OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vlčí město kapitola 9



Vlčí město kapitola 9Přežije Scott a Stiles setkání s alfou? Kdo je Peter Hale?

EDIT: Článok neprešiel korekciou!

 

„Cože! Štěňata jako jste vy, nemůžou zavolat alfu, který zabíjí. Budete jeho objetí! Zabije vás!“ zařvala jsem. Čekala jsem na odpověď, ale nic se neozývalo. Podívala jsem se na svůj telefón. Vybitá baterka. Zlostně jsem mrskla telefonem proti zdi. Přeměnila jsem se a běžela přes les ke škole. Uslyšela jsem lidské vytí. Jen jsem nad jejich hloupostí zakroutila hlavou a pokrčovala v cestě. Oddychla jsem si, že ta štěňata už skončila, ale neměla jsem pravdu.

O sto metrů dál jsem totiž uslyšela zavytí vlkodlaka. Síla a naléhavost vytí mě přikovala k zemi a já se na pár sekund zastavila. Zatnula jsem pěsti a přidala. Zatavila jsem se až na kraji lesa. Alfa samec se pomalu blížil ke štěňatům zezadu. Rychle jsem se rozeběhla a skočila na samce, který chtěl zarýt své drápy do Derekových zad, a silně se zakousla do jeho ramene. Zavyl bolestí a odhodil mě daleko od sebe. Vyšvihla jsem se na nohy a přeběhla před ty blázny. Stále totiž stáli na jednom místě místo, aby se utekly schovat.

Stiles ozářil duch svatý, popadl Scotta za ruku a rychle ho táhl do školy. Derek je rychle následoval. Zavrčela jsem a rozeběhla jsem se na samce. Zaryla jsem svoje drápy do jeho zad a on své zuby do mého boku.  Zvrátila jsem hlavu dozadu a bolestí zařvala. Chytla jsem ho za tlamu a trhla. Uslyšela jsem křupnutí a jeho dolní čelist volně visela. Rozeběhla jsem a chtěla zasadit poslední úder. Za mnou jsem uslyšela pohyb a stříbrná trubka mi projela břichem.

Bolestně jsem zařvala a dopadla na kolena.  Zhluboka jsem dýchala. Otočila jsem na stranu hlavu, abych viděla útočníka. Překvapeně jsem se dívala do tváře našeho učitele chemie, který chytl trubku a rychlým pohybem jí vyrval. Padla jsem na levý bok. Učitel zmizel neznámo kam a já pomalu cítila, jak upadám do bezvědomí. Cítila jsem brnění po celém těle, to jsem se přeměnila, a pak mužské ruce, které mě pohladily po tváři. Prohrála jsem a nechala svou mysl bloumat v temnotě. Tohle měl být ten konec? Takhle jsem měla umřít?

Probudilo mě, nepříjemná bolest na levém uchu. Otevřela jsem oči a dívala jsem se na ubrečenou Katrin a doktora Deatona. Podívala jsem se na své břicho a bok, kde po zranění nebyla ani památka. Na parkovišti stálo moje auto. Neváhal jsem a vzala si dvě pistole a dala je za kalhoty. Kapsy jsem naplnila náboji a vzala si ještě luk s šípy.

„Jeďte domů!“ přikázala jsem jim a čekala, dokud neodjely. Pomalu jsem vešla do školní budovy a dívala se okolo sebe. Připravila jsem si luk a tiše naslouchala svému okolí. Samec byl v tělocvičně a Scott, Stiles, Derek a další tři lidé byly v nějaké učebně. Vydala jsem se za Stilesem. Tiše jsem našlapovala. Dostala jsem se do druhého patra a přibližovala se ke Scottovi. Jemně jsem zaklepala na okénko učebny. Stiles rychle odšoupl stůl a já vběhla do učebny.

 „Stilesi,“ řekla jsem rozčíleně a opatrně ho udeřila do ramene.

„Au,“ zařval a já si sedla na katedru.

„Co tu děláš?!“ vyjel na mě Derek a chytl mě za moji bundu. Bez zájmu jsem se na něj dívala a počkala, dokud ode mě neodstoupil.

„Venku jsou dvě zdemolovaná auta. Doktor Deaton je v bezpečí a já jsem tady, abych vás zachránila,“ řekla jsem a podívala se do rohu učebny, kde leželi spoutáni Allison, Lydie a Jackson. Zdálo se, že je někdo udeřil. Jen jsem zakroutila hlavou.

„Nevím, jestli ti zrovna luk a šíp pomůže zabít vlkodlaka,“ řekl posměšně Derek a opřel se o zeď

„Co to takhle zkusit. Jsem si jistá, že budeš velice rád, až zjistíš, jak jsem vybavená,“ řekla jsem a laškovně na něj mrkla. Scott jen překvapeně sledoval naši výměnu názorů a Stiles se díval na moje šípy. Jen jsem vzala a sundala krytí z hrotu.

„Oměj?“ zeptal se Stiles a zvědavě si prohlížel šíp. Přikývla jsem a sáhla si za kalhoty. Podala jsem zbraň Stilesovi.

„Pro tebe. Nemůžu tě tady nechat se smečkou hladových vlkodlaků,“ řekla jsem a pohladila ho po tváři. Usmál se a začal si zbraň prohlížet. Zmáčkl kohoutek a vystřelil. Kulka prolétla okolo Derekovi hlavy a zůstala ve zdi. Chytla jsem Stilesovu ruku a vyčítavě se na něj dívala.

„To bylo úžasný,“ řekl nadšený Stiles a objal mě

„Jsem ráda, že jsi šťastný, ale Stilesi, prosím, nenech mě si vyčítat, že jsem ti svěřila život nás všech tady,“ řekla jsem vážně. Sáhla jsem do kapsy a vyndala hrst kulek, kterou jsem mu dala do ruky. Postavila jsem se a vydala se ke dveřím.

„Postarám se o to,“ řekla jsem a vydala se do tělocvičny. V půli cesty jsem se, ale zastavila, protože za mnou běžel Scott.

„Půjdu s tebou,“ vysvětlil mi. Přikývla jsem a šla pomalu do tělocvičny následována kroky Scotta. Došli jsme do tělocvičny. Bylo tam mrtvolné ticho, které nenaznačovalo nic dobrého. Vlkodlak ve mně se bouřil. Chtěl utéct. Nechápala jsem, co se to se mnou dělo, ale snad to brzo pochopím. Dívala jsem se za Scottem, který zašel za tribunu, připravena ihned střílet.

„Freyo,“ zašeptal tiše Scott. Neváhala jsem a rychle za ním doběhla. Viselo tam tělo muže. Na jeho opasku byl svazek klíčku, pro který jsem se natáhla. Uslyšela jsem skřípavý zvuk. Někdo zapnul navíjení a tribuna se skládala a mohla nás tu zamáčknout. Chytla jsem Scotta za lem trička a vystrčila ho ven. Sama jsem prolezla okolo tyče a s kotoulem dopadla na zem připravena nás bránit. Podívala jsem se na dveře a už viděla jen rudé oči, jak mizí za dveřmi. Zaposlouchala jsem se. Sirény.

„Scotte, běž ven, je tu šerif a o mě se nezmiňuj,“ řekla jsem a rozeběhla se za vlkodlakem. Jeho stopa mě dovedla do středu lesa, a pak se ztratila. Otáčela jsem se pořád dokola, jestli něco neucítím, ale nic jsem necítila.

„Je zajímavé vidět někoho, tak mladého, jak se stará o mláďata,“ řekl posměšný hlas za mnou. Rychle jsem se otočila a stanula tváři tvář.

„Kdo jsi?“ zeptala jsem se a pomalu přešlápla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 9:

3. Niki
25.07.2013 [22:04]

husté :DDD

2. TeresaK přispěvatel
24.07.2013 [22:03]

TeresaKNemůžu se dočkat další kapitoly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. MarryAnn
24.07.2013 [21:24]

DALŠÍ, DALŠÍ,DALŠÍ,DALŠÍ,DALŠÍ,DALŠÍ, SUPER Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!