OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Mizící schody



Mizící schodyTripple drabble - Každý máme svoje mizící schody.

Schody vedly do nebe. Zaklonila hlavu, zastínila si oči před sluncem a hledala konec.

Nic neviděla. Kam vedou? Slyšela hlasy. Jak kdyby slyšela vlastní srdce.

Volá ji.

Vystoupila na první schod. Ovanul ji vítr. Zdolala druhý schod. Uslyšela výkřik. Hbitě se otočila.

Na zemi ležela její matka. Štkala. Hlasitě.

Dívka seběhla schody. Poklekla k matce. Pevně ji objala. Seděly spolu v mrtvolném tichu. Nic neříkaly. Nebylo třeba. Obě věděly.

Matka dívku hladila po hlavě. V dotecích byla cítit vroucí a hluboká láska. Bohužel to nestačilo. Dívka políbila svou matku a opět se vydala ke schodům, za svým srdcem.

Vyšla k šestému schodu, plna odhodlání. A uslyšela své jméno. Znova se otočila.

Sestra bědovala vedle matky. Volala dívčino jméno.

Dívka došla k sestře a objala ji. Potichu jí šeptala konejšivá slova do vlasů. Na sestřiny prosby vrtěla hlavou. Musela jít. 

Když už potřetí přistoupila ke schodům, zjistila, že začínají mizet.

Šla rychle. Ale u patnáctého schodu byla opět nucena se zastavit. Se slzami v očích se otočila na dav lidí. Rodina, přátelé. Všichni natahovali ruce. Bědovali.

„Já tam musím jít!" zakřičela dívka, zvedla prst a ukázala směrem nahoru.

„Najdu tam štěstí a sebe samu!"

Nikdo nedbal. Tolik slz. Takové neštěstí. Dívka nahlas povzdechla. Sešla schody.

Snažila se brečící dav uklidnit. Věděla, že na ni nahoře čeká její srdce. Cítila to.

Vzala ze sebe repliku srdce a jednotlivě jej mezi lidi rozdělila.

„Takhle budu s vámi. Teď mě, prosím, nechte odejít. Musím tam jít."

Lidi, spokojeni s jejím srdcem, jí zamávali.

Dívka se radostně rozběhla. Když však stoupla na čtvrtý schod, schody zmizely a s ním i hlas srdce.

Ohlédla se. Rodina nikde nebyla. Přátelé zmizeli. A s nimi i její srdce.

Už nikdy se ke svému srdci nedostane.

A ještě teď tam dívka čeká, jestli se ty schody někdy znova zjeví. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mizící schody:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!