OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Po stopách strachu-III.-Tommy Hill



Po stopách strachu-III.-Tommy HillVečer s partou a pak důležité oznámení....

  Celou cestu jsem jen přemýšlel a vůbec se nezapojoval do jakékoliv konverzace mezi rodiči a mou sestrou. Modlil jsem se, ať už jsme doma, protože v autě jsem se cítil nejistě a zvedal se mi žaludek. Myslel jsem na to, jaké by to bylo, kdybychom se do tohohle domu přestěhovali. Do Sacramenta to trvá chviličku, znamenalo by to pro mě neměnnou školu a nepřerušené styky s nejlepšími přáteli. Byl jsem si naprosto jistý tím, že si naši vyberou právě tenhle dům, i přestože byl trochu přes náš rozpočet, s trochou snahy by se to dalo finančně zařídit.

 „Tommy!“ zamávala mi rukou před obličejem Summer, „vnímáš?“

  Jen jsem se na ni zmateně podíval a protřel si oči.

 „Cože?“ Summer se jen zasmála a protočila oči.

 „Co je s tebou bráško?“ podívala se na mě zkoumavým pohledem. Chvíli jsem mlčel a pozoroval její zvědavý pohled, ale pak jsem si jen odhrnul vlasy z obličeje a pokrčil rameny.

  Když jsem se naklonil z okýnka, poznal jsem důvěrně známé domy. Věděl jsem, že jsme jen pár metrů od našeho domu, kterým ale už moc dlouho nebude.

  Když jsem se vysoukal z auta, otočil jsem se na druhou stranu ulice, kde zalévala trávník dcera jedné naší sousedky, Dina.

 „Ahoj Tommy,“ zamávala mi jen v krátkých džínových šatičkách a našpulila fialově namalovanou pusu. Světlé vlnité vlasy se jí přimotávaly do hlubokého výstřihu, který se dral ven. Jen jsem se na ni usmál jako vždy.

 „Přestaň tupě zírat a pojď,“ uslyšel jsem jen naštvaný hlas Summer. Otočil jsem se a vešel dovnitř hned za ostatními.

 

 „Můžu tě vyrušit?“ zaklepal někdo na dveře a já odtrhnul oči od stropu, kde jsem se snažil rozřešit tisíc myšlenek. Ležel jsem na své útulné postýlce a pomalu usínal už pár hodin.

  Neochotně jsem se podíval ke dveřím, kde stála Summer opírající se o rám. Sedl jsem se na postel a odhrnul deku, aby si ke mě mohla sednout.

„Nechci odtud,“ posadila se a vypadala při tom smutně a vyrovnaně zároveň. „Začínat od znovu. Sacramento bez sourozenců Hillových nebude Sacramento,“ začala se smát a byly jasně vidět její roztomilé výrazné ďolíčky.

 „Já taky ne,“ řekl jsem. „Zavři.“

  Summer se jen mlčky zvedla a zabouchla dveře a pozorovala, co chci udělat.  Vytáhnul jsem jen z kapsy u košile krabičku cigaret, z poloviny prázdnou.

 „Tommy…,“ zakroutila naštvaně hlavou.

 „Summer,“ usmál jsem se na ni a provokativně si dal do pusy cigaretu, kterou jsem si snažil zapálit zjevně nefunkčním zapalovačem. Summer si jen skousla ret a zadržovala smích.

 „Tak ty se budeš smát, jo?“ zatáhl jsem ji za ruku na postel a začal jsem ji lechtat, což pro ni bylo největším mučením, u kterého navíc vždycky vydávala pisklavý zvuky, které zněly jako od malé holky.

 „Tommy, přestaň!“ bouchla mě omylem rukou do obličeje a já se chytl za bolavé místo. Sklopil jsem hlavu mezi kolena a předstíral pláč.

 „Neřvi,“ sáhla mi rukou do vlasů a rozcuchala mě. Než jsem se po ní stačil jakkoliv ohnat, uslyšel jsem jakýsi zvuk na okně. Summer se jen zamyslela a pak otevřela okno.

 „Čau!“ mávala div nevypadla ven, „…no jasně, že půjdeme! Počkejte tam,“ řekla s úsměvem a vrhla se do skříně, aby na sebe navlékla krátké červené šatičky.

 „Banda je tady?“ zeptal jsem se a vzdal marné zapalování cigarety. Summer jen přikývla, když odtrhla obličej od zrcadla.

 „Jdu napřed. Řekni našim, že jdeme pryč,“ řekl jsem a sešel dolů za nimi.

 „Zdar, kámo,“ plácl mě po zádech Mike a ve chvíli, kdy promluvil, byl z něj cítit cigaretový kouř. Ještě aby ne, tenhle černovlasý kluk s bradkou, o hlavu menší než já, ale o několik let starší, mě ve třetí třídě naučil kouřit. Pohledem jsem hledal Dinu, až jsem ji našel, jak seděla na velkém kameni u našeho malého umělého jezírka. Nahýbala se k vodě a prsty přejížděla po vodní hladině. A pokaždé, když se takhle předklonila, bylo jí nádherně vidět do objemného výstřihu.

 „Tommy, přestaň mi civět na prsa,“ řekla, aniž by se na mě za celou dobu podívala. Blažený úsměv jsem vyměnil za vážnou tvář a zase se zvedl. Všichni na naší škole věděli, že ona je luxusní zboží, které si může dovolit málokdo. Vždy si byla dobře vědoma všech svých předností, které uplatňovala především u profesorů v kabinetu…

 „Konečně vylezla ta naše princezna,“ ozval se Josh, světlovlasý a urostlý nejlepší hráč školního fotbalového týmu, který se vůbec netajil tím, že Summer je snad jediná kořist, kterou ještě neulovil.

  V tu chvíli jsem jen slyšel zvuk smykujících gum a hlasitou dunící hudbu, než zpoza rohu vyjel Luke, ve svém nablýskaném luxusním kabrioletu, který mu daroval k osmnáctinám jeho drahý zámožný tatíček. Luka jsem vážně neměl rád, vždycky se rád napil, ale když to přehnal, zpravidla se s někým popral a zrovna měsíc předtím, jsem od něj dostal i já. Ale má vždycky plno alkoholu, přisprostlých vtipů a především hodně peněz, který neváhá rozfofrovat za úplný blbiny.

  Všech pět se nás nasoukalo k Lukovi do auta a mohli jsme vyjet. Všichni jsme se rozebrali piva v plechovce a jeli neznámo kam.

 „Zajdeme se vykoupat!“ vykřikla Dina a dlouhé blond vlasy jí vály ve větru. Stáhnul jsem si ji na klín a objal kolem pasu. Summer seděla vedle nás na zadní sedačce a jen jsem letmo postřehnul Joshův hladový pohled do jejího dekoltu.

 „Ne,“ řekla Summer a zakroutila hlavou. „Vám se snad teď chce lézt do studeného rybníka? Za chvíli bude tma,“ dodala  a hledala pohledem spojence, kteří jí to odkývnou. Nikdo takový se ale nenašel.

 „Pojedeme k jezeru a opijeme se!“ zapištěl nadšeně Luke, nasadil si sluneční brýle a zrychlil.

 

 „Pojď, Tommy,“ táhla mě Dina za ruku, když jsme zastavili u jezera za městem a už ze sebe sundávala oblečení. Ani jsem nepostřehnul, co dělají ostatní, Dina mi jen rozepínala košili, já si jen loknul piva a rozepnul si pásek. Dina si stáhla své lehké letní šatky, pod kterými měla jenom miniaturní kalhotky. Teď už jsem si všimnul, že Luke, Mike i Josh koukají jen na Dinu. Začali se svlékat do trenek a postupně všichni naskákali do vody.

  Hned jak jsem ponořil nohy do vody, zařval sem: „Je LEDOVÁ!“

  Dina se jen zasmála a začala na mě cákat. Jen jsem se rozběhnul do vody a vrhnul se přímo na ni. Všichni byli příliš opilí na to, aby dokázali kontrolovat co dělají. Pod vodou jsem Dině tisknul zadek a tlačil ji co nejblíže k sobě. Jen se usmívala a začala mě líbat. Nejdřív pomalu a opatrně, potom už se naše jazyky proplétaly a zkoumaly toho druhého. Rukou jsem jí zajel pod ten poslední kousek oblečení, který na sobě měla. Dina jen vzdychla a zaklonila hlavu. Políbil jsem ji na krk a sál její měkkou kůži. Pak jsem si možná uvědomil že nejsme až tak daleko od ostatních, aby na nás přestali zírat. Chytil jsem ji za ruku a šel s ní na břeh do vysoké trávy, kde jsem věděl že nás nikdo nenajde. Ležela na trávě a já ji hladil úplně všude. Hlasitě oddychovala a já věděl, že už není nač čekat, protože jsme to oba potřebovali jako drogu…

 

  Když jsme se oba vrátili k autu, Dina na sebe hodila oblečení. Já si obléknul kalhoty a košili jsem si nechal rozepnutou. Odhrnul jsem si vlasy z čela a z kapsy vytáhl cigaretu.

 „Tak jak jste si to užili?“ zasmál se Luke a napil se z flašky vodky, kterou držel v ruce.

 „Děláš, jako kdyby nebyli slyšet až sem,“ začal se smát Mike a napil se od Luka.

 „Kde je Summer?“ zeptal jsem se, když jsem ji nikde neviděl.

 „Šla se někam projít s Joshem,“ zapálil si Mike. „…sakra!“ vykřikl, když ho začala pálit ruka, protože zapomněl sfouknout sirku.

 „Už nepij,“ začal se smát Luke Mikeovi. Znervózněl jsem. Ale ulevilo se mi, když jsem v dálce viděl Summer a Joshe mířící k nám.

 

  Pomalu zapadalo slunce a začalo se stmívat. Rozdělali jsme oheň a posedali si. Dina mi skoro usínala v klíně, jen občas zvedla hlavu, když jsem ji nechal potáhnout z cigarety.

 „Summer, dneska jsi nějaká posmutnělá. Děje se něco?“ protrhl ticho Mike, když všichni ospale koukali do hořícího ohně.

 „Nechci se odtud stěhovat,“ řekla smutně Summer a podívala se na mě.

 „Takže je to tutový?“ zpozorněl Josh. Summer se na něj vyzývavě podívala a přikývla.

 „Ale budeme se stěhovat jen kousek odtud, navíc budeme nejspíš ve stejný škole. Já bych to tak neprožíval,“ řekl jsem a odplivnul si.

 „To není jistý. Jak víš, že si naši vyberou zrovna tenhle dům? Ten první se jim docela dost líbil,“ usadila mě Summer. Ne, nemohu přeci dopustit, abychom se stěhovali tak daleko do toho hrozného baráku. Mám tu všechno - skvělou partu, kopu holek a vzpomínky.

 „Na jednu stranu, když už se stěhovat, tak do toho druhého domu, do Count Village. I když ten dům v Silverbergu byl překrásný. Necháme to na našich,“ řekla zasněně Summer a objala si rukama kolena a pořád pozorovala sálající oheň.

 „Nedokážu si Sacramento představit bez vás dvou. Kdo bude zneuctívat holky na školních záchodcích? A kdo bude nejkrásnější holka na škole, když tu Summer nebude?“ řekne Josh a významně se podívá na Summer, která lehce zčervenala. Naprosto sem registroval ty vlny, který Josh Summer posílá. Nikdy mi jeho zálety nevadily, často jsme po sobě dědili holky a dělili se o bohaté zkušenosti. Ale nedovolil bych, aby to samé udělal i Summer. Díval se na ni stejně tak sladkým pohledem, jako na ty ostatní, a vypadalo to, že ona mu ty jeho kecy věří. Nejdřív na ni bude hodný, pak ji honem rychle dostat do postele a následně odkopnout. Summer jsem měl moc rád na to, abych nechal kluky jako je Josh (a já), aby jí ublížili.

 „Měli bychom se vrátit,“ řekl jsem a zvedl se.  

 „Už?“ řekli všichni jednohlasně.

 „Děláte, jako byste neznali naše,“ začal jsem se smát. „Jestli chceme do toho domu, musíme je přemluvit a tím, že se budeme domů vracet o půlnoci, si nějak výrazně nepolepšíme,“ řekl jsem tónem, který mě sám až udivil. Mluvil jsem naprosto přesně jako můj táta.

 „Hodím vás domů,“ řekl Luke a trochou vody z jezera uhasil oheň.

 

 „Nejste dneska doma nějak brzy?“ zastihla nás máma hned u dveří se smíchem.

 „No jestli ti to vadí, můžeme se zase vrátit,“ vlepila Summer mámě pusu na tvář.

 „Už jste tu? Skvělé, chtěli bychom s vámi s maminkou mluvit,“ slyšel jsem tátův hlas z kuchyně, který po chvíli vyšel s dvěma hrnky kávy.

 „Oč jde?“ zeptala se Summer a posadila na starší černou koženou pohovku.

 „Tommy…,“ zadíval se na mě táta, já si přisednul k sestře a pozorně poslouchal, co nám rodiče chtěli sdělit…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Po stopách strachu-III.-Tommy Hill:

2. Svenny;-*
14.09.2009 [16:18]

EmoticonBezva, teď už se mě nezbavíte - úplně mě t vzalo...EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

1. WWewa
29.08.2009 [19:04]

Tohle je bezva...neechápu, že jsem to začala číst až teď...jsem asi idiot....vážně skvělý příběh. Okamžitě jdu na další Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!