OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ztraceni v samotě - 7. kapitola



Ztraceni v samotě - 7. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?
Každá důvěra má své hranice, ta Faithina o to víc...

Neptej se, když nechceš znát odpověď…

Když jsem dalšího rána opatrně zavírala dveře, abych nevzbudila mámu, spatřila jsem na druhém konci ulice Damonovo auto. Zakroutila jsem hlavou a s výrazem veselého nepochopení nasedla na sedadlo spolujezdce. Zakřenil se zpoza slunečních brýlí a nastartoval.

„Jestli chceš hrát, že máš holku, předem tě upozorňuji, že to nikdo nesežere,“ prohlásila jsem místo pozdravu.

„Kdybych chtěl hrát, že mám holku, svezu do školy nějakou úplně jinou. Že chodím s tebou, bych těžko uvěřil i já,“ odpálil mě.

„Hej!“ Bouchla jsem do něj a přisuzovala brzké ranní hodině, že nemám dostatek argumentů ani hrubé síly.

„Vidíš? S tímhle bys měla přestat nebo tě nikdo nebude mít rád,“ zahrál smutný obličej a mnul si rameno.

„Csss,“ zašklebila jsem se a raději hodlala mlčet.

„Koukám, že ti došla slovní munice,“ vítězoslavně se uculil.

„Jen je navlhlá ranní rosou, musim počkat, až uschne,“ uzemnila jsem ho a modlila se, aby uschla brzo.

Před školou jsem vystoupila z Damonova auta a sledovala, jak se zvedá další vlna pomluv. Dokonce to chvíli vypadalo, že se sektou bude na chvilku zase sranda, jelikož se na Damona dívali dost vražedným pohledem. Raději jsem zalezla do útrob školy. Přehrabovala jsem se ve skříňce a už trochu zoufale hledala učebnici francouzštiny. Ačkoli, jako rodilá mluvčí, ji v podstatě nepotřebuji, dnes na tom učitelka, pod pohružkou já už ani nevím čeho, trvala. Dobrá nálada stále kolovala mými žilami, tak proč nevyhovět. Konečně jsem ji našla, když do mě zezadu někdo ťuknul. Leknutím jsem nadskočila a při té piruetce uzřela ustaranou hnědovlásku, tuším Elenu.

„Potřebuješ něco?“ zeptala jsem se a přitom ji sjela pohledem.

„Promiň, nechtěla jsem tě vylekat, jen bych s tebou ráda mluvila,“ vyklopila ze sebe.

„Jsem jedno ucho,“ prohlásila jsem otráveně a strkala si učebnice do tašky.

„Měla by ses od Damona držet dál,“ spustila.

„Cože?“ začala jsem se hrozně smát.

„Damon není zrovna typ kluka na dlouhodobé vztahy, on vlastně není na žádné vztahy,“ snažila se rozpačitě vysvětlit zjevně uražena mou předchozí reakcí.

„Ale já s ním nic nemám,“ musela jsem se smát dál a ona vypadala celkem udiveně.

„Ale upřímně, i kdybych měla, tobě do toho vůbec nic není,“ dodala jsem už vážným hlasem. Co si budeme povídat, zněla jako sobecká mrcha, o Damonovi mluvila tak majetnicky, že bych jí střihla. Jestli si nemůže vybrat, je to její boj, ne můj.

Od té doby se mnou nikdo ze sekty nemluvil. Krom dějepisáře, ten se mnou komunikovat musel. Koukali se na mě, jako bych snad byla vážně nemocná a nehorázně mě tím vytáčeli. Zkazili mi celý den. Nechtělo se mi nikam jít, nic dělat. Na Marcuse jsem byla protivná, na mámu ještě víc. Myslela jsem, že tenhle den už nemůže být horší. Vůbec od nastěhování sem jsem byla nezvykle náladová. Ale bylo to z velké části tím, že Damon mě přivedl na lepší náladu, kterou jsem poslední roky neznala. Večer do baru jsem šla s cílem se opít. Pořádně spráskat. Nějak k tomu ale nedošlo. Asi osud. Zazvonil totiž zvonek u našich domovních dveří.

„Faith!“ ozval se zezdola mámin hlas. Líně jsem se ploužila po schodech, když mé oči strnuly na Damonovi. Mámě po mě vrhla dost neurčitý výraz a nechala nás o samotě. Pokusila jsem se o úsměv.

„Odvoz do školy, večerní návštěva, čemu vděčím za poctu tvé přítomnosti?“ zeptala jsem se.

„Nudě především,“ prohlásil stručně.

„Hej! Používáš moji taktiku.“ Praštila jsem ho dlouhým rukávem. Zakřenil se.

„Chceš dál?“ nabídla jsem mu.

„Velice rád,“ prohlásil a překročil práh našeho domu.

„Dovoluji si ti představit pokoj bláznivé a světem nepochopené puberťačky,“ prohlásila jsem, když vešel do mého pokoje.

„Porozhlídni se tu, já skočim pro nějakou zmrzlinu nebo cokoli, co se běžně po večer jí u televize,“ zazubila jsem se, aniž bych pomyslela na spoustu tajemství schovaných přímo na očích. A když jsem se z lovecké mise vrátila, čekal mě šok.

„Damone, neříkej, že si čteš můj deník,“ začala jsem vrčet. Jen se na mě škodolibě zašklebil.

„Okamžitě ho polož tam, kde byl,“ snažila jsem se zachovat chladnou tvář, ale moc to nešlo.

„A co když ne?“ provokoval, až se zasekl. Narazil na to, co neměl. Otevřel místo, které mělo zůstat zavřené. Nejen v deníku, ale ve mně.

„Vypadni!“ zařvala jsem a neudržela slzy. Zasekl se. Jakoby nevěděl, co udělat.

„Nerozuměls?! Vypadni!“ zakřičela jsem nepříčetně a ukázala mu cestu.

„Vypadni,“ už jsem jen tiše mezi vzlyky zašeptala, když odcházel dolu ze schodů. A pak se mi podlomily kolena. Stočila jsem se do klubíčka na koberci, a kdyby nepřišel Marcus, asi tak i usnu. Můj deník ležel na posteli otevřený přesně tam, kde ho nikdy nikdo už otevřít neměl.


16. srpna 2009

 

Milý deníčku, živě si pamatuji, jak jsem ti před rokem popisovala ten šílený pocit, když tě někdo opustí. Dodnes tomu nevěřím. Je to už snad i více jak rok. Doufala jsem, že ten pocit neuvěřitelné bezmoci už nikdy nezažiji. Že se můžu pohnout dál. Tak proč?! Proč přišel dnešní den?! Eric s Damienem jeli na vodu. Byli jsme domluvení, že mi dají vědět, až dorazí. Čekala jsem půl dne. Až teď mi máma řekla, že už se nikdy neozvou. Že už je nikdy neuvidím! Nevím, jestli to dokážu snést. Máma přísahala, že ten, co jim to provedl, za to zaplatí, že půjde k soudu. Ale já nevím, zda najdu dostatek síly tam jít. Jak jen mi to mohli udělat?! Jak, jen se sakra mohli takhle vzdát?! Nechápu to, nerozumím ničemu. A nemám, komu bych zavolala, aby mi to vysvětlil. Tolik chci Damienovi říct, jak ho miluju! Jenže není dostupný, jeho číslo je vypnuté! Ať si ho zapne! Ať si ho prosím zapne! Prosím! Já mu toho musím tolik říct! Prosím, ať si ho zapne! Udělám cokoliv! Prosím!!!


 

Najednou to bylo všechno zpět. Ta rozmazaná písmenka z mého deníku se vracela v podobě pocitů. Bezmoc, strach, beznaděj, zoufalství, smutek, nenávist, vztek. Tenkrát to všechno bylo tolik silné. A když se mi u soudu jejich vrah vysmál do očí a odešel s nálepkou nevinen, způsobily všechny tyhle emoce jeden obrovský třesk. Zůstala po něm jen prázdnota. Pustá a neproniknutelná. Stejná jako na druhém konci telefonního drátu, na tom už na věčnost nedostupném čísle. Kolik na něm zůstalo zmeškaných hovorů? Stovky? Tisíce? Možná i víc. Žádný z nich nebude nikdy zodpovězen. Dva roky jsem se s tím srovnávala, nedokázala přijmout ten prostý fakt, až jsem to nakonec zapudila hluboko do sebe. Cílem bylo to už nikdy nevytáhnout. Už nikdy nevytočit jeho číslo. A přesto jsem to udělala znovu.

„Volaný účastník je dočasně nedostupný, zkuste to, prosím, později,“ ozvalo se z telefonu…


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztraceni v samotě - 7. kapitola:

6. Anvier
28.01.2012 [2:54]

Jelikož vím, co se stalo Faith tak jakmile ho pozvala dál něco mi prostě říkalo, že je to v háji. Teď bude záležet na tom, jestli si to Damon přečetl, i když vlastně ani ne. Přes tohle už nejede vlak, myslím, že se Faith pořádně stáhne. Kapitola plná emocí, vážně se ti jich tam povedlo narvat spoustu a všechny na čtenáře působí zničujícím dojmem, skoro jako by to prožíval s Faith, teda alespoň já měla trochu takový pocit.

5. LostAngel přispěvatel
25.08.2011 [8:08]

LostAngelÚžasná, skvělá, dech beroucí kapitola. Skoro se mi zastavilo srdce. Vážně super! Ten konec mě dostal, já bych ho zabila kdyby mi někdo četl deník a určitě když by mi to otevřelo takhle velkou ránu! Už se těším na další, ale vím, že odjíždíš, přesto tahle kapitolovka je už jako moje droga. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. FaithNana přispěvatel
23.08.2011 [23:30]

FaithNanaKilly: Další už čekají na vydání, neboj. Povídka je napsaná celá, musím jen přidávat a opravovat chybky. :)

3. Killy přispěvatel
23.08.2011 [19:46]

Killykeedy bude ďalšia???? Emoticon

2. Janna přispěvatel
22.08.2011 [20:16]

Janna* Pokud po přímé řeči navazuje věta, která ji popisuje, pak přímá řeč končí čárkou (nebo otazníkem či vykřičníkem), nikdy tečkou, a poté následuje malé písmeno.
Špatně: „Koukám, že ti došla slovní munice.“ vítězoslavně se uculil.
Správně: „Koukám, že ti došla slovní munice,“ vítězoslavně se uculil.
Celkem dostkrát jsi v tom měla chybu.

Chybky jsem opravila, ale zkus se jich pro příště prosím vyvarovat ;)

1. martinexa přispěvatel
21.08.2011 [20:32]

martinexaTak teda ten konec jsem nečekala. Hodně dobrý a smutný. Damon je prostě Damon a nedivím se Faith, že to tak špatně snáší. Na tohle se zapomíná těžce

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!