OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 15: Vyznanie

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 15: VyznanieLáska, láska a mužský šovinizmus.

 

Úkol: Pomsta Pána zla - 7

Úkol: Pomsta Pána zla - 7Sbližování se zrzky je pro Sophie náročné na nervy, stejně jako snaha získat od Pottera neblahou učebnici lektvarů. Ale daleko víc ji "potěší" setkání s nejmenovaným blonďákem, který toho má mnohem více za lubem, než by se mohlo zdát...

 

Pro větší dobro XXXI.

Pro větší dobro XXXI.Tak vypadá situace v Bradavicích, a jak na ni zareaguje Albus?

 

Pro větší dobro XXX.

Pro větší dobro XXX.Opravdu může někdo jako Albus žít bez kouzel?

 

Úkol: Pomsta Pána zla - 6

Úkol: Pomsta Pána zla - 6Sophie je odhodlaná získat učebnici Prince dvojí krve stůj co stůj. Sice je zde pár dní, avšak jí to připadá jak celé věky, i když se Úkol nikam výrazně neposouvá. Možná, že pomůže čajový dýchánek s Hagridem?

 

Pro větší dobro XXIX.

Pro větší dobro XXIX.Na některé otázky jsou odpovědi jasné, na některé je lepší se raději neptat.

 

Death potion 37. kapitola

Death potion 37. kapitolaPokračování předešlé kapitoly, jak se našim třem hrdinům povede? Kdo skončí na lopatkách? Kdo si musí chránit záda, aneb nakouknutí do Severusovy minulosti.

 

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 14 : Raňajky po Malfoyovsky

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 14 : Raňajky po Malfoyovsky

Poviedka sa umiestnila na treťom mieste o Naj poviedku mesiaca novembra/listopadu. Na deň ju umiestňujeme na titulnú stranu. Gratulujeme!


Také normálne, úplne normálne, raňajky.

 

Úkol: Pomsta Pána zla - 5

Úkol: Pomsta Pána zla - 5

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce listopadu/novembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Sophie je možná nadaná čarodějka, ale jak vidno, ne zrovna úžasná studentka. Díky chvilkovému záchvěvu dobroty srdce se podívá na famfrpálový konkurz a u sovince ji čeká nejeden střet s minulostí. Pro někoho jsou zkrátka Bradavice domovem, pro jiného pastí.

 

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 13: Greenwitchská ulica

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 13: Greenwitchská ulicaNové bývanie?

 

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 12: Pomocník - ohnivá whisky

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 12: Pomocník - ohnivá whisky Následky a kríza na dne..

 

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 11: Zbohom

Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 11: ZbohomPlnenie podmienok

 

Úkol: Pomsta Pána zla - 4

Úkol: Pomsta Pána zla - 4Někdy i Snape dokáže zachránit Sophie před ztracením v Bradavicích. Nasměrování na hodinu lektvarů jí přinese nečekanou věc - sblížení s Potterem. A zatímco se o sobě dozvídají mnoho nového, Sophie je odhodlaná získat lektvar Tekutého štěstí pro pozdější účely...

 

Pro větší dobro XXVIII.

Pro větší dobro XXVIII.Kudy vede cesta z temnoty?

 

Pro větší dobro XXVII.

Pro větší dobro XXVII.Co je vlastně s Albusem?

« Předchozí  1 ... 27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!