OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Výjimečná: Začátek - Prolog + 1. kapitola



Výjimečná: Začátek - Prolog + 1. kapitolaJak vše začalo? Začalo to tak, že dívka jménem Elena Tajemná byla pro něco stvořena, ale pro co? Tuhle otázku si ani nepoložila, ale měla by. Ale kdo jí to řekne? Co je zač? Zrůda nebo něco jiného? To je otázka času, kdy odhalí své tajemství...

Prolog:

Dívka, která se narodila roku 1997, byla vytvořená Smrtí. Tato dívka měla zachránit svět Magie a i ty ostatní světy, ale jen jestli bude chtít. Její potenciál se rozvíjel už odmalička, ale až o svých patnáctých narozeninách přestala růst a stárnout.

Její rodiče o všem věděli, ale nechtěli se jí vzdát, také oni si všimli, že není člověk, ale něco jiného, bylo jim to jedno, co je zač, oni ji milovali.

Když se svět magie dozvěděl od staré čarodějnice proroctví, které se mělo vyplnit, snažili se dívku najít.

A tak začala pouť mezi zlem a dobrem...

 

1. kapitola

Už odmalička si připadala jiná, ale rodiče mi nic nechtěli říct a já to nechala být. V deseti letech, když mi jdem kluk sebral svačinu a házel ji pro mně. Rozčílila jsem se a popálila ho na šedesáti procentech části těla. Pořád si pamatuju ty vystrašené pohledy rodičů a mých spolužáků. Prvně jsem nevěděla, co si mám o tom myslet, ale potom mě to začalo bavit a já se naučila všechny čtyři živly ovládat. A, že mi to šlo.

V patnácti letech jsem utekla, ale nakonec se vrátila a domluvila se s rodiči, že je každé dva roky budu navštěvovat. Po mé třetí návštěvě mi matka oznámila, že je těhotná.

Narodil se mi malý bráška. Edgar. Trávila jsem sním hodně času a nakonec zjistila, že není, jako já a tak jsem se vrátila k návštěvám po dvou rocích, vím jak rodičům bylo. Teď, už mi je nikdo nevrátí.

Dost! Už nechci vzpomínat. Ničí mě to. Teda hlavně po té psychické stránce. Moc mi chybí.

Setřela si slzu a přešla k šatně z věcmi. Teď, už se znovu vydávám pryč. Vzala jsem si batoh a dala nějaké věci. Uschovala si další obrázek svého pokoje a chtěla vyskočit z okna, ale zarazila se. Přemístila jsem se pro kabát a vydala se do dalšího městečka.

Málem bych zapomněla se představit. Ahoj. Jmenuji se Elena Tajemná. Narozená roku 1997. Teď je rok 2134. Země je víc zelenější, což je dobře. A abyste měli představu, jak vypadám. Hnědé vlasy, až k zadku. Krásně se mi vlní a ještě mezi nimi mám černý melír. Tyrkysové oči. Postavu akorát.

Běžela jsem několik hodin a nakonec narazila na malé městečko jménem Vlkov. Nedaleko, byla poušť nebo alespoň to tak vypadalo. Sedla jsem si do písku a pozorovala měsíc. Kam teď? Zůstat tady? To ne. Nedaleko jsem slyšela vytí a dusot tlap. Nevěnovala jsem tomu pozornost a znovu se zahrabalo do myšlenek, ale to byla chyba...


 

Omlouvám se, že je to tak krátký.

Budu ráda za komentáře. Děkuji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Výjimečná: Začátek - Prolog + 1. kapitola:

4. Sue přispěvatel
06.09.2011 [20:09]

SueVelmi se olouvám, ale trochu jsem pozměnila (doufám) bez chyb. A mohu se zeptat jak nahraju svůj obrázek v sekci aby se mi objevil jako obrázek na kapitoli. Děkuji.

3.
Smazat | Upravit | 06.09.2011 [4:32]

*Proč jsi smazala text? Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 03.09.2011 [14:44]

*Kolem pomlček a plusek se dělají mezery. Stejně tak jako za řadovou číslovkou, po níž následuje malé písmeno.
*Procenta a číslovky vypisuj slovy. (Pravidlo se nevztahuje na letopočty.)
*Skloňování ji/jí. (Dobrá pomůcka TU - ji, TÉ - jí.)
*Spolužáků se píše se S ne z.
*Překlepy.
*Pozor na předložky s z.
*Oslovení se odděluje čárkami z obou stran.
*Pozor na čárky, máš je tam, kde by být neměli a tam, kde ano, je nemáš.
*Teď se píše s ď ne ť.
*Háček u ď ť ň se píš pomocí klávesy shift + háček v horní části klávesnice.

*Pokud chceš nahrát obrázek k povídce, nenahrávej jej do souborů, odtud se to nedá nijak dostat, je to pouze pro úschovu ne pro oteření. Pokud jej máš, pošli mi jej na mail, a já ti ho vložím do tvé založené sekce v rubrice obrázky v administraci. Kdyby ti ještě nebylo něco nejasné. Kontaktuj mě. Emoticon

1. Sue přispěvatel
30.08.2011 [19:24]

SueDoufám, že tet´to půjde. Nahrála jsem soubor k tomu.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!