OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » S + L - 3.kapitola



Takže tady máte třetí kapitolku a omlouvám se, že až tak pozdě...

Lily pomalu scházela ze schodů. Ze sálu bylo slyšet hudbu a smích. Zhluboka se nadechla. Snad tam bude! S posledním hlubokým nadechnutím vstoupila.Rozhlédla se, ale známou postavu nikde nezahlédla. Zdálo se však, že ona budí více pozornosti, než si kdy mohla myslet. Muži se za ní otáčeli. Náhle se jí zdálo, že k ní pluje tác se sklenkami. ,,Ach..." rozesmála se. Vždyť je to domácí skřítek, kdo nese ten tác. Vzala si skleničku a rozjařeně skřítkovi poděkovala. Ten vypadal překvapen čarodějčiným zájmem. Jemu nikdy kouzelníci neděkovali a nikdy se na něj neusmívali jako by byl tvor, který za to stojí.  ,, Smím prosit?" Lily se pomalu otočila za zvukem hlasu. ,,Ale jistě." souhlasila s úsměvem. Když se ovšem podívala s kým má tu čest, zamračila se. Před ní stál ten smrtijed Alex. Musela si přiznat, že vypadá skvěle. A z jeho výrazu pochopila, že on to taky ví. Naštěstí neví kdo je ona. Takhle by jí přece nepoznal. Její domněnka se potvrdila uprostřed tance. ,,Musím přiznat, že jsem si tě tady ještě nevšiml. Jistě si nebyla na odpolední přednášce, že? Tvojí tvář bych nemohl zapomenout."
,, Ale, vždyť mojí tvář nevidíš celou? Jak můžeš vědět, že jsi mě pouze nepoznal?" sladce se na něj usmívala. ,,Máš úžasný vlasy a krásnou hebkou pleť..." Alex se jí pokusil políbit. Odtáhla se a v tom přestala hrát hudba. Bylo to pro ní vysvobozením. ,,Děkuji ti za tanec a nevykládej si to špatně, ale nemám zájem."

Po tom zážitku, už neměla nejmenší chuť tancovat. Vzala si novou skleničku a začala pomalu procházet sálem. Všechny zájemce o tanec odháněla pohledem a hledala toho, kvůli kterému se tolik snažila. To pro něj se snažila udělat hezkou. Ne pro nějakýho blbce, co utíká za každou sukní. Topila se v myšlenkách a pomalu točila sklenkou okolo rtů. Myslela... na něj.
Severus kráčel ze schodů. Tyhle akce nesnášel. Ještě stále se můžeš obrátit. Zahrával si s ním jeho vnitřní hlásek. Ne, dnes nemůžu. Musím pracovat na úkolu. Znepokojovalo ho ovšem, že Steverdová nebyla ve svém pokoji. Byl si jistý, že jí říkal, že jí vyzvedne. Zatracená holka. Jsou s ní jen problémy. Doufal, že prostě jen odešla dřív než on. Zhluboka se nadechl a vešel. Snad ten jeden večer přežije.
Vedle něj zastavil skřítek s tácem. Vzal si skleničku a přešel do rohu místnosti. Zaujal obranný postoj, který měl každému říct:NECH MĚ NA POKOJI! a sledoval okolí. Míhalo se tu množství masek. Jakýsi muž oblečený pravděpodobně jako Merlin, se u něj zastavil. ,,Ááá, Severusi!" Snape si nevzpomínal, že by ho znal. Ukázalo se však, že ano. Byl to jeden z bývalých bradavických učitelů, profesor Drisckey. Když ho ještě učil, býval to výstřední chlapík. Učil bylinkářství. Začal si s ním zaujatě povídat, bohužel bez odezvy. Snape pouštěl jeho myšlenky jedním uchem tam a druhým ven. Rozhlížel se po místnosti. Sledoval ostatní a snažil se odhalit, zda jsou přívrženci pána zla, či nikoliv.
Najednou přes temeno pana Drisckeye něco zahlédl. Byl to jen takový záblesk. Nejspíš se mi to zdálo... Měl pocit, že viděl krásnou ženu. Krásnou jiným způsobem než jsou ostatní. Potřásl hlavou. Nikde nablízku nikoho takového neviděl. Nejspíš se mu to opravdu jen zdálo. Začal se raději soustředit na to, co mu říká jeho bývalý profesor. Když však zjistil, že profesor pouze sentimentálně vzpomíná, jeho pozornost se opět stočila jinam. 

Přemýšlel nad tou vidinou. Opravdu byla jen...znovu jí uviděl. Tancovala s jakýmsi mladíkem. Po chvíli přemýšlení ho poznal. Byl to ten Alex, který na přednášce otravoval Steverdovou. Myšlenka na ní mu prolétla hlavou. Měl jí hledat. Krásná žena, možná snad ještě dívka, myšlenky na ní úplně zaplašila. Severus ještě hodnou chvíli pozoroval ten přízrak. Tanec s tím klukem ukončila zřejmě nepříjemně. Začala přecházet po místnosti. Zastavila se ve stínu sloupu. Ke rtům si přiložila skleničku a začala jí bezmyšlenkovitě kroužit okolo rtů. Ten pohyb ho vzrušoval. Neznámá na něj působila až neuvěřitelně. Rozhodl se, že už nebude čekat.
,,Smím prosit?" tolik známý hlas v ní probudil mrazení. Nevšimla si že by přišel. Pomalu se otáčela. Usmála se a pozvedla k němu ruku. Dalo jí tolik námahy uklidnit se, aby se netřásla. Snape pomalu chytil její ruku a odváděl jí na parket. Sálem se rozlehly tóny tanga. Byl to její oblíbený tanec. Nikdy ho však netančila s nikým, kdo by v ní vyvolával tolik vášně. Severus si jí přitáhl do náruče. Začali tančit. Připadala si, jako by celý parket patřil jen jim dvoum. Prudké pohyby toho živočišného tance v ní vyvolávali oheň. ,,Jak se jmenuješ?" Lily mu rozhodně nemínila prozradit své pravé jméno. ,,Říkej mi jak chceš..." Rozpustile se na něj zasmála. ,,Budu ti říkat Kráska." Zašeptal jí vášnivě do ucha. Svá slova ukončil drobným škádlivým kousnutím do ušního lalůčku. Lily se zachvěla. Tolik ho chtěla...

Tancovali ještě několik tanců. Severusovi neznámá Kráska učarovala. S každým pohybem se zvyšovala jeho touha. Chtěl vědět kdo je, ale věděl, že na to bude dost času potom. Potom, co se s ní pomiluje a uhasí svůj hlad po jejím těle, po ní samotné. Zkušeně jí vedl po parketu. Připadala mu tolik povědomá. Věděl, že je to ona. Ta, na kterou celou tu dobu čekal. Čas se chýlil k půlnoci. Severus začal přesměrovávat své a její pohyby z parketu. Když se dostali ze síně, popadl jí do náruče. Stoupal s ní do schodů. 
Zmocňovalo se ho šílenství z jejího parfému. Kouzlem otevřel dveře do jeho apartmá. Vlastně jejich, ale to on nevěděl. Kopnutím dveře zase zavřel. Nedovolila mu, aby jí sundal škrabošku a on si jí ponechal též. Opatrně ji položil na postel a začal jí líbat. Nadšeně jeho polibky opětovala.
Svým jazykem prozkoumával okolí jejího krku. Políbil jí na ohryzek, jamku pod krkem, na klíční kost... Kráska vzrušeně zavzdychala. Poznal, že je to její citlivé místo a proto mu věnoval více pozornosti. Kousal jí na to místo, aby ho o okamžik později mohl zklidnit svými rty. Sklouzl níže. Jeho ruce se snažili odhrnout korzet. Po chvíli nervózního snažení, se mu podařilo najít háčky. Odepínal jeden po druhém, až nezbyl žádný. Něžně korzet odňal a odkryl tím dokonalé černé krajkové prádlo. Při pohledu na její dokonalá ňadra, skrytá jen za kusem krajky mu unikl vzdech...
Odhrnul ji a přisál rty na bradavku. Jazykem kroužil okolo toho sladkého výstupku. Lily vzdychala čím dál,tím silněji. Přenesl svou pozornost i na druhou bradavku. Dlouho se jí věnoval, než sklouzl na bříško. Prstem vykružoval cestičku po jejím těle. Prst brzy následoval jazyk. Jeho ruce dosáhly až k okraji sukně. Stáhnul jí dolů a odhodil za sebe. Sukni brzy následovali i kalhotky. Znovu se začal věnovat jejímu tělu. Ústy prozkoumával tmavé území mezi nohami. Bořil se do jemnosti chloupků, které chránili vstup do její svatyně.Pomalu jí roztáhl nohy a přisál rty na její pahorek.
V tom dosáhla vrcholu. Lily sténala a vykřikovala jeho jméno. Severus jí roztáhl nohy ještě víc a vnikl do ní. Snažil se být co nejohleduplnější, ale jakmile ho ucítila uvnitř sebe, zmocnilo se jí nové vzrušení. Boky mu vycházela vstříc. Oba divoce přiráželi a prohýbali se pod přívaly slasti. Přisál se na její rty a pomalu do nich vdechl: ,,Krásko....." Obou se zmocnilo bouřlivé vyvrcholení. Chvěli se ve víru vlastních těl.
Leželi spojeni, až dokud se jich obou nezmocnil spánek.
---------------------------------------------------------
Lilian otevřela oči. Spokojeně se přitiskla k teplu za svými zády. Kolem jejího boku se obtočili silné paže, které jí ovšem sevřeli v překvapivě něžném objetí. V tu chvíli v ní hrklo. On se přece nesmí dozvědět, kdo je. Opatrně vyklouzla z postele. Posbírala své věci a otevřela dveře. Pohled jí sklouzl na muže v posteli. Srdce jí sevřela něžná lítost. Vzala růži a položila jí vedle něj. Bylo jí jasné, že tahle noc zůstane nevždy jen jejím tajemstvím.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek S + L - 3.kapitola:

6. Claireen
18.04.2009 [10:56]

Bezva, vážně je to bezva! Tak rychle další! EmoticonEmoticonEmoticon

5. Lady.B
17.04.2009 [22:18]

Fakt pěkný. Tak honem pokráčko! Emoticon

4. RipGirl
17.04.2009 [20:15]

Téda..EmoticonEmoticon nic jinýho mě nenapadá. Emoticon

3. Elis Victorie Hale
17.04.2009 [16:36]

tak to je něco to mně fakt neapadloEmoticonEmoticonEmoticon

2. Eternity
16.04.2009 [12:13]

Je to zvlastni,videt S z tohoto pohledu,ale libi se mi to

1. Werí
15.04.2009 [22:39]

úžasný :)) strašně se mi to líbí :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!