OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Já, upíři a vlkodlaci 3. kapitola



Já, upíři a vlkodlaci 3. kapitolaVěřte, nevěřte, je tu další kapitolka Já, upíři a vlkodlaci. Meg se zdá o Nathanielovi. A né obyčejnej sen. Meg nechápe, co se to s ní děje, protože začíná Nathanielovi pomalu podléhat. Doufám, že se vám to bude líbit.

Zdál se mi sen. Ležela jsem na břiše v posteli, oblečená jenom v krátké košilce. Na zádech jsem ucítila něco studeného, otočila jsem hlavu a uviděla jsem toho otravnýho upíra Nathaniela, jak je jenom v boxerkách a hladí mě po zádech.

"Co to děláš? Zase mi lezeš do snů?!" Byla sem tak naštvaná. Nathaniel se i rád vkrádá do snů.

"To bych se neodvážil Margaret." Jasně neodvážil, vždyť se to ten parchant odvažuje dělat třikrát do tejdne už dva měsíce.

"Né? Tak co tu děláš krvecuci?"

"Hladím tě má krásná Margaret."  Jo, hladí a jak pěkně.

"No to vidim a ihned s tim přestaň! Myslela jsem co děláš tady v mym snu, když si řikal, že bys mi do snů lízt neodvážil ?"

"Já jsem v tom nevinně Margaret, ty chceš, abych tu byl, jenom plním tvé přání, přece víš, že udělám, co ti na očích uvidím." Nataniel mě nepřestával hladit.

"Já že sem si to přála?! Cože? Seš nějakej vadnej Nate." Chci ho vytočit, nesnáší, když mu řikám Nate.

"Ano, přála sis to. A nejsem vadný a prosím neříkej mi Nate."

Sakra, opravdu sem si přála, aby byl Nathaniel v mém snu? Jo, asi sem si to opravdu přála, do pr...kený ohrady. Co se to se mnou děje, ještě nedávno bych Nathaniela probodla kůlem a teď se s nim ocucávam a ještě chci, aby se mi o zdál sen a né ledajakej sen. Nathanielovy ruce se přesunuly z mejch zad na můj zadek.

"No tak Margaret, nebraň se tomu, víš že něco mezi námi je a navíc, tohle není doopravdy, tohle je jenom sen."

"Jestli mě kousneš, tak uvidíš." O upíří kousance fakt nestojim.

"Neboj lásko."

Nikdy jsem se nechtěla vyspat s upírem, je to přece jako spát s mrtvolou a já nejsem nekrofil, ale Nathaniel má pravdu, tohle je jenom sen, neni to doopravdy. Otočila jsem se, teď jsem ležela ja zádech a Nathaniel mě začal líbat přes košilku na břiše. Pomalu jel nahoru. Začal mě líbat na pusu a hladil mi prsa. Otevřela sem pusu a naše jazyky se začaly proplétat. Poddala jsem se tomu, užívala jsem si to, Nathanielovy doteky byly tak příjemný. Nathaniel se ode mě odtrhnul a začal mi svlíkat košilku. Už sem byla před nim uplně nahá a pak se začal svlíkat i Nathaniel. Začal si stahovat boxerky a... v tom zazvonil budík, sákra.

Praštila jsem pěstí do budiku, ten hned ztichnul. No dnešek nezačíná zrovna dobře. Byla jsem tak naštvaná, ale nevím jestli jsem naštvaná kvůli tomu, že jsem se Nathanielovi ve snu oddala, nebo jestli jsem naštvaná, protože jsem neviděla Nathanielový nádobíčko.

Vstala jsem z postele, osprchovala jsem se, dala jsem sei opravdu móóc studenou sprchu, Co mi taky jinýho zbejvalo, když se mi zdálo o tom, že se chystam vyspat s tim nejotravnějším upírem, kterýho zném. Už mi ty upíři lezou vážně na mozek. Jestli dneska někdo řekne slovo upír, tak asi začnu vraždit.

Vyčistila sem si zuby oblíkla jsem si černý kalhoty, červený triko a černou bundu a vyrazila sem do práce. Snídani sem si ani nedala, protože by se mi hned zvednul kufr. Vypadla jsem z domu, chytla sem si taxik a vyrazila jsem do práce.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já, upíři a vlkodlaci 3. kapitola:

2. Lussy přispěvatel
24.08.2010 [23:02]

LussyTenhle dílek se mi líbí víc... Emoticon Emoticon

1. Lenka
20.06.2010 [12:21]

Super. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!