OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Slunce v žilách - 30. kapitola



Slunce v žilách - 30. kapitolaPro všechny, kteří si zamilovali pár - Zachariáš a Angela. Určitě je potěší, jak krásně se k sobě chovají. Angela už touhou po sexu nemůže ani spát, tak copak na to náš zasádový upír?

30. kapitola

Angela

Přestanu se soukat do šatů, doladím všechny záhyby na těle a otočím se na Zacka. „Tak co? Vypadám starší?" usměju se a nakrucuju se před zrcadlem. Tyhle dlouhé rudé šaty mi přinesl sám a já musím uznat, že mi nejen seknou, ale jsou i můj styl! „Budu si nějaký muset sehnat na svatbu..." Pokrčím nos a prohlížím se ze všech stran. „Na upíra máš dobrej vkus," uchechtnu se a znovu se na něho otočím, když jen poklidně stojí, prohlíží si mne a nic neříká. „Chazzy mi začíná nahánět strach. Už proto, že to svoje chování asi neovládá tak, jak by chtěl..." zamyslím se. „Myslíš, že je dobrej nápad tady zůstávat?"

Zack se odlepí od zdi a přijde ke mně na krok, zatímco mi urovná úzká ramínka. „Myslel jsem, že patříme do rodiny a ta se neopouští..."

„Já nepatřím nikam..." poušklíbnu se, stoupnu si na špičky a snažím se natočit tak, abych viděla, jak v těch šatech vypadám zezadu.

„Ale oni nás berou, jako bychom do jejich rodiny patřili…“

„Tobě se tady asi hodně líbí, co?" Mrknu na něho s mírným úsměvem. Ta jeho temná aura, která mě k sobě od první chvíle pořád láká, jako by se za tu dobu, co je tu, úplně rozzářila.

Nedá na sobě nic znát, jen oči mu pookřáhnou. „Je tu … veselo,“ řekne zvučným potěšeným hlasem. „Líbí se mi to tu. Mohu zde žít s upíry a lidmi, kteří … mě dokážou brát takového, jaký jsem.“

„Jenom kvůli tomu?" zkřivím trochu rty, aby mu došlo, že jsem myslela, že dodá taky něco jinýho, ale nemyslím to v tu chvíli nijak zle. Spíš ho jen tak popichuju.

„A kvůli čemu jinému?“ povytáhne překvapeně obočí a rentgenovým pohledem mě sjede od hlavy až k patě.

Když vidím, jak se na mě poťouchle dívá, odfrknu, šaty ze sebe stáhnu a hodím je po něm. Pak se sehnu pro boty, a než se naděje, jednu po něm mrsknu taky. „Už se ti rozsvítilo?" usměju se křivě, když ho bota trefí do čela.

Vylítne proti mně tak rychle, že stihnu jen vyjeknout. Povalí mě na postel a políbí na rty, zatímco zděšeně oddechuju a bojím se, aby mi neubližoval jako Cristoball na začátku… „Promiň, ale tys mne vyprovokovala a já si nemohl pomoci. Ještě jednou po mně něco takového hodíš a omdlím jako slečinka!“ zamrká na mě pobaveně.

„Nechtěla jsem, abys omdlel, ale aby se ti rozsvítilo. Ale jak vidím, marná práce..." Vypláznu na něj jazyk, zatímco se mi srdeční tep pomalu vrací do normálu. Líbí se mi, že se nechá takhle vyprovokovat, proto jsem to ostatně udělala. Zajímalo mě, jak na to zareaguje, protože se zarytým flegmatikem bych při svý povaze asi brzo zašla. Těším se, až se přestane kontrolovat ještě víc.

„Ano, je to se mnou vážně marné..." povzdychne si a pohodně se vedle mě natáhne na postel.

„No, to ses teda moc neodvázal..." rýpnu si do něho a zvednu se, abych na sebe natáhla jednu z jeho mikin, co mi sahá až ke kolenům, protože jsem jen ve spodním prádle a díky jeho blízkosti značně promrzlá.

Stáhne mě na sebe a vášnivě mne políbí.

Dokud jsem hodná a nesjedu nenechavými prsty až k jeho poklopci, kde se rýsuje tvrdá mužnost, věnuje se mi, ale jakmile se trochu rozvášním, odtáhne se ode mě jako od shnilé okurky.

„Ještě ne,“ zavrtí zarytě hlavou.

Vzdychnu a zalezu si pod deku, abych si pak lehla na bok a hlavu si podložila rukou. „A nechceš ty svoje pravidla trochu pozměnit? I puberťáci začínají mazlením od pasu nahoru, zatímco kalhoty jsou zakázaná zóna. Prostě tabu, chápeš, upíre, ne?" dloubnu do něho prstem.

„Já to tak chtěl zkusit, ale tys svými prstíky sjela až k zapínání zipu," mrkne na mě striktně a přitiskne se svým pevným chladným tělem až ke mně. Znovu mě začne líbat, velmi obratně mě dráždí rty, takže mu po chvíli celá vláčná sténám do rtů.

Nehty se mu zarývám do kůže, jak moc mi jeho polibky dávají zabrat. Vlastně mi ta doba, kterou jsem trávila ve sklepě s Dianou a ostatníma holkama přišla vhod, protože mi obývání pokoje s tímhle upírem už značně zatemňuje mozek!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slunce v žilách - 30. kapitola:

1. Aliska přispěvatel
22.09.2012 [20:01]

Aliska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!