454 přispěvatel
20.12.2010 [20:26]

MirrorGirl454Ten začiatok bol nakrajšííí... konečne niečo take...hmm... romanticke. Emoticon Emoticon Emoticon

20.12.2010 [16:37]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!