OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Výjimečná: Začátek - 2. kapitola



Výjimečná: Začátek - 2. kapitolaA co pak se semele v druhé kapitole? Řeknu jen, že to co potká naši hrdinku v mále vesničce, nebude zrovna příjemné a dál se dočtete v povídce.
Budu velmi ráda za vaše komentáře.

Jako nůž se mi do ramene něco zarylo a pokoušelo se mě to roztrhat. Od ramene vedla strašná bolest a já div nevykřikla. To něco mě odhodilo. Zaskuhrala jsem, ale jinak se snažila vyšplhat na nohy.

Naproti stál obrovský vlk. Jeho černá srst se vůbec neleskla. Cenil na mě zuby a přitom výhružně vrčel. Podívala jsem se na rameno a to se mi vůbec nehojilo. Jakto!? Teď mám, ale horší problém.

Měl špičaté zuby, které naháněly hrůzu. Vycenila jsem zuby a pořádně zavrčela. Byl to velmi hluboký a hlasitý zavrčení, až i já mělo strach, ale on se jen o dva kroky vzdálil a dál nic. On neuteče, ale, co je vůbec zač? A k tomu nemám funkční rameno. To je super! Pomyslela jsem si sarkasticky.

Zkusila jsem všemožné cesty, ale vždy mi v tom zabránil, ale ani přemisťování mi nepomohlo. Ani rameno se nespravilo. Eleno, nebuď přece srab a bojuj! Otočila jsem se a viděla, jak mě dobíhá. Znovu vrčel a já také. Přece mám svůj život ráda, ale už mám pár bojů za sebou. Upíři, Cucabra, Tokološ a trpaslíkem. No řeknu vám, že to nebyla procházka růžovým sadem.

Rozeběhli jsme se proti sobě. Chytla ho za kožich a odhodila na protější strom, ale hned to začalo od znova. Od něj mám na památku zase nějaké kousance. Byl to vyrovnaný boj. Využila jsem i živly, ale v tuhle chvíli mi byly na nic. V jednu chvíli to vypadalo, že vyhrávám, ale šeredně se jsem se spletla. Ani nevím, jak se to stalo a už mně držel v zubech pod krkem. Tlapami si přidržoval dole a snažil se mi utrhnout hlavu. Já nechci umřít! Nechci! Najednou ze mně vycházet červená záře a začalo ho upalovat.

Dopadla jsem na zem a sledovala, jak se snaží zachránit, ale oheň se né, né a né pustit. Padl vedle mě na zem a začal bolestně vít. Díval se mi do očí a já do jeho. Zavřela oči, na tohle se odmítám dívat. Počítala minuty a pořád mi znělo bolestné vytí. Jedna, dvě, tři, čtyři, pět a najednou ticho. Ani jsem nedýchala.

Otevírala oči po milimetrech. Vedle mě byl jen prach. Bolestně jsem zaskuhrala, ale není divu, když máte rameno vykloubený a je vám vidět kost a abych nezapomněla na ty kousance. Nadechla se a honem rychle přestala. Krk mě pálil také. Ještě chvíli čekala jestli se mi nezačnou hojit rány. Musím někoho najít, ale já neznám nikoho, kdo by mi pomohl.

A k mému štěstí jsem se s námahou vstala, ale hlavní bylo, že jsem stála na svých vratkých nohách. Porozhlédla se po okolí a snažila se zjistit, kde jsem. Zavřela oči a vnímala zvuky okolí. Nedaleko je město. Přemístila se několik metrů dál. Řídila se zvuky města, které díky mému dobrému sluchu slyšela. Po několika metrech, byly zvuky čím dál hlasitější. Začuchala a ucítila vůni a jako by mi říkala „Já ti pomohu."

Vydala se za ní a zastavila před modře nabarveným domem. Byl na konci a trochu odříznutý od města. Šnečím tempem šla ke dveřím a s posledních sil zaklepala. Opřela se o dveře a pomalu sjela dolů. Moje krev tekla na dlažku a s toho začaly růst bílé růže. Najednou se otevřely dveře a já spadla jemu na nohy. Zděšený výkřik. Slyšela jsem další hlas, který uklidňoval ten první. V tom mně pohltila tma.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Výjimečná: Začátek - 2. kapitola:

10.10.2011 [22:43]

FaireVypadá to zajímavě. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Sue přispěvatel
30.09.2011 [16:28]

Suemartinexa: Děkuji za tvůj komentář.
Tvá povídka Jiný život je krásný. Emoticon Emoticon Emoticon

6. martinexa přispěvatel
30.09.2011 [13:47]

martinexaZajímavý druh fantasie se roní v tvé hlavě. Měla by sis to po sobě znovu přečíst máš v textu hodně překlepů a některé věty jsou malinko kostrbaté. ale jinak fajn. Emoticon

5. Sue přispěvatel
30.09.2011 [13:08]

SueJsem ráda, že se to aspon někomu líbilo. Emoticon

4. pl
30.09.2011 [13:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. sz
30.09.2011 [13:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Sue přispěvatel
28.09.2011 [12:00]

SueMoc děkuji. Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 27.09.2011 [21:16]

*Skloňování mě/mně. (Radek - mě, Radkovi - mně.)
*Shoda přísudku s podmětem.
*Pozor na překlepy.
*Číslovky vypisuj slovy, ne čísly. (Kromě leptočtů např. 2011, 1895.) Emoticon

Na nahrátí se domluvíme zítr, až přijdu z práce. Okolo čtvrté mi napiš mail a já se ti pokusím vysvětlit. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!