OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Dítě



DítěPřed jistou dobou jsem se dostala do situace, kdy jsem na následující den potřebovala nějakou ukázku svého psaní. Bohužel se mi však z mých už sepsaných prací nezdálo nic vhodné, a tak jsem se porozhlédla po zadaných slovech pro drabble. Po několika pokusech se alespoň jedno podařilo zdárně dokončit. Jak moc zdařile musíte posoudit sami. Doufám, že celý odkaz na jisté dílo je dostatečně zřetelný...

Dlouhou dobu se traduje jistá historka. Mluví se v ní o matce, která řádně nepoučila svou dceru o bezpečnosti. Jednou ji totiž pověřila úkolem, který rozhodně nepříslušel jejímu věku, a to takovým, že dítě školou povinné (ačkoli o jeho školní docházce nejsou vedeny žádné záznamy, což jen dále dokazuje, že zde příslušné orgány zcela zanedbaly svou práci), mělo bez doprovodu přepravovat alkohol přes nebezpečné území.

Dítě, kterému nebylo vysvětleno, jaké je možné nebezpečí, sdělilo citlivé údaje neznámé osobě. Kdyby ji bývala matka doprovodila či alespoň zevrubně vysvětlila, jaká nebezpečí si takovým počínáním může přivodit, nemuselo by dojít k dvojnásobné vraždě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dítě:

4. SaDiablo přispěvatel
20.03.2015 [22:11]

SaDiablo"Přepravovat alkohol přes nebezpečné území." To pobavilo. Jinak zajímavě pojatý drabble, na nic se v něm nehraje, na začátku jsem si udělala představu, jak to bude vypadat až do konce, a ono to tak i dopadlo. To, že nepřekvapil a byl až suchý (a tím vůbec nemyslím nudný), by jindy nebyla výhoda, ale tohle pasuje stylu, jakým jsi drabble napsala (jestli tak píšeš pořád, netuším, ale vzhledem k perexu hádám, že ano).

3. Blacky
03.02.2015 [15:06]

No ja z toho nemôžem. :) my slováci v mašej verzií aspoň, čosomsi aj vedomá tam víno nemáme. Koláčiky mylsím, no teraz žijem v CZE a nakoľko mám devätnásť mesačnú dcérku, kúpila som knihu s českými pohádkami, a s priateľom sme valili oči, keď tam mamka vraví Karkulce, nech zájde k babke a donesie jej koláč a víno na posilnenie. Priateľ na to "alkáčka jedna, Teraflu potrebuje." A vo vašej českej verzií síce napomenutie Karkulky nie je, ale v našej, čo si ja pamätám tam matka kladie na srdce malej holčine, nech neodbieha z chodníka a nikde nezastavuje.

Ale inak je to podarené. Mne to vyčarilo úsmev na tvári. Len mi nedalo aby som nespomenula rozdieli vo verziách.

2.
Smazat | Upravit | 03.02.2015 [12:15]

Myslím, že to je paralela na Karkulku, není? :-) Moc pěkné dílko. :-)

1. Aliska přispěvatel
02.02.2015 [23:18]

AliskaProč mi to sakra zní jako jedna z "Černých historek"? :D
Jo a odkaz je zřejmý. Je to fajn a poutavě napsané :)) Bavilo mě to :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!