OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Last day



Last dayPohled na Lisabon postižený morem. Drabble, který v podstatě nemá jiný smysl než vyjádření něčeho mezi pocitem a myšlenkou s nádechem tajemna. Ovšem i tento smysl mi přijde ušlechtilý.

Pohled na Lisabon postižený morem byl přinejmenším smutný. Tramvaje jako by jezdily pomaleji, domy se sesouvaly k zemi a lidé v rouškách se probouzeli z nočního snění ještě na ulicích.

Pod mýma nohama hučela ventilace a slunce se šinulo nad střechy domů zvláštně líně a laxně. Celé to vybízelo k rezignaci a zoufalství, kterému jsem se ovšem za dobu svého bytí naučila bránit. Razila jsem životem s přesvědčením, že člověk by si měl užívat každou minutu, každou vteřinu, kdy se může svobodně nadechnout a narovnat záda.

Na domech visely billboardy se starými reklamami, které posledních několik týdnů nikdo nečistil, protože ten nikdo měl jiné starosti. Nevím, možná mu právě umírala žena, děti, nebo byl on sám nakažený.

A stejně mě nejvíce štvalo to slunce. Bylo šedivější a místo záření spíše uhasínalo, což ve člověku vyvolávalo nepříjemný pocit, že nejde „jen“ o mor, rozšířený v jedné zemi, ale že jde o něco hlubšího.

„Máš práci,“ ozvalo se z okna pode mnou a já si povzdechla. Nedokouřenou cigaretu jsem hodila do dešťové louže a jala se znovu práce s vědomím, že tohle budou možná moje poslední vydělaný peníze. A vlastně i možná poslední utracený, i když kouřit hodlám i na smrtelný posteli.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Last day:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!