OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Tvoje oči



Tvoje očiCo poví tvé oči?

Sedíš naproti mně. Pohlédnu ti do očí. Nevím, co v nich vidím, možná to je láska. Možná jenom přelud, který si namlouvám, abych samu sebe potěšila. Někdo říká, že stačí jediný pohled do očí člověka, abychom zjistili, co k nám cítí. Ty máš ale oči zastřené, jako by v nich nic nebylo. Teď už to vidím. Jsou jako čistý papír. Ničím nenadepsané. Mrzí mě to? Nevím, možná ani z mých očí neuvidíš mou lásku k tobě, i když tam je, to si piš. Asi to tak je i obráceně. Něčí oči nepoví nic, něčí vše. Kéž bys byl v druhé skupině.

Kéž by mi tvé oči pověděly, jak se cítíš. Zda jsi smutný nebo veselý. Co hlas neprozradí, to oči by měly povědět. Tvé ale mlčí. Jsou jako tmavý hustý karamel, nepropustné. Říká se, že oči jsou oknem do lidské duše. Tvé okno je ale uzavřené. Otevřeš ho někdy? Abych se mohla podívat do tvé duše a do tvého svědomí?

Nepopírám, že se v tvých oříškových očích topím, jako bych zapomněla plavat. Někdy stačí jeden tvůj pohled, abych byla jako ve vězení, jindy stačí zase jiný, abych se cítila jako nejhorší člověk. Někdy toho povíš tolik, jindy zase vůbec nic.  



Sdílet Sdílet




Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!