OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokončené



Dokončeno

Nesmíš zradit - 1. kapitola

Nesmíš zradit - 1. kapitolaNesmíš zradit svou rodinu, základní pravidlo, pokud se tak stane, začíná válka. Máma si myslela, že se jim dá utéct. Ale zdání klame, od téhle rodiny se nedá odejít, ne jinak než v rakvi, a to se nestalo. Dali nám falešnou naději proto, aby nám pak opět vpadli do životů. Můj osud byl zpečetěn. Ocitla jsem se ve válce. To oni zradili mě a mou rodinu. Musím jen přežít.

Dokončeno

Gambit bohov - Kapitola 1.

Gambit bohov - Kapitola 1.Bohyňa Ọnwụ sa postará o každú mŕtvu dušu. Po smrti im daruje možnosť rozlúčiť sa s milovanými. Zara je však výnimkou. Jej duša uviazla v Ọchiri, temnej krajine, kde jej spoločnosť robia len kňažky Ọnwuinho tieňového rádu. Dostala neobmedzený čas, ktorý sa snaží využiť na vytvorenie dostatočne detailného sna. Ten môže poslať jedinej osobe, ktorá bude dostatočne mocná, aby ju počula aj bez pomoci bohyne alebo kňažiek.
V tom istom čase sa Accai budí z nočnej mory plnej krvi a utrpenia neznámej ženy. Vlastné schopnosti mu našepkávajú, že to súvisí so zmiznutím jeho sestry. Ak však chce zistiť totožnosť zavraždenej, musí sa prevŕtať storočiami plnými klamstiev a intríg najmocnejších.
Čo však robiť, ak telo, ktoré hľadáte, nie je tak celkom mŕtve?
Príjemné čítanie praje Lili

Dokončeno

Všichni za jednu - Epilog

Všichni za jednu - EpilogA tak jeden příběh zase končí...

Dokončeno

Píseň beze slov - 2. kapitola

Píseň beze slov - 2. kapitolaPo dlouhých letech trýznivých pochybností už Saya ví, kdo ve skutečnosti je. Ostatní to však za žádných okolností nesmí zjistit. Závisí na tom její život.

Dokončeno

Na konci duhy - 1. kapitola

Na konci duhy - 1. kapitolaSeverus Snape si nemůže s pracovnicí ministerstva kouzel, která jim tajně pomáhá ve Fénixově řádu, přijít na jméno. Co může vzniknout z jejich nedobrovolné a nepříjemné spolupráce? Dnes vám přináším první kapitolu nové povídky na pokračování, kterou jsem znovu našla ve svém stoletém šuplíčku. Prolistovala ji a nestačila jsem se divit. Podotýkám, že Severus bude opět více či méně OOC, a tuto povídku stavím hlavně jako humornou. Snad se vám bude alespoň trošku líbit :).

Dokončeno

Pod křídly andělů - 1. kapitola

Pod křídly andělů - 1. kapitolaAmy Collinsová je obyčejná devatenáctiletá dívka, která žije bezstarostný život. Ten se ale jako mávnutím kouzelného proutku od základu změní poté, co jí při autonehodě zemřou oba rodiče. Amy zůstává sama spolu se svou malou sestrou Sarah, o kterou se není schopna sama postarat, a proto je nucena poslat ji do dětského domova. Nepřízeň osudu Amy zavede až na samé dno a jí nezbývá nic jiného, než se začít živit jako prostitutka. Poté, co ji jeden zákazník brutálně zbije, nachází ji zraněnou ležet na ulici mladý Ryan Davis, kterému se zaběhl pes. Najde Amy po tom všem, co zažila, lásku? Ale co když je tu někdo, kdo se dívku rozhodl definitivně zničit?

Dokončeno

Zúfalá - Prológ a Kapitola 1.

Zúfalá - Prológ a Kapitola 1.Sam mala kedysi všetko. O to prišla v deň trinástych narodenín, keď sa jej rodičia rozviedli. Rodina sa rozpadla. Urobila by však čokoľvek na svete, aby udržala pokope aspoň to, čo z nej ostalo. Aj keby to znamenalo vzdať sa vlastnej dôstojnosti.
Raz sa však do jej života vrátia tí, o ktorých si myslela, že o nich už navždy prišla. Lenže niekedy je príliš neskoro na to, aby ste niekomu mohli odpustiť. Aj keby ten niekto bol váš brat alebo otec.
Opäť prichádzam s novým príbehom, tentokrát to však nebude fantasy.
Príjemné čítanie. Vaša Lili :)

Dokončeno

Slzy druhé Země: Příliš dokonalý úsudek V.: Závěr

Poslední část první detektivní povídky z cyklu "Slzy druhé Země". Arte jako generál po boji přemítá o tom, co udělal správně a co špatně. A dochází k... inu, to si přečtěte sami. Díky všem čtenářům. :-)

Dokončeno

My a celá... mapa! - 40. kapitola

My a celá... mapa! - 40. kapitolaVídeňské letiště. Nora a Marco. Marco a Nora. Loučení. Příjemné čtení přeje FNikol. :-)

Dokončeno

Nepřehlížej To! – Epilog

Nepřehlížej To! – EpilogVšechno jednou končí, ale není důvod ke smutnu!

Dokončeno

Cože?! - Kapitola 18. + 19.

Cože?! - Kapitola 18. + 19.Všechno se stalo tak rychle...

Dokončeno

Lovkyně - 1. kapitola

Lovkyně - 1. kapitolaTohle je moje druhá povídka na pokračování a odehrává se ve světě Bratrstva černé dýky. Tentokrát bude hlavní hrdinkou dívka jménem Tara. Jak se dostane do společnosti bratrů a jak dlouho v ní zůstane?

Dokončeno

Definuj šialenstvo - kapitola 17

Definuj šialenstvo - kapitola 17

Poviedka sa umiestnila na treťom mieste o Naj poviedku mesiaca července/júla. Na deň ju umiestňujeme na titulnú stranu. Gratulujeme!


A tak sme na úplnom konci...

Dokončeno

Cut-throat - Epilóg

Cut-throat - EpilógČas pohnúť sa vpred...

Dokončeno

Smrtiaci dotyk - Kapitola 1.

Smrtiaci dotyk - Kapitola 1.

Poviedka sa umiestnila na 3. mieste o Naj poviedku mesiaca ledna/januára. Na deň ju umiestňujme na titulnú stranu. Gratulujeme!


Pokračovanie príbehu Smrtiaci pohľad

Maarit prežila väčšiu časť života v zajatí. Teraz je však voľná a bezpečne ukrytá vo svete ľudí. To si myslí až do momentu, kým sa jej do cesty nepripletie Mace. Ten kvôli vlastnej veľkodušnosti prišiel o všetko, dokonca aj o život.
Hľadajúc cestu z toho všetkého je osud sveta to posledné, na čo myslia. Sú príliš unavení na to, aby vstali a zase začali bojovať.
Kedy je príliš neskoro na nový začiatok?
Prinášam opäť ďalší príbeh. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Lili

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 11   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!