OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » V hloubi duše II: Tajemný vládce - Prolog



V hloubi duše II: Tajemný vládce - PrologPokračování V hloubi duše. Uběhlo už sedm let od sporu s Alyssou. Jsme šťastní. Jako Jessica Greyfox-Woods, alfa smečky a hlavně družka Blaka, žiji spokojený život. Jsou má mláďata: Ash Stone, můj nejstarší - tedy budoucí alfa - a také jedno z dvojčat. Mia Alexandra, prostřední a druhá z dvojčat. A pak už zbývá jenom Rebeka Rose, má nejmladší, tříletá dcera. Spolu s Blakem jsou mým vším. A právě proto je tu problém. Poslední dny cítím... hrozbu, a jak se přibližuje, nenávist, která hodlá ovládnout každého, kterého najde. Cítím, že se chystá něco velkého a temného. A pak to má co dělat s Alyssou. To vím jistě. Před sedmi lety to nekončilo, jak jsme si mysleli... před sedmi lety to začalo. Loučení. Přeji pěkné čtení. :)

„Ashi, vstávej broučku," zatřásla jsem s ním jemně, ale přesto naléhavě. Věděla jsem, že se něco blíží a teď to přišlo. A chce to mé děti. To nedovolím.

Jemně jsem mého syna vytáhla na nohy a velice rychle ho polorozespalého oblékla.

„Jess," ozval se Blake zpoza mých zad držíc Rebeku. Malá Mia se oblékala dva kroky od nás.

„Blaku," zašeptala jsem nazpátek a chytla Ashe do náruče. Vždycky to byl spáč.

Blake na mě kývl a chytl malou Miu za ruku. Spolu jsme se vydali do spodních pater našeho domu, kde se nacházely tajné chodby směřující přímo do úkrytu, který byl stvořen přesně pro takovéto situace.

U vchodu do jedné z chodeb už stály dvě chůvy, které se budou o naše děti starat, až budou v úkrytu. I v extrémně špatných podmínkách by tam dokázali žít roky, tak byl úkryt vytvořen.

„Tati?" zašeptala Mia a objala svýma ručkama Blakovu ruku. Blake se k ní i s Rebekou sklonil.

„Copak je, Mio?" zeptal se jemně.

„Nechoďte, prosím, pryč," zaškemrala.

Blake se smutně pousmál a mně bylo náhle do breku. „Mluvili jsme o tom, Mio. Budete v bezpečí a my máme povinnosti." Postavil se a otočil se k chůvám.

„Opustit tento úkryt můžete pouze za mého, či Jessičinýho rozkazu. Případně alfy, který nastoupí po nás, pokud... ho shledáte důvěryhodným a bezpečným pro mé děti."

Chůvy přikývly a Blake se otočil ke mně. Přistoupila jsem k němu a zadívala se mu do očí. Byl čas. Jemně jsem políbila Rebeku na čelo a pohladila ji po tváři, než ji Blake předal jedné chůvě.

„Mio," řekla jsem tiše a klekla si. Mia mě objala a rozbrečela se. Stejně jako já. Taktéž jsem ji políbila na čelo a pohladila ji. „Budete v bezpečí." Načež se Mia rozbrečela ještě víc.

Vložila jsem její ruku do ruky druhé z chův.

Ash už byl dočista vzhůru. „Ashi." Ale Ash se ani nehnul.

„Ashi, zlato," zašeptala jsem a vztáhla k němu ruku. Po chvilce váhání se nechal vtáhnout do mého objetí. „Ashi," zašeptala jsem mu do ucha. „Musíš se o ně postarat, jsou to tvé malé sestřičky a potřebují velkého bráchu, ano? Udělej to pro mě a postarej se o ně." Taktéž jsem ho políbila na čelo.

Ash se vrhnul do náručí ještě Blakovi a pak přešel k chůvám a kývl. Usmála jsem se. Bude z něho dobrý alfa. Jednou.

Společně všichni vešli do chodby, dveře zaklaply a já se v tu chvíli rozbrečela úplně.

Blake mě vtáhl do objetí. „Šššš, Jess. Jsou v bezpečí a budou v bezpečí. Nic se jim nestane."

Kývla jsem, ale slzy se přesto linuly dál.

Vydali jsme se pomalu zpátky do horních pater.


Přiznávám, trochu mi pokazili plány tím tajným úkrytem, který nemůže nikdy najít, a když už ho najde, nikdy se do něj nedostane. Takže mi zbývají pouze rodiče. Chci Alyssu zpátky, potřebuju ji pro mé další plány. A taky ji dostanu. Vždycky dostanu to, co chci. A teď to je pomsta. Utrpení mých nepřátel, kteří se mi pokusili zkřížit cestu. Zničím rod Greyfoxů-Woodsů. Téměř dvě století jsem se držel stranou od veškerého dění a jen zpovzdálí sledoval. But now I become a king.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V hloubi duše II: Tajemný vládce - Prolog:

2.
Smazat | Upravit | 28.08.2014 [21:14]

Vím, že jsem slíbila kapitolu už před dlouhou dobou, ale nějak mě opustila múza, takže prosím, strpení. :) Přesto se pokusím, co nejdříve :)

1.
Smazat | Upravit | 08.08.2014 [16:03]

Domi, zrovna ti jdu napsat, kdy máš v plánu začít psát pokračování VHD a ono tady na mě čeká! Emoticon Seš zlatá! Jsem moc ráda, že pokračuješ, protože ta povídka byla naprosto BOŽÍ! Emoticon Emoticon

Jinak kapitola byla krátká, ale chápu, že tak na rozjezd... Emoticon Ash, Rebeka a Mia musí bejt zlatíčka! Divila jsem se, že už mají tři děti Emoticon Jess a Blake jsou moji staří miláčkové, takže k nim se snad ani vyjadřovat nebudu... Emoticon Emoticon

Budu se moc těšit na další kapitolku, tak ať je brzy Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!