OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Miluju ji!



Miluju ji!V jedné ze svých slabších chvílí jsem napsala úvahu z pohledu zamilovaného kluka. Ráda bych se s Vámi o ni podělila. Snad se bude líbit. :-)

Pozoroval jsem ji, když usnula po dlouhém dni v mém náručí. Asi byla opravdu unavená, u filmu nikdy neusíná.

Díval jsem se na ni, jak při testu z matematiky usilovně přemýšlí. Nejspíš jí zase z hlavy vypadl nějaký primitivní vzorec, kvůli kterému jí jednička uteče o jeden bod.

Koukal jsem se na ni a usmíval se, když se snažila vysvětlit něco jistě velmi důležitého svému učiteli angličtiny. Je to Američan, takže musela mluvit anglicky. Angličtina jí problém nedělá, ale vždy je hodně nervózní, když s ním má mluvit. A vždycky, když je nervózní, strašně rychle mumlá a přitom mává rukama všude kolem sebe.

Moc rád ji pozoruji, když o tom nemá ani potuchy.

Přemýšlím, kdy jsem se do ní vlastně zamiloval. Už je to nějaký ten pátek. Skoro čtyři roky. Psal jsem jí každý večer a radoval se z každé odpovědi. Skládali jsme spolu naše první melodie a texty. Perfektně jsme se doplňovali. Stali jsme se skvělými kamarády. Věděli jsme toho o sobě tolik, ale to nejdůležitější – že nám na tom druhém záleží mnohem víc, než mu přiznáváme – jsme si stále říct nedokázali.

Po dvou letech našeho přátelství jsem se odvážil vyznat jí své city. A byl jsem nejšťastnějším klukem na světě, když mi řekla, že mé city opětuje. Postupně jsme se poznávali – i jinak než jako kamarádi. Nemusel jsem se bát jí dotknout, protože jsem věděl, že chce to samé. Miluju ten první pohled, který mi každé ráno věnuje. Miluju ten úsměv, který umí jen pro mě. Miluju to, jak se mi pověsí kolem krku a lípne mi pusu na tvář. Jak jí zajiskří oči, když mi chce něco provést. Jak se snaží vždycky se vším pomoct, dokonce i s tím, co není v jejích silách. Miluju JI! A vždy se ji budu snažit chránit a učinit šťastnou… 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluju ji!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!