OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Smrť hovorí v mojom mene



Túto poviedku som chcela dať až neskôr, ale dala som ju teraz, keďže tu najskôr dlho nebudem. Ak tento názov je niekomu povedomí, takýto názov mala kniha od spisovateľa Joe Alex. Pekné čítanie.

Prológ

Len tak málo o našej hrdinke
Rodina:
Mama - dá sa zvládnuť, ale väčšinu času venuje Jakovi
Otec - večne v práci
Jake - otrava na podkany

Amy sa chystá ísť s celou rodinou na úžasnú dovolenku, no jediné, čo vie, je to, že to bude mimo Európy. Celá natešená si napísala všetky ponuky cestvných kancelárii, kde sa dá ísť a testovala rodičov. Tí však nepolavili. Amy teda pokračuje vo svojom normálnom živote a čas od času, keď rodičia nečo naznačia, začne podrypávať, že kam pôjdu. No čo keď sa všetko v okamihu jednej sekundy zvrtne?

 1. Kapitola

Amy. Ako to povedať. Amy je dievča z rodiny, ako všetky bežné rodiny. Má troch bratov a dvoch rodičov. Starú mamu a starého otca a psa s dvoma mačkami.

„Mamíí! Daniel mi berie moju kulmu a hrá sa, že je to svetelný meč!“ Vyšla som z kúpelne v osuške a z mokrými vlasami.

„Ale srdiečko. Furt sa sťažuješ!“ Mama vzala fén a bežala za mojimi bratmi.

No super. V tejto rodine som asi jediná normálna. Moja mama sa hrá s mojimi sedem, päť deväť a  ročnými bratmi na šermovačku, otec a môj trojročný brat pozerajú duck tv – detský program pre deti, ktorý mi lezie riadne na nervy.

Vytiahla som teda maminu kulmu a začala som si natáčať vlasy. Potom som si obliekla svoje obľúbené nohavice a tričko a zbehla som dolu po schodoch.

„No toto, ty vyzeráš ako, ... No ako dievča.“ Otec sa zasmial, ja som sa odtisla.

Pozrela som sa na seba. Trištvrťové nohavice a tričko na ramienka. Košeľa s vhrnutými rukávmi a s uzlíkom nad bruchom. Nechápala som, prečo mu to zrazu príde také nenormálne. Obliekam sa tak skoro stále a po roku si to všimne?! No teda! Rodičia sú fakt takí nevímaví?

„Ehm. Ďakujem. Aj ty vyzeráš... Dobre.“ nevedela som, čo povedať. Tričko potrhané, nohavice praskali v švoch a brucho mu spod trička vytŕčalo.

„Ďakujem, srdiečko. Bav sa.“ Zmizla som v dverách rýchlejšie ako mačka, ktorú naháňa pes.

Nastúpila som na autobus a vyrazila som na nácvik roztlieskavačiek. Ten bol ako vždy  plný tréningu a makania. Dalo by sa povedať, že dnes nám to išlo najlepšie. Keď sme skončili, presunuli sme sa do šatne.

„Amy! Ideš s nami do kina?“ zavolala na mňa Ever. Pocítila som silné nutkanie ísť na nový 3D film Titanic.

„Jasné!“ Zabuchla som za sebou skrinku, keď v tom...

„ÁÁÁmýýý!“ Môj brat bežal po chodbe.

„Jake. Čo tu do čerta robíš?“ Pozrela som na neho a na to, ako v ruke držal moju kulmu, ktorá už zjavne skončila svoju životnú púť.

Keď si Jake všimol, že sa pozerám na kulmu, rozutekal sa preč. Bežal k starému domu, ktorý ostal po nebohom manželskom páre. Vbehol dnu a ja som samozrejme bežala za ním.

„Jake. Zlez dolú.“  Vtom som započula dupot a moj brat zrazu utekal dolu takou rýchlosťou, že som sa ani nestihla diviť. Liezla som smerom hore, aby som vedela, čo toho bojka tak vystrašilo.

Vyšla som hore po schodoch a pomaly som kráčala do prostred izby, keď tu zrazu... Na nohu mi spadol kus brvna. Nevedela som sa pohnúť a až potom som sa pozrela hore. Oheň! Snažila som sa vyslobodiť ešte rýchlejšie, no nešlo to. Noha tam bola zakliesnená snáď nadobro.

Vybrala som mobil a snažila som sa vyťukať číslo na hasičov, keď vtom sa uvolnilo horiace brvno zo strechy a kus horiaceho brvna spadol vedľa mňa. Začala som znova so strachom ťukať číslo, keď to zrazu hore zaprašťalo a zrazu sa niečo pokazilo.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrť hovorí v mojom mene :

1. LynVonNightlight přispěvatel
06.06.2012 [18:06]

LynVonNightlight*Rozhodne si treba zopakovať vybrané slová a písanie y/i.
*Neignorovať dĺžne a mäkčene.
*Brat sa nehraje, ale hrá.
*Pozor na čiarky.

Neviem, koľko máš rokov, nejako mi to v profile neukazuje, no tvoj pravopis je na tom veľmi biedne. Nabudúce si článok po sebe prečítaj niekoľkokrát a oprav si v ňom chyby. Word zle napísané slovo podčiarkuje červenou čiarou.
Inak ti budeme musieť vrátiť článok k oprave.

Písanie je ťažké a kto v tom chce byť dobrý, pravopis ignorovať nemôže. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!