OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Stín pochybností 11. kapitola



Stín pochybností 11. kapitolaSirius se cítí sám a jde na Grimmauldovo náměstí v naději, že to bude lepší. Není tajemstvím, že členové Fénixova řádu ho nemají stále v lásce. Sedí s nimi v kuchyni a po chvíli přichází Brumbál. Změnil sídlo Fénixova řádu z jistého důvodu. Remus Siriuse nakonec mile překvapí.

Seděl v křesle a přemýšlel. Nevěděl, jak jít dál a co má dělat. Byl znovu nešťastný z téhle situace. Znovu ho nebyla potřeba. Cítil se odstrčený. Byl zrovna u sebe doma a zamyšleně hleděl do krbu. Uvažoval, jaké by to bylo, kdyby si aspoň na malou chvíli vrátil svoji pravou podobu. Věděl moc dobře, že to zatím nejde a on musí zůstat v utajení. Riskoval by i sebemenší odhalení, a to by si on nemohl za žádnou cenu prozatím dovolit. Jedno malé prozrazení, a následoval by konec. Nechtěl být sám. Rozhodl se, že půjde na Grimmauldovo náměstí číslo dvanáct. Aspoň zjístí, co se děje a jestli není náhodou něco nového, napadlo ho.

Vzal si čistý hábit, popadl svoji hůlku a vyšel do slunečného odpoledne. Za domem se přemístil na Grimmauldovo náměstí. Nikdo ho nezpozoroval. Pomyslel na adresu domu a po chvíli kráčel dovnitř ponurou tmavou chodbou. Z kuchyně slyšel spoustu hlasů, které o něčem s velkým zaujetím debatovaly. Zajímalo ho, co se může řešit, a chtěl se dozvědět víc. Ta chodba mu najednou připadala nekonečná. Když došel ke dveřím kuchyně, přemýšlel, jestli má zaklepat. Najednou se cítil jako pitomec. Přesto se slušnosti zaklepal, aby si o něm nemysleli, že se neumí chovat na své roky. Po chvíli, když ho vyzvali dál, ať vstoupí, vstoupil nejistě dál. Nevěděl, co má čekat.

„Dobré odpoledne všem,“ pozdravil je drsným hlasem.

Někteří mu přikývli na pozdrav a jediný Moody na něj jen něco zavrčel. Byl na to zvyklý, že Moody mu stále jako jediný nedůvěřoval. Z Fénixova řádu tam byli skoro všichni. Nervózně se posadil ke stolu a očekával s napětím, co se bude dít dál. Aniž by si uvědomil, kam si ke stolu sedá, sedl si na jeho obvyklé místo v čele stolu, kde vždycky kdysi sedával. Jestli ho do teď Remus nevraždil pohledy, tak teď měl sto chutí mu jednu vrazit. Za to, kde si sedl. Siriusovi nedocházelo, proč se na něj tak všichni škaredě dívají, a po chvíli na to přišel. Seděl v čele stolu na jeho původním místě. Nejdřív ho napadlo, že by si odsedl, ale bylo by to už hodně podezřelé. Proto se na všechny nechápavě podíval, proč se na něj tak dívají, jako na nějakého zločince.

Snažil si jejich vražedných pohledů nevšímat. Po další nesnesitelných deseti minutách přišel Brumbál a na přítomných členech řádů se na chvíli zastavil pohledem. Siriusovi jen kývl a zasedl si ke stolu.

„Chtěl jsem vám oznámit, že nové sídlo Fénixova řádu bude ode dneška v Doupěti,“ oznámil jim Brumbál klidně. „Po Siriusovi smrti už tady nic nezbylo a pro některé by to tady mohlo být bolestné nadále setrvávat. Proto bude lepší, když sídlo bude jinde.“

Všichni jen souhlasně zamručeli. Sirius čekal všechno, ale ne to, že ústředí Fénixova řádu bude po jeho údajné smrti nakonec vyměněno. Mrzelo ho to, ale na druhou stranu to chápal. Najednou mu to přišlo líto, ale nedal na sobě nic zdát.

„Další věc je, že budete musett víc hlídat Harryho,“ pokračoval klidně Brumbál, jako kdyby před chvíli právě nic neřekl.

„My víme,“ ozval se Moody znuděně.

„Měl jsem jen na mysli, že dneska vyzvednete Harryho a v bezpečí ho dovedete do Doupěte, kde stráví zbytek prázdnin s Weasleyovými,“ vysvětlil Brumbál klidně.

„Chcete po nás tohle?“ zašklebil se znovu Moody.

Siriuse jeho tón hlasu najednou vytáčel. Měl co dělat, aby se na Moodyho neobořil. Malá hádka s ním, a prozradil by se podle svoji hádavé nálady.

„Ano, Alastore,“ přitakal Brumbál. „Pro Harryho dnes večer zajde Remus s Tonksovou a s Whitem.“

Když to Sirius uslyšel, měl sto chutí se usmát, ale nakonec se ovládl. Remus se zadíval na něj a on váhavě vzhlédnul. Remus se zvedl a přišel k němu s mírným úsměvem.

„Vítejte v klubu, Sebastiane,“ potřásl si s ním rukou v přátelském gestu.

Hodně ho to překvapilo a tuhle změnu vůbec nečekal.

„Děkuji, Lupine,“ trochu se pousmál.

Ostatní členové řádu byli velice překvapení touhle změnou najednou.

„Není zač. Takže Harryho půjdeme vyzvednout v šest večer. Sejdeme se tady,“ dal mu Remus pokyny.

„Platí,“ pousmál se znovu Sirius.

Vše bylo domluveno a on se znovu posadil za stůl v kuchyni. Remus si po chvíli přisedl vedle něj. Po chvíli si k nim přisedla Tonksová. Moody vypadal, že za chvíli začne zuřit, ovšem před Brumbálem by si to nikdy nedovolil. Znovu Siriuse ta změna překvapila. Brumbál je stále pozoroval a pak pomalu došel k nim a na oba se zvláštně zadíval. Právě se Siriusovi chystal říct něco důležitého, co jeho život v příštích dnech o hodně změní... 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín pochybností 11. kapitola:

4.
Smazat | Upravit | 01.09.2014 [14:06]

Paráda! Hned jdu na dálší! ;)

3. avanaka přispěvatel
28.08.2014 [12:17]

avanakaTo je úžasný. Rychle pokračuj, už se nemůžu dočkat dalšího dílu. Emoticon

27.08.2014 [9:55]

CatherineÚžasný díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon doufám že mu řekne že se může přeměnit do podoby Siriuse Blacka prosím Emoticon
No každopádně doufám že další díl bude brzo protože tohle je skvělá povídka Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 26.08.2014 [13:02]

Hm... a jak to bude dál, sákriš? :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!