OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Klenot rodu Blacků - Prolog + 1. kapitola - Mladá bystrozorka



Klenot rodu Blacků - Prolog + 1. kapitola - Mladá bystrozorkaCo když Sirius Black neměl pouze bratra, ale i sestru. Jaký povede život? Dokáže se vypořádat s prokletím jména Black?

PROLOG

ČLÁNEK DNE: SESTRA ZNÁMÉHO MASOVÉHO VRAHA SIRIUSE BLACKA SE VYDÁVÁ NA KARIÉRU BYSTROZORKY! ČTĚTE A DOZVÍTE SE VÍCE!

Isabella Priscila Blacková, mladá dívka s pochmurnou minulostí, sestra vraha Siriuse Blacka, se rozhodla stát se bystrozorkou. Jenže je pro tuto kariéru vhodná? 
Je všude známo, že mladá Isabella byla přítomna vražedného činu svého bratra a následně se ho do poslední chvíle zastávala. Je proto opravdu dobrý nápad dát jí jako bystrozorce přístup k azkabanským vězňům?
Myslíte si, že je vhodné, aby vaše bezpečí zajišťoval někdo jako ona? Myslíte si...

„Bla bla bla," zachmuřila se Bella.

„Tak ty hovadiny nečti," ošil se Remus a napil se z šálku kávy. Pod očima měl obrovské kruhy. Předevčírem skončil úplněk a on se stále ještě úplně nevzpamatoval. „Dneska na ministerstvo nakráčíš, složíš zkoušky na výbornou a stane se z tebe nejlepší bystrozorka na světě." To Bellu donutilo se usmát.

„Když myslíš," šeptla, vstala od stolu a šla do své ložnice se obléknout. Zvolila úzký purpurový hábit bez rukávů. Na ruce si natáhla černé samostatné rukávy sahající nad lokty. Zpoza ucha si vytáhla svou hůlku. Už od školních let měla oblibu ji nosit za uchem. Její matka to nad srdce nesnášela a čím více za to Bellu kárala, tím častěji si ji tam dávala. Opatrně hůlku vyčistila lemem hábitu. Jasanové dřevo, blána z dračího srdce, čtrnáct palců, nepoddajná. Spokojeně si čistou hůlku prohlédla a zastrčila si ji do pravého rukávu.

Vyšla na chodbu, kde na ni čekal Remus.

„Hodně štěstí, Bell," šeptl a bratrsky ji objal. Byl pro ni opravdu jako její vlastní bratr... To objetí v ní vyvolalo salvu vzpomínek na tu noc. Noc, kdy byl Pán zla poražen. Chtěla svého bratra zastavit, ale nešlo to. Trpěl náhlou ztrátou svých přátel a přál si je pomstít. Isabella celou tu dobu stála po jeho boku. Viděla, jak si Červíček usekl prst a pak se proměnil v krysu. Snažila se jim to na ministerstvu vysvětlit, ale nikdo jí nevěřil. Kdo by taky poslouchal malou dvanáctiletou holku?

Seděla v nějaké místnosti, zatímco Siriuse vyslýchali. Nevěděla, co s ní bude. Matku už neměla, staral se o ni bratr. Otec se od nich odstěhoval už před mnoha lety a nic o něm nevěděla. Strčí ji snad do jednoho z těch mudlovských domů pro opuštěné děti?

Po Siriusově výslechu za ní přišel Albus Brumbál. Vysvětlil jí, že se snaží kontaktovat jejího otce. Prozatím si prý Sirius přeje, aby se o ni postaral Remus Lupin, který na Brumbálův pokyn vešel do místnosti. Bella mu hned visela na krku a rozvzlykala se. On se sklonil a utěšoval ji. Měla ráda všechny Siriusovy přátele a oni Bellu také. Nejvíce však věřila právě Remusovi. Nebylo možné, aby s ním zůstala natrvalo, už kvůli faktu, že je Remus vlkodlak.

Pár dní nato však ministerstvo nalezlo Oriona Blacka v jižní Americe a on se rozhodl vzít odpovědnost za svou dceru a přijel do Anglie. Od té doby žila s ním. S Remusem se však stýkala téměř pořád. Snažil se jí nahrazovat Siriuse, který jí tak chyběl.

O pět let později však Orion Black zemřel. Byl už dlouho vážně nemocný, přesto jeho smrt Bellu zasáhla. Jejich vztah se za těch pět let výrazně zlepšil.

Bella se každopádně přestěhovala k Remusovi do jeho malého bytu, alespoň na prázdniny, než se vrátila do Bradavic, aby dostudovala sedmý ročník.

Ten už teď měla za sebou, stejně tak jako výukový program pro bystrozory. Dnes ji tedy čekaly závěrečné zkoušky.

Remus ji pomalu pustil. „Bratr by na tebe byl pyšný," usmál se. Bella se taky nervózně pousmála. „Měla bys už jít, ať nepřijdeš pozdě," řekl ještě a o krok od ní ustoupil. Pomalu přikývla a s hlasitým křach se přemístila.

SESTRA ZNÁMÉHO VRAHA SE STÁVÁ BYSTROZORKOU!
Nedávno jsme vám donesli zprávu o Isabelle Blackové a jejím rozhodnutí stát se bystrozorkou. Dnes vám sdělujeme, že tato mladá žena splnila zkoušky nejlépe za posledních deset let. Bude se jí štěstí držet i během jejího působení na ministerstvu? ...

 

O MĚSÍC POZDĚJI

„Petere!" zavolala Bella na vysokého světlovlasého muže s tmavýma očima, ve kterých se vždy utápěla. Otočil se za hlasem a usmál se, když ji spatřil. Rychlými kroky vyšel k ní. Bella se rovnou rozběhla. Obmotala mu své paže kolem krku a on ji dlouze políbil.

„Chyběla jsi mi," šeptl jí do vlasů.

„Vždyť ty mně taky," odpověděla mu. Hlas se jí štěstím třásl.

„Pojď za mnou," řekl jí, když byla ochotná se od něj odtáhnout, „mám pro tebe překvapení," usmál se šibalsky, chytil ji za ruku a táhl ji za sebou...

Peter Pevens. Chodili spolu už tři roky. Dali se dohromady ještě v šestém ročníku Bradavic. Kamarádili se už od prvního ročníku a společně s Charliem Weasleym tvořili skvělou partu. Peter k Belle něco cítil už dlouho, ale bál se to přiznat, stejně to měla i ona. Charlie už to nakonec nevydržel a... no, řekněme, že má dost velký podíl na tom, že jsou spolu.

Peter byl skvělý famfrpálový střelec. Hrál v týmu už od druhého ročníku a nakonec byl i jeho kapitánem. Famfrpálová liga si ho brzy všimla a ještě před koncem studia už měl rezervované místo v národním týmu Anglie.

Byl teď měsíc pryč kvůli tréninkům a na Bellu neměl vůbec čas. Teď se však rozhodl jí to vynahradit. Zašli za roh, aby je mudlové neviděli, a přemístili se. Ocitli se na nějaké chodbě, přímo před tmavými dveřmi se zlatým číslem 37. Bella nechápala, co to má znamenat, dokud jí Peter nepodal klíč. Opatrně ho strčila do zámku a pomalu dveře otevřela.

„Vítej doma, Bello," šeptl jí do ucha. Byt byl prostorný a prosvětlený slunečním světlem, které prostupovalo skrz velká okna. Zatím v něm nebyl žádný nábytek. Na parapetu seděl Peterův šedý výreček Fantom. Když je spatřil, spokojeně zahoukal. Bella nevěděla co říct. „Domov to teda bude, až se tady vymaluje a nastěhuje se tu nábytek, ale..." už větu nedokončil, protože ho Isabella prudce objala.

„Je to skvělé," vyjekla a z očí se jí začaly kutálet slzy...

Remus byl krapet zklamaný, když mu Bella oznámila, že se stěhuje. Musel tušit, že to přijde. Brzy se s tím smířil a pomohl jí balit. Nakonec se zapojil i do rekonstrukce bytu. Pomocí kouzel to nebylo až zas tak složité.

Byla už noc, když úpravy bytu dokončili. Peter si unaveně sedl na sedačku a Bella si lehla do jeho náruče. Společně sledovali, jak v krbu pomalu hoří dnešní výtisk Denního věštce s titulkem: Mladá bystrozorka klofla vycházející hvězdu famfrpálu. Oba si vzpomněli, jak se ráno společně s Remusem doslova váleli smíchy po podlaze, když si ten článek přečetli...


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Klenot rodu Blacků - Prolog + 1. kapitola - Mladá bystrozorka:

6. Mary
03.12.2017 [18:35]

shay: Ne, Bela, Cissa i Andromeda byly jeho sestřenice Emoticon (Omlouvám se autorce, že jí do toho kecám Emoticon )

5. Mary
03.12.2017 [18:35]

shay: Ne, Bela, Cissa i Andromeda byly jeho sestřenice Emoticon (Omlouvám se autorce, že jí do toho kecám .ei.]smile17.gif" alt="Emoticon" /> )

4. shay
03.12.2017 [18:21]

jen malá poznámka- Sirius sestru měl, dokonce dvě. Jedna se jmenovala Narcissa a druhá Belatrix.

3. Gianna
12.05.2017 [17:01]

Vypadá to skvěle! Jen tak dál! Emoticon

2. E.T.
10.05.2017 [22:16]

Vypadá to zajímavě. Tématika HP je má oblíbená, obzvlášť, když se do ní přidá něco nového. Emoticon Emoticon
Doufám, že pokračování bude co nejdřív. Emoticon

1. Rusalicka
10.05.2017 [15:54]

Zajimave zpracovany pribeh, tesim se na dalsi dil. Jen tak dal.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!