OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » You are my fire of life! Kapitola II.



You are my fire of life! Kapitola II.Cathryn King a nová naděje ve škole v podobě Alex White. Přeji pěkné čtení :)

Rozhodla jsem se, že bude lepší pokusit se zapadnout. Jelikož ostatní holky ve škole nenosily sukni delší než nad kolena, se sebezapřením jsem si ji oblékla taky spolu se zbytkem školní uniformy. V životě jsem neslyšela, že by součástí školní uniformy byly sukně čtyř délek, kalhoty, sako s dlouhým i krátkým rukávem, kravata, šest košilí a boty na podpatku. Ve staré škole si na sebe každý vzal, co chtěl.

I když já jsem na té staré škole zrovna moc času netrávila. Většinu času mi zabral trénink, a až zbylý čas jsem věnovala studiu. Díky Bohu za individuální program, který mi táta domluvil. Oh, táta. Ano, s ním jsem vždycky věděla, co mám dělat. Byla si jistá směrem, kterým mám jít, kterým bych se měla dát. Ale teď... co teď? Co mám dělat teď? Když je táta mrtvý a s sebou odnesl i veškeré plány do budoucna.

Povzdechla jsem si a zadívala se na svůj odraz v zrcadle. Vypadala jsem sexy, musela jsem se alespoň trochu pochválit. Ano, vypadám sexy díky té minisukni a vysokým podpatkům.

Pokusila jsem se usmát, moc mi to nešlo. Ne jako včera s tím klukem. Chrisem. Ten bude zadaný a nebo to bude děvkař. Přesto jsem se musela při vzpomínce na něj usmát. Áno, takový úsměv bych potřebovala celý den.

„No nic," pousmála jsem se, shlídla svůj nový outfit, popadla tašku a vyšla z pokoje.

„Jdu do školy, ano?" křikla jsem směrem do kuchyně.

„Počkej, odvezu tě," křikl Tom nazpátek a o dvě sekundy později stál přede mnou.

Malinko jsem se zamračila, ale rozhodně jsem neprotestovala. Alespoň nebudu muset jet metrem.

 


„Tak co, seznámila ses už s někým?" zeptal se po chvilce ticha Tom.

Pousmála jsem se. „Jo, už jsem se stihla seznámit se Shylou a Chrisem z fitka, no a ve škole jsem trošku pozadu."

„Přijde to. Časem. Většina z těch děcek jsou rozmazlení náctiletí z velice bohatých rodin, ale jsou tam i ti skromnější. A je dobře, že ve fitku už pár lidí znáš. Shyla taky střílí z luku, i když kick box jí jde mnohem líp, no a Chris. To je můj syn, kterého jsem nikdy neměl. Je fajn, nebo ne?"

„Jo, je milej." Možná až moc. Hlavně na dívky, které by mohl přetáhnout. Ale nebudeme si dělat obrázek o někom, koho téměř neznáme.

 


Definitivně jsem v háji. Ta holka, do které jsem vrazila, ta královna školy, se jmenuje Katharina King, je kapitánkou roztleskávaček, IQ má minimálně sto šedesát, je fakt pěkná a chodí s Chrisem Colem. Ano, s Chrisem. A nemá mě vůbec ráda. O čem svědčí i to, že mě ztrapnila před celou třídou o matice (na mou obranu, matika nikdy nebyla moje parketa), taky do mě nenápadně drkla, když jsem si nesla oběd (hádejte, kde skončil? Na mém tričku samozřejmě) a pak do mě čirou náhodou trefila podání při volejbalu o těláku (na kterej je mimochodem taky nadprůměrně nadaná).

Jinými slovy. Druhej den školy a ze mě je definitivní loser školy. Tolik k tomu, že chci alespoň trochu zapadnout. Katharina vede 1000:0.

Jediná kladná věc, která z toho plyne, je Alex. Alex White. Má nová nejlepší kamarádka na škole, která se ke mně dobrovolně přihlásila poté, co na mně skončil můj potencionální oběd.

Upřímně jsem ani nečekala, že bych na téhle škole potkala někoho tak rozumného a hodného. A skromného.

Je to blondýnka plných tvarů, s jantarovýma očima a plnými rudými rty. Pokud jsem si já ráno říkala, že vypadám sexy, tak tahle holka je tisíckrát sexovatější než já.

Ale nebudeme se trápit pro něco, co nemá význam. Teď se musím zabývat hlavně biologií.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek You are my fire of life! Kapitola II.:

4.
Smazat | Upravit | 28.08.2014 [22:54]

Abych pravdu řekla, nikdy jsem nepotkala člověka jehož oblíbený herec by byl Russel Crowe.....mám to přesně obráceně než ty...nejdřív Gladiátor, pak Bídníci, a u Gladiátora jsem brečela snad pokaždý, co jsem ten film viděla. Jinak Angela to bude mít trošičku složitější a Chris...no to je případ sám pro sebe. Každopádně pokráčko se pokusím, co nejdříve :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 26.08.2014 [9:46]

Jak jsem slíbila v noci v komentářích, dnes ráno (což bylo před chvílí Emoticon ) jsem si sedla a našla jsem si opět tvé shrnutí, abych si od tebe něco přečetla. Popravdě, Projela jsem to od shora dolů a zauvažovala jsem nad tím, že to zavřu a vrátím se k tomu jindy, protože to o čarodějce je pozastavené (vrhnu se na to později, nemám ráda pozastavené věci, u kterých nemůžu očekávat brzké pokráčko) a pak tam bylo pozastavené ještě něco. Pak tam jsou povídky dokončené, na které se taky podívám až jindy, protože dnes se musím učit na opravku z matury a nějak bych nechtěla zabít celý den četbou, i když je četba má nejoblíbenější činnost. Emoticon (A jestli se ptáš, ano, je oblíbenější než ta činnost, o které se nehovoří před desátou hodinou večerní Emoticon ) I když nevím, jestli poslední dobou není oblíbenější poslouchání hudby, ale to se dá kombinovat (se všema třema činnostma, kdybych chtěla), tak v pohodě. Emoticon Ale už tu přestanu žblebtat a zaměřím se na povídku, protože, jak jsi jistě už uhodla, nakonec jsem si v tom shrnutí přeci jen vybrala... tuhle. Emoticon
Na úvod, abych uvedla věc na pravou míru, NEBOJ SE. Četla jsem prolog i první kapitolu. Jen jsem si říkala, že to okomentuji hromadně u té poslední vydané kapitolky. Emoticon To jen tak pro pořádek. A teď už můj názor.
Ze začátku to byla povídka, kterou jsem na tvém shrnutí úplně ignorovala, protože povídky, kdy se holce zhroutí život, ona se odstěhuje a musí najít způsob, jak zapadnout, moc není styl, který by mě zajímal. Ale nakonec jsem si řekla, že to zkusím... a nelituji. Emoticon Tahle povídka se mi vážně líbí. Hlavní hrdinka mi podle fotky přišla jako fyflenka, ale vlastně je to docela sympatická holka, kterou bych si dokázala zamilovat. Škoda, že jí umřel tatík, mám moc ráda Russella Crowa. Musel to být zrovna on? Proč? Proč nemohl nějak záhadně tajně přežít? Že by se třeba z údajné smrti probral z márnice, zdrhnul a pak by ji našel? Emoticon Já mám Russella až moc ráda na to, aby postava umřela. A proč mám pocit, že všechny filmy, které jsem s ním viděla, že ve všech umřel? Dobře, přiznám se, viděla jsem dva, ale i tak. Bídníci... ach božínku, jak já toho Javerta obrečela! Emoticon Já ho měla ráda už v knize, protože ta postava je dokonalost sama, a tady to byl ještě ke všemu Russell, na něhož jsem mimochodem přišla právě v tomhle filmu, a myslela jsem, že tam snad dostanu infarkt, když skočil. Kdybych mohla, přiběhla bych k němu a stáhla ho zpátky na most, ale asi by mi za to nebyl moc vděčný, vím. Emoticon Přišel o všechno, chudinka. A pak Gladiator. Tam umřel taky, ne? Na konci? Pokud si to dobře pamatuji. Vím, že film Gladiator vzniknul dřív než film Bídníci s Russellem, ale já to měla nějaký přehozený. Emoticon Nevadí.
Sakraa, zase jsem odbočila. Emoticon No, doufám, že Angela nakonec ve škole zapadne, ale myslím, že s Alex je to na jistotu. Protože Alex evidentně není outsider, to by ses o ní zmínila, takže Angie dotáhne mezi ně. Snad. Emoticon Jen aby to nebylo jak v Protivných sprostých holkách, kdy navenek byly děvčata dokonalá parta a uvnitř se jim to rozpadalo jako domeček z karet. Nebo ze sirek. To je jedno, ne? Emoticon Emoticon No, takže snad ne. Emoticon Chris se mi zdál vcelku milej, nedokážu pochopit, proč je s takovou krávou jako je Katharina. No, snad se ukáže, že je to všechno jen na oko a že Chris není stejnej vůl. Emoticon Těším se, co s tím provedeš dál.
Ahoj! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 06.08.2014 [23:31]

Sice trochu krátká kapitola, ale i tak úžasná. Emoticon Můžu říct. Nelíbí se mi Katharina. Emoticon Těším se na další část! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 06.08.2014 [11:28]

Moc se ti to povedlo! Emoticon Ráda si počkám na pokráčko, když bude tak dobrý jako tohle! Emoticon Budu se těšit na další, jsem zvědavá jak bude její den ve škole pokračovat a halvně jak to bude v fitku Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!