OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Broken Wings - Prolog



Broken Wings - PrologProlog k příběhu bojovnice Riven a její cesty za pomstou. Povídka vznikla na motivy online hry League of Legends.

Všude v Noxu byl dnes rozruch. Přišel velký den. Den, na který celé město čekalo. Konaly se slavnosti. Ale tak trochu v noxijském stylu. Slavnosti v Noxu nejsou to, co byste očekávali. Žádný jarmark, kolotoče a podobně. Noxijské slavnosti jsou plné zápasů, krve a smrti. To už není tak krásná vyhlídka slavností. Noxianům však tahle myšlenka připadala krásná.

Noxus je stát, který se nachází na východní straně kontinentu jménem Valoran. Jeho stejnojmenné hlavní město je postaveno na osamělé hoře poblíž moře. Hlavní město zde bylo vystavěno kvůli výhodné pozici, obchodu s Bilgewaterem, přístavním městem na Blue Islands, se kterým má Noxus dobré vztahy. Z Bilgewateru se vyváží alkohol do Noxu a z Noxu do Bilgewateru se vozí zbraně, jak jednoduchý obchod.

V Noxu se každý staral jen sám o sebe. V této zemi jsou pro každého důležité jen dvě věci, a to síla a moc. Jen pokud budete mít aspoň jednu z těchto důležitých vlastností, tak zde můžete přežít. A pokud máte obě, tak jste na tom nejlépe.

Pokud žijete v Noxu, nejspíš každý den zažijete nějakou rvačku, kde musíte vyhrát. Když prohrajete, tak vám v lepším případě seberou všechno, co máte. A v horším případě si to dokážete domyslet.

Všechny zápasy se konaly v aréně, a jelikož tohle byla oblíbená událost všech obyvatelů Noxu, tak jste nenašli volné místo, aréna doslova přetékala. Moc se to nelišilo od posledních slavností. Známí favorité vyhrávali souboje, ti slabí padli. Vždy se našlo pár výjimek, někdo mile překvapil novými schopnostmi, ale nebyla to událost, která by zasáhla arénu a přinutila všechny vstát z židlí.

Ale i tak tu byla jedna změna - neznámá osoba v plášti se přišla zúčastnit soubojů v aréně, a to bylo nezvyklé. Ano, cizinci do Noxu přicházeli kvůli slavnostem, ale nezahalovali svou tvář. Jaký smysl má jít sem v kápi, když bude stejně muset na přihlašovací přepážce vyplnit všechny své osobní údaje?

Tato osoba způsobila velký rozruch.

Kdo je to? Odkud ten cizinec přišel? Proč je tady?

Davem se nesla šuškanda, ale zahalená osoba o sobě nic neprozradila. Prošla mezi lidmi s hlavou skloněnou, aby nikdo nezahlédl ani kus její tváře.

Krátce po poledni vešla osoba v kápi do arény, tentokrát jako účastník souboje.

„Už za chvíli tu bude velmi očekávaný zápas mezi Kyrgem a neznámým vyzyvatelem v kápi! Na našem duelovém bojišti vás už za chvíli čeká nezapomenutelná podívaná! A jelikož tu nejsou žádné informace o vyzyvateli, bude tento zápas plný překvapení!“

Aréna, kde se odehrávaly souboje, byla velká asi padesát metrů na šířku a sto na délku a důvod, proč se zde konaly tyto souboje, byl jednoduchý - žádná jiná aréna by nápory soubojů nevydržela. Byla postavena z runového kamene, nejpevnějšího materiálu, který existuje.

Hlediště bylo plné lidí, kteří se přišli podívat na tento souboj. Postava v černo-zeleném plášti vešla do arény. Kyrg také. A jelikož je Kyrg jeden z nejlepších bojovníků noxianské armády, měl mnoho podpory z hlediště. Bojovníci se postavili proti sobě.

Rozhodčí začal odpočítávat: „Pět… čtyři… tři… dva… jedna… BOJ!“

Postava v černém se v mžiku pouhými třemi skoky dostala přímo ke Kyrgovi. To by nebylo nic neobvyklého, ale byl tu jeden takový menší problém, který zabraňoval, aby bylo vše v normálu. Během těch třech skoků vytáhla postava odněkud ze svého pláště obrovský runový meč, který když ho někdo postavil špičkou na zem, tak ho měl do výšky hrudníku. Je až k neuvěření, že ho mohla nějakým způsobem skrýt pod plášť.

To bylo teď jedno, na to, že meč byl tak těžký, zacházela s ním tak lehce, jako by byl z papíru. Hned jak dokončila své tři skoky, tak vyskočila vysoko do vzduchu a sekla svým mečem. Postava teď už bez pláště dopadla zpět na zem. Chvíli se nic nedělo a celá aréna byla zticha. I Kyrg stál nehybně, na zemi. To ale mělo jiný důvod než ticho z hlediště.

Kyrg byl mrtvý a o sekundu později se sesunul na zem ve dvou částech. Poté se celou arénou začalo ozývat skřípění, protože s Kyrgem byla rozseknuta i celá aréna. Diváci obrátili pozornost k vítězi souboje a všimli si, že nemá kápi. Byla to žena. Ale ne tak ledajaká žena.

Z hlediště se náhle ozvalo „To je Riven, druhý nejsilnější bojovník Noxu!“

V aréně se roztrhla panika a všichni se snažili co nejrychleji dostat ven z arény. Riven měla v Noxu dobrou, ale hrozivou pověst. Už jako patnáctiletá skoro sama porazila celou demaciiskou armádu. A věřte, když skoro ještě dítě porazí armádu o tisíci lidech, není to nějaký zanedbatelný čin. Když dokázala tehdy tohle, co při plné síle dokáže teď?. Na to radši ani nikdo nemyslel. Mohla by třeba srovnat jedno noxijské město se zemí jedním útokem.

Riven se potočila směrem k východu z arény a šla pryč. Po ulicích, kde kráčela, to vypadalo jako by tohle město bylo naprosto prázdné. Lidé tu byli, ale kvůli strachu z této osoby se radši schovali. Riven mířila k hlavnímu velitelství. Byla tam povolaná. Samotnou ji překvapilo, kdo ji k sobě povolal. Byl to generál Swain, nyní nejmocnější muž Noxu a po smrti generála Darkwilla i vůdce Noxu. Není to ale muž, se kterým by se vyplatilo vtipkovat, je zběhlý v černě magii.

Když dorazila na velitelství, poslali Riven přímo do hlavního sálu. Tam už na ni čekal Swain.

„Zdravím, Riven, jsem rád, že jsi přišla v tak krátkém čase,“ řekl Swain hned, co Riven vešla do sálu.

„Potěšení je na mé straně,“ odpověděla Riven, ale ve stejnou chvíli si pomyslela: Kdybych toho chlapa už nikdy nemusela vidět.

Swain byl muž plný lstí, lží a mocichtivosti. Nestačilo mu, že už je nejmocnější osoba Noxu. Chtěl prostě vládnout všemu na Valoranu, a ani pak by se nezastavil. Je tu ale jeden takový problém, který Swainovi brání v tomto plánu. Demacie. Demacie leží na západě Valoranu. Tato země je naprostý opak Noxu, a tak je jasné, že jsou mezi nimi nesváry. Riven z přemýšlení vytrhnul Swain.

„K tomu abychom získali výhodu nad Demacií, musíme dobít Ionii, jenže naše vojsko tam nemá aktuálně žádného spolehlivého velitele a já nemám žádného spolehlivého člověka, kterého bych tam mohl poslat, až na jednu osobu. Tebe, Riven.“

„Proč já? Je tu Darius a Katarina, ti mohou odvést lepší práci, a navíc já nemůžu vést vojsko, hodností jsem jen obyčejný voják.“

„Od dneška můžeš, protože před pár hodinami jsem tě povýšil za zásluhy Noxu na velitele.“

„Velmi vám děkuji, pane,“ odpověděla Riven.

„A Daria ani Katarinu tam poslat nemůžu. Ti drží nápor Demacie,“ zdůvodnil. „Tak teď si rychle jdi sbalit věci, ještě dnes večer vyrážíš.“

Riven se poklonila svému veliteli a už chtěla odejít, když ji Swain zastavil se svými posledními slovy.

„Cestou odsud se stav v mé osobní kovárně, nechal jsem tam pro tebe něco připravit.“ A s těmito slovy ji propustil.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Broken Wings - Prolog:

4. DawnWolfova přispěvatel
27.08.2015 [16:02]

DawnWolfovaNa téhle povídce se mi pracuje trochu hůř než na jiných - už teď jsem se trochu zasekla. Ale chtěla bych začátkem záři přidat pokračování. Emoticon

3. Bella
22.08.2015 [12:59]

Je to velmi zajímavý nápad. Moc se mi to líbí. Jsem zvědavá na pokračování a těším se až se dozvím víc o Riven.
Kdy přidáš pokračování???
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Eilan přispěvatel
10.07.2015 [10:15]

EilanJak už je napsané v předchozím komentu, rozhodně velmi zajímavý nápad! Emoticon Těším se, až si přečtu pokráčko Emoticon

1. majka587
08.07.2015 [21:54]

Zaujímavý námet len tak ďalej! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!