OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Destiny of Loki - 10. kapitola



Destiny of Loki - 10. kapitolaLoki tráví čas v Asgardu, když se setká se starými přáteli. Jak budou reagovat na to, že je Loki naživu? A stane se něco?

Loki byl v Asgardu už druhý týden. Pomalu se vzpamatovával z času, který strávil v prázdnu. Thor, Odin a Frigga byli sice nadšení, že je zpátky, ale zbytek Asgardu jejich nadšení nesdílel. Lokimu na tom ale nezáleželo. Nevšímal si jejich pohledů, protože si uvědomoval, že to jen tak nezmizí. Ne potom, co udělal.

Přesto byl šťastný. Thor s ním trávil daleko víc času než předtím a odmítal i návrhy na boj, aby mohl být se svým mladším bratrem. Odin se snažil být lepším otcem a byl s Lokim vždy, když mohl. Za celé dva týdny nebyla chvíle, kdy by byl Loki sám.

Ale přesto, na co si nevzpomněl ve dne, připomněly mu to jeho sny v noci. První noc v Asgardu proběhla klidně, ale ty další už ne. Každou noc se Lokimu zdálo, jak padá do prázdna. Nikdo o tom nemluvil a Loki za to byl rád. Nebyl připravený o tom mluvit.

Když se ráno probudil, tak se jako vždy připravil a šel na snídani. Jeho rodiče a Thor už tam byli a Loki se k nim přidal. Snídaně proběhla v klidu a Loki se vydal do stájí s Thorem v závěsu.

Thor ho každý den, kromě noci, až panicky odmítal pustit dál než na pár metrů. Loki zrovna hladil svého černého hřebce, když do stájí vjela Trojice válečníků společně se Sif. Loki si povzdechl. Věděl, že tahle chvíle přijde.

Když se Loki vrátil, tak je Odin poslal pomocí Tesseractu do jiného světa, protože nepokoje byly už příliš velké. Vrátit se mohli až teď, když byl Bifrost opraven, ale předtím to byly jen spekulace, že je mladší princ naživu, takže ho ještě neviděli. Ale Loki se nebál jejich reakce, ale toho, co bude dělat Thor. Bál se, že teď bude trávit víc času se svými přáteli a ne se svým bratrem.

„Přátelé,“ zvolal Thor, když sesedli z koní.

Sif se zrovna vítala s Thorem, když si všimla Lokiho a okamžitě vytasila meč. Volstagg a Hogun udělali to samé, jen se svými zbraněmi. Jen Fandral se usmál, jako by byl rád, že Lokiho vidí a řekl: „Takže je pravda, že jsi naživu.“

Loki jen přikývl.

Thora naštvalo, že se jeho přátelé opovažují zvednout meč na jeho bratra.

„Ale, přátelé, to přece není potřeba.“

„Není potřeba? Thore, tenhle zrádce se tvářil jako náš přítel a pak se nás všechny pokusil zabít a ty se ho teď zastáváš?“ zeptala se ho Sif.

Než Thor stačil odpovědět, tak se do toho zapletl Loki: „Proč bych se měl chovat jako přítel k těm, co se ke mně vždy chovali, jako bych nebyl nic víc než zbytečnost a celé mé dětství mě šikanovali.“

Thor se tvářil, jako by do něj právě praštil blesk. Teda kdyby nebyl bůh hromu.

„Šikanovali?“ zeptal se úplně bledý.

Loki se snažil být v klidu, ale za posledních pár let už to nezvládal: „Víš, Thore, možná sis myslel, že tvoji přátelé jsou i moji, ale to ses vždy jen mýlil. Vždycky ses divil, proč chodím zablácený? Tak ti teď odpovím, to je především zásluha tady Sif. Proč si asi myslíš, že jsem jí ostříhal vlasy? A upřímně, Sif. Jako holohlavé ti to slušelo víc.“

Pak už to Sif nevydržela a mečem na Lokiho zaútočila. To Thor ale nehodlal dopustit. Nikdo neměl právo Lokimu ubližovat. Odstrčil Sif stranou a nastavil ruku. Hned nato držel Mjolnir.

„Thore, jak se ho můžeš zastávat?“ nechápala Sif. „Pokusil se přece zabít i tebe.“

„Je to můj bratr,“ řekl a na obloze zarachotil hrom.

Tahle potyčka přilákala další zvědavce a za těmi přišli král a královna.

„Co se tady děje?“ ptal se Odin a koukal z jednoho na druhého.

Když se nikdo neměl k odpovědi, zeptal se ještě jednou. To už se ozval Fandral a vypověděl mu všechno. Prakticky mu řekl slovo od slova. Mezitím došla Frigga k Lokimu a objala ho.

„Jsi v pořádku, zlato?“ zeptala se ho.

„Ano.“

„Můj králi,“ začala Sif a dodala, „proč není ten zrádce ve vězení, kam patří?“

„Jediní zrádci, které tu vidím, jste vy čtyři. Loki byl král, když dělal rozhodnutí, za která ho odsuzujete. Namísto toho jste vy spáchali velezradu, když jste šli na Zemi rozhodnutí přivést Thora zpátky i přes Lokiho a můj zákaz. Loki se provinil jen proti své rodině, ne proti Asgardu. Také za to byl potrestán,“ odpověděl jí Všeotec.

„A to, jak pronikli Jotuni do trezoru, necháte jen tak?“ ptala se Sif.

„Vy myslíte, jak se nějakým neznámým způsobem dostali do našeho trezoru a nic se jim nepodařilo sebrat?“ zeptal se a Lokimu se zdálo, že mu v jeho jednom oku zajiskřilo.

Sif a trojice válečníků se zmohli jen na zírání.

„Mimo to, mám pro vás úkol. Bifrost už byl opraven a vy půjdete vrátit Tesseract zpět smrtelníkům.“

„Proč bychom ho měli vracet? Patří přece do Asgardu,“ ptal se Fandral.

„Smrtelníci nám ho poskytli, abychom mohli opravit Bifrost a jen pod Thorovým slibem, že jim ho vrátíme. Má snad Thor porušit svůj slib?“ ptal se Odin.

„Jistěže ne.“

„Dobrá. Tesseract je v trezoru. Thore, ty půjdeš na Zemi s nimi. Očekávám, že se vrátíte nejpozději do zítřejšího večera. Loki, ty pojď za mnou. Musíme spolu něco probrat.“ S tím se Odin otočil a odešel.

A všichni udělali, co jim bylo řečeno.


Snad se vám kapitola bude líbit. Vím, že Odin je hodně OOC, ale já mám ráda ten vztah, co má s Lokim.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Destiny of Loki - 10. kapitola:

3. Mikeš
07.10.2014 [22:48]

Já prostě bratrské příběhy žeru Emoticon Emoticon Emoticon

2. E.T.
07.10.2014 [19:29]

Super, už se moc těším na další. Emoticon Emoticon

1. Henley přispěvatel
07.10.2014 [17:07]

HenleySkvělá kapitola, honem další Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!