OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Miluji Tě! II. Love game 1. kapitola



Miluji Tě! II. Love game 1. kapitola
Tak tady je druhá série Miluji Tě! S názvem Miluji Tě! II. Love game.
Tato kapitola se jmenuje Dlouhý večer, snad se bude líbit!
Moc prosím o komentáře!!!
Díky moc...
TerryBells...

EDIT: Článek neprošel korekcí!


Fire and Ice

1. kapitola Dlouhý večer

Pohled nikoho:

Všichni byli zakryti v maskách, takže skoro nikdo netušil, že tady jsou skoro totožné dívky. Totožné ale pouze vzhledem, nikoli duší.

Jedna měla duši čistou jako lilie, avšak její partner se touto chloubou nemohl pyšnit.

Ta druhá ji však měla černou. Byla zlá až do morku kosti, všichni kolem ní jí věřili, věřili, že se změnila.

Na druhé straně místnosti stála velice smutná dívka. Byla naštvaná, nenáviděla všechny kolem sebe. A nenáviděla hlavně Damona Salvatore.

Po tváři jí stékaly proudy slaných horkých slz, ale ve své zlobě si toho ani nevšimla.

Poblíž té dívky stála skupinka lidí. Dva muži, kteří se nadmíru nenáviděli, ale to jen proto, že bojují o srdce stejné dívky.

Hostitelka tohoto domu seděla sama u svého stolu a popíjela. Bylo značné, že už je nadmíru opilá a zřejmě za chvíli usne…

Pohled Katherine:

Tancovala jsem celou noc se Stefanem, abych řekla pravdu, už mě to nudilo. Chtěla jsem si zatančit s Damonem, ale ten se celou dobu vine pouze k Eleně.

„Co se děje?“ zeptal se Stefan schovaný za maskou. Zřejmě si všiml, že se mu plně nevěnuji.

„Omluvíš mne? Zajdu si na chvíli na vzduch,“ řekla jsem a pustila jsem se jeho ramen.

Vyšla jsem do chladné noci. Vánek mě hladil po tváři, ale já zaregistrovala i něco lepšího. Lahodnějšího… Krev!

Už tak dlouho jsem neměla lidskou krev přímo v původním balení.

Rozběhla jsem se. Maska mi už dávno spadla a v mých vlasech proudil čerstvý proud vzduchu.

Zaregistrovala jsem pár, který se opíral o strom. Byli sami v parku, jak nerozvážné.

Přiblížila jsem se potichu ke klukovi, který, když mě zahlédl, byl mnou okouzlen. Dívka si všimla jeho pohledů, a tak bez jakéhokoliv pozdravu odešla.

Přiblížila jsem se k němu ještě blíž a své chladné rty jsem přitiskla na jeho lačný krk. Konečně jsem ochutnala tu úžasnou tekutinu, která mi zajišťuje mou nesmrtelnost.

Nestihl ani pípnout. Skončila jsem s ním dřív, než bylo u mne zvykem, už jsem měla asi vážně velkou žízeň.

Jeho tělo jsem hodila do křoví a rychle jsem běžela hledat i tu holku, řekla jsem si, že si s ní trochu zahraju.

„Počkej,“ zavolala jsem.

Dívka se otočila, všimla jsem si, že měla tvář plnou slz.

„Co chceš?“ řekla ostře.

„Tam za to se omlouvám, jen jsem se ztratila. Chtěla jsem se zeptat na cestu,“ hrála jsem svojí blbost.

„Není to tvoje vina,“ řekla prostě.

„Já vím,“ řekla jsem a cítila jsem, jak se mi začíná měnit můj obličej. Na dívčině tváři bylo vidět velké zděšení.

Když mě viděla, tak se nezmohla ani na křik, jakoby zapomněla křičet, ale to mi vyhovovalo.

Znovu jsem zakousl do krku. Nasytila jsem se pořádně, byla jsem znovu sama sebou. Konečně!

Pohled Eleny:

Tančila jsem s Damonem, Stefan už značnou chvíli seděl u stolu a popíjel. Katherine se už někde vypařila před půl hodinou.

„Kde je Katherine?“ zeptala jsem se najednou.

„Netuším,“ odpověděl rychle Damon.

Hodila jsem to za hlavu, ale po další hodině mi to už přišlo zvláštní. Rozpojila jsem ruce s Damonem a šla jsem si promluvit se Stefanem.

„Stále tu není?“ zeptala jsem se.

„Vidíš ji snad?“ řekl nedůtklivě.

„Mám se jít po ní podívat?“ zeptala jsem se velice mile.

„Nemusíš,“ řekl ostře.

„Vezmu Caroline a půjdeme se po ní podívat,“ konstatovala jsem.

Stefan nic neřekl, jen dál držel skleničku a popíjel.

Šla jsem k té partičce, ve které to bylo velice napjaté.

„Aho…“

„Co potřebuješ? Jdu hned s tebou,“ řekla rychle Caroline. Asi už vážně potřebovala vypadnout.

Když jsme odešly od Tylera a Klause, tak Caroline už nebyla tak napjatá. Alespoň jsem udělala dobrý skutek…

Když jsme odcházely ze dveří, tak jsem si všimla, jak si Damon přisedl se Stefanovi a teď už popíjejí spolu. Nad tím jsem jenom zakroutila hlavou a vyšla jsem do večera.

Ucítila jsem krev. Caroline ji taky ucítila a okamžitě mě chytla za ruku.

„Já se udržím,“ řekla jsem pohotově.

„To je možné, ale možné je taky, že se neudržím já,“ řekla rychle.

Pár metrů před námi se rýsovala postava Katherine. Měla šaty celé od krve, a pusu tak též.

„Cos to?“ vydala jsem ze sebe.

„Měla jsem hlad,“ řekla normálně.

„Tak si někoho zabila,“ zeptala jsem se nevěřícně.

Katherine se jen zářivě usmála a na prstech ukázala dva.

„Byli sladcí,“ řekla s úšklebkem.

Stály jsem s Caroline na místě jako solné sloupy neschopné pohybu…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji Tě! II. Love game 1. kapitola:

7. TryingInnocent přispěvatel
21.10.2012 [10:45]

TryingInnocentKrásný! Líbí se mi ta proradná Katherine.. s ní je to vždycky mnohem lepší a větší sranda no. :D Emoticon Emoticon

6. TeresaK
23.09.2012 [20:19]

Perfektní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 20.09.2012 [20:39]

Wooow ! konečně nová serie!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Abych řekla pravdu tak sem tuhle kapitolku přelétla rychlostí blesku :D Emoticon Emoticon
A Katherine zas začala tak to bude sranda Emoticon Emoticon

4. martinexa přispěvatel
20.09.2012 [16:19]

martinexaKatherine jak jí známe hurá už jsem si myslela, že je nemocná:D

3. Nick
20.09.2012 [15:15]

Konečně, konečně, konečně. Myslela jsem, že se už nedočkám. Emoticon Emoticon

2. Nick
19.09.2012 [20:50]

Naprosto souhlasím s Elenou! Naprosto žůžo. Emoticon

1. ElenaG přispěvatel
19.09.2012 [20:30]

ElenaGMoc hezky se rozjíždí nová série! Super! Jsem ráda, že Katherine je zase svině. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!