OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Little party never killed anybody - Prolog + 1. kapitola



Little party never killed anybody - Prolog + 1. kapitolaNenechte se zmást názvem! S písničkou to nemá nic společného! Povídku bych podobně pojmenovala i kdybych tu písničku neznala... Ruby a Penelope jsou nejlepší kamarádky. Ruby se rozhodne zajít s Penny na diskotéku, ale Penny stále odmlouvá. P.S.: Tahle kapitola je DOST nudná, tak se připravte :D .

Prolog

Ruby

Došla jsem si pro klíčky a přehodila jsem si tašku přes rameno. Je čas jít. Vyšla jsem před byt a pečlivě ho zamkla. Pak jsem vyšla z domu a pomalým krokem zamířila k zastávce autobusu. Sice je čas, ale není kam spěchat. Najednou se z oblohy spustila první dešťová kapka. Tu následovaly další a další. Vzdychla jsem a vytáhla deštník. Nenávidím déšť. Asi byste očekávali, že v tom případě budu milovat slunko, ale není tomu tak. Nejraději mám zimu a sníh. 

Najednou u mě konečně zastaví autobus a já nastoupím. Je čas. Konečně.


1. kapitola


Ruby

„Já nechci!“ vykřikne Penelope.

„Bude to v pohodě!“ uklidňuju ji.

„Ne, nebude. Jsi vážně bláznivá!“

Ach jo. Penelope zuří, protože jsem chtěla jít na tu diskotéku. Ale ona se bojí, že nás někdo přepadne nebo co. Nechápu ji. Pořád se tak děsně bojí. Už mi to fakt leze krkem. Není s ní žádná zábava. Ona ani nevypadá zábavně. Je blonďatá a modrooká, dlouho se líčí, má mnoho parfémů, každou chvíli nakupuje ve značkových obchoďácích a sleduje videa s módou. Taky mívá složité účesy a pokud ne, zásadně si žehlí vlasy. A taky je šíleně ustrašená!

Jsem její pravý opak. Mám hnědé oči i vlasy a vlasy si vždycky jen rozčešu. Občas to ale nejde, protože je mám hodně kudrnaté. Ale mně je jedno, jak vypadám. Lidi si mě stejně nebudou všímat. No jo, jednou jsem se na ten pitomej kartáč vykašlala úplně a lidi se za mnou dost divně koukali, ale mně to bylo jedno. To jsou prostě moje vlasy. 

Ani oblečení nemám mnoho. A taky nechápu, proč bych za ty hadry měla utrácet tolik! Opravdu v tomhle směru nechápu Penny. 

A make-up? No... mám pár korektorů na pupínky a lesk na rty, ale se stíny nebo tak to vůbec neumím. Na ten lesk a korektor se stejně většinou vykašlu. Ale teď bych opravdu ráda šla na tu diskotéku.

„Jen do půlnoci,“ vzdychnu, „prosím!“

Penny váhá. Pak se na mě podívá pohledem a já mám pocit, že říká: „Za tohle tě zabiju!“

Vzdychnu a otráveně kouknu na hodiny. Půl čtvrté.

„Já se z tebe zblázním,“ zaúpí. Otočím se na ni. Přikývne. 

„Fakt?!“ zaječím, až sebou trhne.

„Jo, fakt, ale jenom do půlnoci.“

Nadšeně vyskočím málem až ke stropu a usmívám se od ucha k uchu. 

„Za hodinu tady,“ řekne. Běžím ji vyprovodit a pak se nadšeně vrhnu k šatníku. Vzdychnu. To opravdu nemám nic lepšího? 
 
Jediná věc z celého šatníku, která se hodí na party, jsou moje džínové minišortky a oranžové tílko. Pak zamířím do koupelny. Vytáhnu ze skříňky korektor a lesk na rty. Moc pupínků sice na tváři nemám, ale i tak si ty dva menší zakryju. Leskem si přetřu rty a hodím ho do malé černé kabelky. Z botníku vytáhnu boty na (sice celkem nízkém, ale aspoň něco) klínovém podpatku a nadšeně si sednu před počítač. Pak si uvědomím, že jsem zapomněla na vlasy. Přiřítím se do koupelny a rozčešu si je. Tentokrát se můj ledabylý look na party opravdu hodí.



Penelope

„Penny, honem, honem,“ mumlám si sama pro sebe. Musím vybrat oblečení! Nakonec volím elegantní růžové minišaty, světle růžové stíny a vyžehlím si blond vlasy. K tomu přidám růžové boty na jehlovém podpatku. Nakonec se zhodnotím v zrcadle. Nevypadá to tak špatně, ale nechci vypadat jako Barbie, a tak všechny použité barvy (kromě té blond :D) přehodím do tyrkysově modré. 

Konečně vypadám podle svých představ a můžu jít vyzvednou Ruby... 

Když konečně stanu před Rubyiným domem, skoro ji nepoznám. Samozřejmě, vlasy má jako dřív, ale to oblečení! Tak takhle jsem Ruby ještě neviděla! Rozhodně jí to sekne. Snad poprvé za celý život se bojím, že vypadám blbě. Ruby ke mně ale přistoupí a řekne: „Vypadáš skvěle!“

Hned se mi vrátí moje obvyklé sebevědomí a vykročím za Ruby. Procházíme městem a nakonec staneme před maličkou kavárnou. Pochybovačně vzhlédnu na nápis nad vchodem. Stojí tam: Marleyho kavárna. K ceduli je přišpendlený ještě malý nápis: Nyní i diskotéky!. 

Ach, jo. Proč jsem se od té Ruby jen nechala přemluvit?! Je poslední šance se otočit na (jehlovém) podpatku a zamířit domů. Utéct tomu všemu a utéct i samotné Ruby. Normálně bych asi utekla, ale opravdu se divím tomu, co teď udělám. Otevřu dveře a vejdu do kavárny. 

Ach, jo! Co jsem to právě provedla?

Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little party never killed anybody - Prolog + 1. kapitola:

5. darkgirl přispěvatel
27.04.2014 [16:50]

darkgirlVypadá to zajímavě! Zatím se mi to moc líbí! Kdy bude další? Emoticon

4. MyBerry přispěvatel
12.04.2014 [18:38]

MyBerryDíky, Mio. Já vím, jen jsem si to neuvědomila, kvůli té písničce. Emoticon

3. Mia
12.04.2014 [0:24]

Myslím, že "nobody" napsat nemůžeš. Vzhledem k tomu, že v angličtině je v jedné větě povolen pouze jeden zápor. Máš tam dva: never a nobody. Když už to musí být anglicky, napsala bych "anybody". Význam to má stejný.
Jelikož to vzniklo nezávisle na písničce, jak podotýkáš výše, být tebou bych si tu hrubku opravila. :)

2.
Smazat | Upravit | 11.04.2014 [11:54]

Tyjo! Hustý!

1.
Smazat | Upravit | 11.04.2014 [9:05]

Vypadá to zajímavě Emoticon Tak uvídíme jak to bude pokračovat :).

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!