OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » In vino veritas



In vino veritasAlkohol vyrieši problémy? Či pomôže zabudnúť? Posúdťe sami...

  Zdvihla hlavu k oblohe, po líci jej pomaly stekali slzy. Pár ich nechala tiecť slobodne len tak, potom ich vyplazila jazyk a čakala, kedy jej postekajú naň. Boli slané, ale teraz jej to nevadilo. Mala pocit, akoby spolu so slzami z nej vytekal aj jej smútok. Zamyslene pozrela vysoké domy okolo seba. Jediné miesto, kde mohla byť sama, lebo ostatní sa báli výjsť tak vysoko. 

  Pekelný život! Nemá to zmysel. Položila vedľa seba papierik s odkazom: Aj vy na to raz prídete, zdvihla fľašu k ústam a zašepkala svoje posledné slová: In vino veritas.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek In vino veritas:

4. Mystery5 přispěvatel
27.11.2012 [15:05]

Mystery5Nie nedala si tam jed, ale ten odkaz mal byt nieco v tom zmysle, ze ked ju najdu zamyslia sa co tym chcela povedat a ked budu aj oni zomierat malo by im v podstate dojst, o co v zivote ide a pochopili by, ze ona na to prisla skorej... Aznamena to vo vine je pravda...

3. SaDiablo přispěvatel
26.11.2012 [20:47]

SaDiabloŘíká se, že většina dětí alkoholiků dopadne stejně (teď reaguji na tvůj komentář dole), asi jsem v té menšině, protože dřív jsem alkohol sice pila (na oslavách a podobně, žádný extrém), ale teď mi dělá problém i pár kapek rumu v buchtě nebo amaretto v pudinku (směšné, já vím). Víno je fajn, ale nevydržím toho moc (kromě toho tedy, že jsem v rodině měla odstrašující příklad a vím, jakou smrt alkohol umí nachystat, už jenom proto vím, že stejně rozhodně nedopadnu).
Drabble byl zvláštní, nad sebou jsem se sice zamyslela, ale text samotný mi nic moc neřekl. Podle mě bych se měla zamýšlet až poté, co se mi podaří pořádně prozkoumat a porozumět textu. Nepochopila jsem to s tím vzkazem, dospěla jsem k závěru, že si do toho mohla dát jed (ale jsem asi úplně mimo). Název (tedy konkrétně poslední slovo v něm) si nepřeložím, tudíž ani nemám žádnou nápovědu... První polovina (odstavec) se mi líbila víc než zakončení, ten popis mi přišel moc dobrý - ty slzy a tak.

2. Mystery5 přispěvatel
26.11.2012 [20:20]

Mystery5Hej chcela som napisat nieco take, aby sa ludia dokazali nad sebou zamysliet...i ked si myslim, ze tu tym neprerazim ale hrstak ludi urcite rozumie mojim myslienkovim pochodom.

1. martinexa přispěvatel
26.11.2012 [10:51]

martinexaAlkohol je cesta do pekel. Lidé si myslí, že tím vyřeší problémy, ale mě to akorát další přinese. Ale námět se mi líbil. Je to docela aktuální téma. Vzhledem k dnešní době.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!