OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Little Dirty Secret - 8. kapitola

Little Dirty Secret - 8. kapitolaO dva mesiace neskôr.
Snáď sa bude páčiť.

 

Little Dirty Secret - 7. kapitola

Little Dirty Secret - 7. kapitolaZmena! Všetko, čo Sophie doteraz poznala, pre ňu touto kapitolou končí.
Snáď sa bude páčiť.

 

Little Dirty Secret - 6. kapitola

Little Dirty Secret - 6. kapitolaTak čo bude so Sophie?
Snáď sa bude páčiť.

 

Jiná tvář - 4. kapitola

Jiná tvář - 4. kapitolaCo teď, když Stefan s Elenou přišli na to, že s Ashen není něco v pořádku? Kdo ji asi po takovém incidentu navštíví? Ashen si ale pomalu prokousává cestičku rodinným tajemstvím. Naštěstí na to odteď nebude sama...

 

Little Dirty Secret - 5. kapitola

Little Dirty Secret - 5. kapitolaKlaus sa rozhodne urýchliť Sophiino sťahovanie. Ale ako na fakt, že Sophie bude žiť s upírmi, zareagujú Wilsonovci?
Snáď sa bude páčiť.

 

Fixing - 3. kapitola

Fixing - 3. kapitolaLily nechce vykládat podrobnosti o svém vztahu s Katherine, nakonec však bude muset něco říct. Přesto si nechá něco pro sebe. Týkají se její tajemství jen Katherine? Jestli ano, odkud pak zná Rebeku?

 

Little Dirty Secret - 4. kapitola

Little Dirty Secret - 4. kapitolaSophiina reakcia na fakt, že existujú upíri a spôsob, akým sa jej to Klaus bude snažiť dokázať.
Snáď sa bude páčiť.

 

Jiná tvář - 3. kapitola

Jiná tvář - 3. kapitolaV téhle kapitole se Ashen trochu blíže seznámí se Stefanem a Elenou. Co to přesně znamená? Znamená to profláknuté tajemství, na které nikdo v Mystic Falls nezná odpověď...

 

Little Dirty Secret - 3. kapitola

Little Dirty Secret - 3. kapitolaKlaus privedie Sophie do svojho domu. Od začiatku cíti, že je iná.
Snáď sa bude páčiť.

 

Fixing - 2. kapitola

Fixing - 2. kapitolaLily si zvyká v novém domově. Není to ale lehké, když nesmí na slunce. Dostane očarovaný přívěsek? A co když doopravdy něco tají i před svým bratrem?
Tohle a mnohem víc se dočtete v dnešní kapitole. =)

 

Little Dirty Secret - 2. kapitola

Little Dirty Secret - 2. kapitolaV tejto kapitole sa na scénu dostane aj Sophiina rodina. Čo sú zač?
Snáď sa bude páčiť.

Novinka

Fixing - 1. kapitola

Fixing - 1. kapitolaV Mystic Falls se usadí jedna milá osůbka. Z počátku se může zdát, že její příchod život v malém městečku nijak neovlivní. Opak je ale pravdou. Kdo je Lily a jak zamíchá osudy v Mystic Falls?

 

Jiná tvář - 2. kapitola

Jiná tvář - 2. kapitolaPo ne zrovna krátké technické odmlce jsem zpět s druhou kapitolou Jiné tváře.
Ashen si dnes znovu připomene, že je jiná. Právě to je důvod, proč přijela do Mystic Falls. Dozví se konečně něco nového, nebo zůstane vše při starém?

 

Little Dirty Secret - 1. kapitola

Little Dirty Secret - 1. kapitolaTáto kapitola je viac-menej úvodná. Klaus, Elena a bratia Salvatorovci sa vyberú za Eleninou dvojníčkou. Ako zareaguje?
Snáď sa bude páčiť.

Novinka

Little Dirty Secret - Prológ

Little Dirty Secret - Prológ FanFiction na The Vampire Diaries
Čo sa stane, keď Klaus zistí, že Elena má dvojča? Vytváranie nových hybridov sa stáva pomaly ale isto znova skutočnosťou. Ale keď JU spozná, celý jeho svet sa obráti naruby a nereálne sa stáva reálnym.
Snáď sa bude páčiť.

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!