OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » You are my fire of life! Kapitola I.



You are my fire of life! Kapitola I.První den školy a brigáda... Přeji pěkné čtení :)

Škola to byla vskutku úžasná, ale nemohla jsem se zbavit dojmu, že sem nepatřím. Krom toho, že na mně školní uniforma vypadala naprosto strašně, zatímco ostatní vypadali jako modelové a modelky Vogue, že se na mě všichni dívali témeř mezi prsty, jsem si ten první den docela užila. V rámci možností.

Poté, co jsem slušně zaklepala na dveře ředitlny a chystala se vejít, jsem samozřejmě zakopla a padla řediteli přímo k nohám. Asi třikrát za jednu přestávku mi vypadlo učení z ruky, roztrhla jsem si sukni a omylem vrazila do nějaké nabručené a nafintěné holky, která je mimochodem královnou školy.

Tudíž stačí jedna věta: „Nepatřím sem."

„Ale jistě, že patříš," pravila Cate.

„Ne, to teda rozhodně nepatřím. Vidělas někdy ty holky? Jsou každým coulem dokonalé, v minisukních. A já chodím v ošuntělých teplákách a naprosto neupravená. Cítím se tam jako... jako... já prostě nevím."

Cate se ke mně otočila zády a dál něco tvořila na kuchyské lince. „A nebyla jsi to náhodou ty, kdo řekl, že ti lidé, kteří nejsou obyčejní a tuctoví, jsou nejlepší?" zeptala se mě a odešla. Nechala mě přemýšlet. 


„Nikde není volno," oznámila jsem Tomovi a Cate, když jsem přišla.

„Nikdo nechce žádného brigádníka?" zeptala se překvapeně Cate.

Zavrtěla jsem hlavou. „Kromě nabídky, abych dělala striptérku v klubu Růžový zajíček, není nikde žádné místo."

Tom se pousmál. Určitě do toho klubu chodí.

„O to to je jednodušší. Zaměstnám tě u sebe v posilovně. Posilovací stroje a techniky znáš, a Jay si zrovna stěžoval, že toho má na práci moc, takže mu můžeš pomoct," usmál se spokojeně Tom.

Nebyla jsem si jistá, jestli to je dobrá volba.

„Může tě zaměstnat do doby, než najdeš něco jiného," vložila se do rozhovoru Cate, když viděla moji nejistotu.

„Dobře, zkusit to můžeme." 


„Je to jednoduché," zakončil Tom svou přednášku o cenách, míchání drinků a tak dále a tak dále. Tak trochu mi připadá, že z toho má větší strach než já. No dobře, nejsem zrovna v běžném životě nejšikovnější, ale tohle snad zvládnu i já.

„Neboj, Tome. Já to zvládnu," chytla jsem ho za rameno a povzbudivě se na něj usmála. Usmál se taky a odešel.

Sedla jsem si, pustila Linkin Park a otevřela jsem učebnici chemie.

Ozvalo se zakašlání, které mě okamžitě vytrhlo z opakování názvosloví. Zaostřila jsem na postavu za pultem. Mulatka, vypracovaná a hezká.

Omluvně jsem se usmála. „Potřebuješ něco?" zeptala jsem se mile.

Taky se usmála. „Jsem Shyla a ty budeš Tomova nevlastní dcera," podala mi ruku.

„Jo, to jsem."

„A nevíš náhodou, kde je?"

„Ve dvojce, má tam s někým tréning," usmála jsem se.

„Díky, a těšilo mě," usmála se naposledy a pospíchala do boxovacího sálu číslo dvě.

Chvíli jsem ještě stála, ale nakonec jsem si stejně sedla.

„Slečno! Mohla byste mi jít, prosím, pomoct?" ozval se ženský hlas. Ochotně jsem se zvedla a pospíchala k ní. Než jsem se stačila vrátit, nashromáždila se mi u pultu obrovská řada. Asi tady není celý den klid, jako byl do teď. 

Někdo chtěl klíčky od šaten, někdo chtěl zaplatit, někdo chtěl něco namíchat a někdo chtěl s něčím pomoct. Nakonec jsem si celkem unaveně sedla zpátky na židli a snažila se najít stránku, kde jsem skončila.

„Těžký den?" ozvalo se. Zvedla jsem hlavu. No, tak tohle bylo jiné kafe. Kluk možná starý tak jako já, blonďaté vlasy měl hodně na krátko, v azurových očích jiskřily veselé hvězdičky a ta postava... tak tohle byl kus. 

Moment, na co se mě to ptal?

Odkašlala jsem si. „Jo, náročný." Usmála jsem se. „Ze začátku to vypadalo na klidnější brigádu," dodala jsem.

Zasmál se. „Jojo, ráno to taky vypadalo na méně náročný tréning. Jsi Tomova dcera, že?" napřáhl ruku. Jak to, že mě tady všichni znají?

„Nevlastní, a ty jsi?" usmála jsem se znovu a ukázala bílé zuby. Věc, na kterou jsem pyšná.

„Chris. Chris Cole," potřásl mi jemně rukou.

Usmál se. Vážně? Pořád se budeme usmívat jak dva blázni?

„Tak zase někdy," usmál se. Už zase.

Pokývla jsem hlavou a dál se věnovala chemii. 


Shyla Chris Cole


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek You are my fire of life! Kapitola I.:

1. PetraCullen přispěvatel
26.06.2014 [10:19]

PetraCullenDalší perfektní kapitola!!! Emoticon Četla se mi úplně sama! Emoticon Emoticon Tom s její mámou se k ní chovají moc hezky... Emoticon a ten kluk na konci, že by láska na první pohled? Emoticon Emoticon Emoticon jedním slovem PERFEKTNÍ! Emoticon Emoticon Emoticon Kdy bude další kapitola? :) Už se nemůžu dočkat! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!