OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf



 

Alfa - 47.

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Alfa - 47.Zkouška. (Mohu upřímně prohlásit, že tuhle kapitolu naprosto nenávidím. Prala jsem se s ní měsíc a dolovala jsem ji ze sebe doslova do slovech. Doufám, že si ji užijete, já si rozhodně užívám, že už je za mnou.)

 

Broken - 3. kapitola

Summer opět pronásleduje její nejhorší noční můra. Pro Kylea a Camerona začíná být situace psychicky náročnější, a proto je pro ně Morrellová poslední naděje. A Stilesova detektivní hlavička se chystá na scénu.

 

Alfa - 46.

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Alfa - 46.Spor mezi Idou a Stilesem způsobuje víc problémů. Ida se rozhodne překročit hranici, která ji děsí. Stiles zjišťuje, že opovrhovat je těžké, obzvlášť se Scottem po boku. Derek a spousta padající vody...

 

Alfa - 45.

Alfa - 45.Tak konečně, se všemi úpravami a opravami. ;) Tentokrát se podíváme, jak je na tom Stiles, a taky, jak se Ida s Derekem zabydlují.

 

Anké Kapitola 3

Anké Kapitola 3Děvčata se vydávají na cestu za starým známým.

 

Broken - 2. kapitola

Jak je zřejmé z názvu, v druhé kapitole se něco poprvé odehraje - já prozradím jen tolik, že to budou hned dvě věci, a jedna z nich k ní přivede střípek vzpomínky na událost, jež se odehrála v minulosti, před kterou Summer utíká. P.S.: Jedna z nejdelších kapitol, jaké jsem kdy napsala.

Novinka

Broken - 1. kapitola

Má druhá rozpracovaná povídka, tentokrát z Teen Wolf universa. Hlavní postavou je Summer, mladá dívka s temnou a mimořádně násilnou minulostí, jejíž následky si sebou nese do teď. Společně s bratrem Kylem a bratrancem Cameronem se přestěhuje do Beacon Hills, města plného nadpřirozených jevů a násilných smrtí. Dokáže dívka zlomená minulými událostmi najít důvod zase začít žít, i když je to v místě plném vlkodlaků, neustále hrozby smrti a vzpomínek na zmařené životy? Dokáže se konečně usmířit se svou minulostí?

 

I'm Stiles Kapitola 3

I'm Stiles Kapitola 3První den v práci.

 

Anké Kapitola 2

Anké Kapitola 2Pokračování v rozhovoru a Scottův odchod.

 

Vlčí oheň Kapitola 4

Vlčí oheň Kapitola 4Setkání s lovci a vlkodlakem.

Novinka

Anké Kapitola 1

Anké Kapitola 1Příběh jedné mladé dívky, která není tak obyčejná, jak si myslíte.

 

Alfa - 44.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Alfa - 44.Tak, bakalářka a i červnová část státnic jsou za mnou a já se můžu vrátit k psaní. :) Omlouvám se všem, kteří museli tak dlouho čekat. Snad vám to Ida s Derekem v nové kapitole trochu vynahradí, když pro jednou nejsou v bezprostředním ohrožení života.

 

Vlčí oheň Kapitola 3

Vlčí oheň Kapitola 3Hannah shání bydlení a konečně se dozvídá jména hlavních postav.

 

More Bad Than Good - 11. kapitola

More Bad Than Good - 11. kapitolaVše se začíná až moc rychle komplikovat a řešení je zatím stále v nedohlednu...
Užijte si čtení... Raaven

 

In the land of Gods and Monsters -13-

Nedoporučujeme číst do 18 let.

In the land of Gods and Monsters -13-

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce dubna/apríla. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Derek se vrací domů z „obchůzky", ale Sam připadá jako vyměněný. Co za tím stojí?

« Předchozí   1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!