OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vlčí město kapitola 27



Vlčí město kapitola 27Jak dopadne červí úplněk?

EDIT: Článok neprešiel korekciou gramatiky!

 

Derek se na mě díval jako bych byla nějaký blázen. Nevšímala jsem si toho a rozešla se pryč. Vydala jsem se do laboratoře. Jess a Lucy se drželi po mém boku a za sebou jsme měli celou smečku v čele s Derekem. Zastavila jsem se u zdi, kde se měl nastavit číselný zámek. Zeď se odsunula stranou a my se objevili v laboratoři. Podívala jsem se na Dereka, který se s obdivem díval kolem. Po mé pravici bylo osm stříbrných klecí a v některých byly i pouta.

Usmála jsem se na Dereka, který si s překvapením prohlížel klece. Zavřela jsem všechny do klecí a otevřela poklop, kterým by do místnosti proudilo měsíční světlo. Štěňata se začala chvět a já se smutně dívala, jak se malá Lucy přeměňuje ve velkého vlkodlaka a sápá se po mně přes mříže. Přešla jsem k poklopu a dívala se na oblohu. Dnes byl dokonalý čas na znovuzrození.

Scott a Stiles byli u Lydie, která dnes slavila své narozeniny. Katrin byla v domě, ale slíbila, že přijde hlídat.

„Zvládneš to tu, musím si jít něco zařídit,“ řekl Derek. Přikývla jsem a dívala se na měsíc. Dnes začíná náš boj. Rozzvonil se telefon, volal mi Scott. Neváhala jsem a mobil si dala k uchu.

„Je to Matt!“ řval neustále do sluchátka.

„Kdo je Matt?“ zeptala jsem se a pročísla si prsty vlasy.

„To on ovládá Jacksona! To on je ten, co zabíjí!“ řval.

„Tak to vyřeš máš mou plnou důvěru,“ řekla jsem a položila mu to.

Čekala jsem půl hodiny, než se objevila Katrin. Přinesla mi pánské oblečení, které jsem si dala do batohu. Usmála jsem se a odešla z laboratoří. Stavila jsem se v garážích, kde jsem si vzala Jeep a jela k domu, kde bydleli Haleovi. Ozval se ženský výkřik. Tiše jsem vešla a skryla se ve stínu. Peter stál před obrovskou dírou. Nahý a špinavý od hlíny. Ve vlasech mu začínal růst mech.

„Prý se tu koná nějaká párty,“ zašeptal a díval se na Dereka, který se na něj díval se zlostí.

Mezitím u Argentů:

Všude v domě byla tma. Ve sklepě rodinného domu. Seděla Victorie v Chrisově objetí. Ještě byl čas. Oba si užívali poslední společné chvíle. Victorie měla obvázané rameno. Oba dva věděli, že brzy bude konec této romantické chvilky. Victorie vzala do své ruky stříbrnou dýku. Namířila s ní na své srdce, ale ještě chtěla něco udělat.

„Chrisi, slib mi, že dáš pozor na Allison,“ prolomila tíživé ticho Victorie.

„Slibuju. Nedovolím, aby jí kdokoli ublížil,“ zašeptal Chris a pohladil svou ženu po tváři.

„Musím ti ještě něco říct. Slova té holky, co tu byla, mi nedali spát. Pátrala jsem, ale nic jsem nemohla najít. Zašla jsem do banky, kde mi řekli, že tvá sestra měla připravenou závěť. Všechno zdědí její dítě společně s majetkem jejího manžela. Zjistila jsem, že Maria má dceru a to děvče žije. Ta holka o ní musí něco vědět. Najdi svou neteř, Chrisi,“ zašeptala Victorie a zabodla do svého srdce nůž. Chris se sklonil nad mrtvé tělo své ženy a nechal na její svetr dopadat jeho slzy žalu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 27:

1. MarryAnn
24.08.2013 [12:08]

Holka máš talent! Emoticon Emoticon Emoticon strašně moc se mi to líbí, a těším se na novou kapitolu!
Jo a ještě se tě zeptám jako fanynka fanynky seriálu teen wolf, chtěla si abyse Alison se Scottem dali zase do hromady nb. ne?? Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!