OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



Novinka

Zatoulané myšlenky

Zatoulané myšlenkyPo dlouhé době básnička o lásce, která je věnovaná jednomu výjimečnému klukovi. :) Dívka se zamilovala do kluka trošku z daleka, ale má pocit, jako kdyby ho znala celý život. :)

Novinka

Pocity polibku

Pocity polibkuJaké to je poprvé, když se dva lidé políbí?
Moje první básnička, tak mějte slitování. Jinak přeji pěkné čtení. :)

Novinka

Slzy mého zoufalství

Slzy mého zoufalstvíJaké to je, když někdo odešel, přesto ho vaše srdce nenechalo odejít? Přeji pěkné čtení :) Đ99

Novinka

Strom života

Strom životaNázov napovedá, že báseň bude asi o Strome života...

Novinka

Že som toto dovolila...

Že som toto dovolila...Ten pocit, keď sa usmievate, aby bol ten druhý šťastný, ale ste na pokraji síl...
Za akúkoľvek kritiku budem veľmi vďačná. :)

Novinka

Nostalgia

Na počesť nostalgie.

Novinka

Země má bezejmenná

Země má bezejmennáOtázky... Pořád se na něco ptáme a mnohdy nám nemůže nikdo ani odpovědět...

Novinka

Přítel, leč nefér zdá se

Přítel, leč nefér zdá seKrátká chvilka poezie na cestě z Karlových Varů do našeho hlavního města, dokončená za denního světla v přítmí pokoje. Třeba k vám nějak promluví, no, na mě však působí depresivně...

Novinka

Noční obloha - Noc

Noční obloha - NocBásnička o noci. Doufám, že se bude líbit.

Novinka

Dětský sen

Dětský senMůj dětský sen je potkat jedno herce a o tom herci je tahle básnička...

Novinka

Odpouštím Ti

Odpouštím TiUž jsem se přes ten rozchod dostala, ale teprve teď jsem Ti odpustila...

Novinka

V zajetí emocí

V zajetí emocíZnáte ten pocit, když vás najednou přemůže vlna smutku a vy se jí nedokážete ubránit?

Novinka

Naivná múza

Naivná múzaKaždý sa na svet pozerá inak. Niekto cez slzy.

Novinka

Dvě mrtvoly

Dvě mrtvolyDvě mrtvoly, jeden vrah.

Novinka

Hanba

HanbaO tom, ako nás nútia skrývať svoje city...

« Předchozí  1 ... 15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!