OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Zem, ve které zakázali slunce - 8. kapitola

Zem, ve které zakázali slunce - 8. kapitolaUplynulo dvě stě let od Faithina odchodu z Mystic Falls. Doba se změnila a paradoxně ji donutila vrátit se na místo, kde všechno její utrpení začalo, do Denveru. Vzpomínky se pomalu vrací s událostmi, jež se po letech opakují. Dokáže Faith, plná nenávisti vůči celému světu, unést tíhu dávné minulosti? Setká se znovu s Damonem? Jak se vypořádá s nástrahami, který jí i celému jejímu druhu tento svět přichystal?

Tíha minulosti bývá mnohdy nesnesitelná, pochopí to Faith konečně a řekne někomu celý příběh?

 

Moje malá Galaxie - Prolog

Moje malá Galaxie - PrologCo když se objeví dívka, která začne pro Bradavického sukničkáře Siriuse Blacka něco znamenat. Jak moc ho to změní? A co když tohle děvče zamotá hlavu nejen Siriovi, ale i jeho kamarádům Jamesovi a Petrovi? Je vůbec možné, aby ji alespoň jeden z nich kdy získal? Záleží to snad na tom, co všechno budou ochotní obětovat?
Povídka na téma Harry Potter, odehrává se v době, kdy do Bradavic chodili Pobertové (neboli James Potter, Sirius Black, Remus Lupin a Petr Pettigrew). Prolog je psaný er formou, ale zbylé kapitoly budu psát ich formou, z pohledu Siriuse. Doufám, že se bude líbit...

 

Double miracle - 19. kapitola

Double miracle - 19. kapitolaTakže dnes se stane něco zásadního. Co? Čtěte a dozvíte se to!

 

Zem, ve které zakázali slunce - 7. kapitola

Zem, ve které zakázali slunce - 7. kapitolaUplynulo dvě stě let od Faithina odchodu z Mystic Falls. Doba se změnila a paradoxně ji donutila vrátit se na místo, kde všechno její utrpení začalo, do Denveru. Vzpomínky se pomalu vrací s událostmi, jež se po letech opakují. Dokáže Faith, plná nenávisti vůči celému světu, unést tíhu dávné minulosti? Setká se znovu s Damonem? Jak se vypořádá s nástrahami, který jí i celému jejímu druhu tento svět přichystal?

Není nic horšího, než srážka s blbcem. Zvlášť, když je to lovec upírů...

 

Zem, ve které zakázali slunce - 6. kapitola

Zem, ve které zakázali slunce - 6. kapitolaUplynulo dvě stě let od Faithina odchodu z Mystic Falls. Doba se změnila a paradoxně ji donutila vrátit se na místo, kde všechno její utrpení začalo, do Denveru. Vzpomínky se pomalu vrací s událostmi, jež se po letech opakují. Dokáže Faith, plná nenávisti vůči celému světu, unést tíhu dávné minulosti? Setká se znovu s Damonem? Jak se vypořádá s nástrahami, který jí i celému jejímu druhu tento svět přichystal?

Každá chyba musí být potrestána...

 

V objetí zrůdy 37

V objetí zrůdy 37Zsadist v poklidu usnul s vědomím, že Bella i jejich syn jsou v pořádku. O to horší pro něj bude probuzení. Bella je totiž rozhodnutá, že jejich drobeček bude mít lásku a péči obou svých rodičů - ať se to Zsadistovi líbí nebo ne.

 

Hriešny tanec - 11. kapitola

Hriešny tanec - 11. kapitolaTak, práve som dopísala 11. kapču... Názov kapitoly: Kamarátiť sa s upírom nie je čudné.
Rose vie viac, ako by mala. No čo všetko vie? A prečo sa Via cíti tak strašne zle? Kapitola je dlhšia, ako som pôvodne plánovala, no rozpísala som sa. Necháte mi komentárik?
Killy

 

Double miracle 18. kapitola

Double miracle 18. kapitolaMáme tu pro vás další kapitolku. Tentokrát tam není ničí pohled. Zkoušela jsem psát erformou, tak snad v tom nebudou zmatky. :)
Co bych mohla říct ke kapitolce? Že zoufalost je sakramentský pocit a je fajn, když vás z něj někdo dokáže dostat, alespoň na chvíli.
Moc vám děkujeme za předešlé názory a budeme na ně znovu čekat. ;)

Spoluautorská povídka se Simiik.

 

V objetí zrůdy 36

V objetí zrůdy 36Bratrstvo nemá ponětí, jak Zsadista uklidnit. Netuší, že ho pohání jen bezmoc, kterou se snaží přehlušit lovem a řevem bezduchých.
Jak však tohle utichne, zůstane už jen to mučivé vědomí, čím Bella právě prochází a čemu ji vystavil. Nakonec to už nevydrží a vrátí se k ní. Tam kam opravdu patří.

 

Ordinary life - 2. kapitola

Ordinary life - 2. kapitolaNa koho dnes narazí Kate v baru?

 

V objetí zrůdy 35

V objetí zrůdy 35Zsadist stále vidí před očima trpící Bellu. Netuší, co se s ní děje, ale jeho představivost si to dokáže dokreslit v těch nejhrůznějších barvách. Má ale pravdu, vrátit se, tak zabije všechny okolo. Chránil by ji, držel...
Zsadist zná ale jen jediný způsob, jak tohle všechno utišit, přehlušit všechno, alespoň trochu otupit vlastní bolest a mučivý strach... A je to činnost, ve které naprosto vyniká.

 

V objetí zrůdy 34

V objetí zrůdy 34Zsadista mučí pohled na Bellu trpící porodními bolestmi. Je připravený udělat pro ni všechno, být s ní... Což Bella ale nemůže dopustit, pokud tedy nechce, aby její doktor skončil každým kouskem v jednom rohu pokoje.

 

Pomsta záchrancovi 1. kapitola

Pre niekoho možno známy príbeh Darrena Shana. Ale čo keby sa role trocha poprehadzovali? Darren je normálny chlapec, ale potom čo do jeho mesta príde cirkus, v ktorom stretne tajomného pána Crepsleyho jeho život sa zmení. Nie je však jediný, komu sa svet prevráti naruby.

 

V objetí zrůdy 33

V objetí zrůdy 33Bella už má pořádné bříško a do porodu jí zbývají tři týdny. Jen ona a Rehve vlastně vědí, jak moc je její těhotenství riskantní a úzkostlivě to před Zsadistem tají. Ten už má i tak totiž nervy na pochodu a vyšiluje více než hormony zmítaná Bella.
Malé si však usmyslí kouknout se na svět o něco dříve...

 

V objetí zrůdy 32

V objetí zrůdy 32Pro Zsadista je Bella tím nejdůležitějším na světě. Udělal by pro ni cokoliv. Pro její štěstí i bezpečí.
Vážně cokoliv! A to je ten problém...

« Předchozí  1 ... 137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!