OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Čekání na konec



Krátká, nevýznamná apokalyptická úvaha o dívce, co si stojí za svými slovy.

Místností zněla tichá hra klavíru, všichni jsme seděli na židlích a čekali...

Obrovské hodiny tikaly a maminka vzlykala. Všichni se báli a já váhala.

V ruce nabitý revolver, nic mi nebránilo. A strach byl obrovský. Už jsem takhle přemýšlela dva měsíce, ale teď to gradovalo.

Zbývaly pouhé tři minuty.

Byla jsem téměř rozhodnuta.

Ovšem potom jsem si vzpomněla na pátek dvacátého osmého devátý, devatenácet devadesát sedm. Byl to jediný zápis, který jsem si ten den připsala do deníku:

Zemřu jakoukoliv smrtí, klidně tou nejhorší, než abych si vzala život ze zbabělosti...

Zabolelo to, ale stisk opět povolil.

Musela jsem čekat.

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čekání na konec:

4. Aliska přispěvatel
22.12.2012 [20:47]

AliskaJe to prostě ten tip drabblu, který je možná až tak osobní a hluboký, že ho normální čtenář nepochopí :D Moje chyba :D

3. Aliska přispěvatel
22.12.2012 [20:45]

AliskaSadiablo: Jde o apokalypsu, jak bylo uvedeno v perexu. Na první pohled to může vypadat naprosto sušše, bez-emočně, ale když člověk pochopí význam, tak to má svoje emoce. Základ je, že je v perexu uvedeno, že jde o apokalypsu.
Prostě skupina lidí (možná sekta, to není podstatné)sedí v místnosti a čekají na předpovězenou apokalypsu. Dívka má revolver, protože všichni dostali možnost ukončit svůj život. Váhá, ale je téměř rozhodnuta, že svůj život ukončí, protože má strach, ale potom si vzpomene, jak sama sobě slíbila, že se nikdy nezabije ze zbabělosti. Tak prostě zatne zuby, povolí stisk a nezatřelí se. A čeká dál na to, co nastane. Pro mě to má neskutečně hluboký význam, ale chápu, že pokud člověk nestuduje perex, tak to nemusí pochopit. Klavír tam je jen doplňkově(popis místnosti, co je slyšet, co se děje).
Skyfall miluju, sama ho zpívám na koncertech, ale teď je tam čistě, kvůli apokalyptickému znění této písně.
martinexa: To samé, co jsem psala SaDiablo. Co se týče posleství, tak asi není. Jenom, že by měl člověk dodržovat svoje osobní zásady, o kterých ví, že nejsou bezdůvodné a které vymyslel, protože pro něj mají význam.

2. martinexa přispěvatel
22.12.2012 [19:26]

martinexaNemá to spojitost s koncem světa nebo tak něco? Nevím tohle jsme jaksi moc nepochopila. Přesně ani nevím to poselství asi, že lidé mají držet to co si slíbí jinak nevím.

1. SaDiablo přispěvatel
22.12.2012 [18:40]

SaDiabloJsem zmatená, nechápu. Je mi teda jasná hlavní myšlenka, to, že dodrží to, co si napsala do toho deníku, ale víc nic. Jelikož se přede všemi chtěla zabít, tak to pro ni stejnak nedopadne nijak růžově... Ale proč si to napsala do deníku, jestli se léči nebo co, když má takové úvahy, kde vzala pistoli, jakej sakra klavír (vystoupení? A čí?)...
Skyfall miluju (film tedy taky), ale to mi v těchto sto slovech moc nepomohlo... Taky bych zmenšila to video, aby nezasahovalo do pravého sloupce...
Zmatená teda odcházím, bez jakékoliv emoce, nevím, co mělo být za poselství, omlouvám se, prostě jsem ho nenašla.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!