OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Poslední slzy



Poslední slzyPřišla o všechno, co milovala nejvíce. Můj první příspěvek tady na Our Stories. Klidně mě zkritizujte. ;) Omlouvám se za depresivní námět, ale taková je moje momentální nálada.

Nad lesem se stmívá, dívka pohledem klouže po obzoru. Její oči se topí v slzách. Nechce žít, nemá pro co. Kluk zradil ji, kamarádka z dětství jí ho vzala. Hnědovlasá dívka se užírá žalem. Zelené oči se třpytí slzami. Starší bratr ji opustil, smrt si pro něj přišla. Už nemá ji kdo utěšit, nemá nikoho, komu na rameno by plakala. Takhle už nemůže. V ruce drží čepel, prohlíží si ji, pevně rozhodnutá. Dívá se k nebi, šeptajíc: „Za chvilku jsem u tebe, bráško.“ Načež zavírá oči, s úsměvem na tváři.

Nad lesem se stmívá, nad mrtvým tělem krouží hejno vran.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední slzy:

8. Love4ever přispěvatel
23.08.2013 [15:43]

Love4everMoc krásné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tleskám! Emoticon

7. Ayame přispěvatel
12.04.2012 [18:24]

Ayamehezký. je to krásný a procítěný drabble... Emoticon Emoticon

6. Attia přispěvatel
15.01.2012 [10:01]

AttiaDobrý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. LostAngel přispěvatel
14.01.2012 [14:26]

LostAngelPřišlo mi to jako pokus o básničku v drabblu. Takové krátké věty, které se mohli více rozvinout a dát do toho více pestrosti. Nejvíc se mi líbila ta věta, že jde za tím bráškou. To mě dojalo. Pak mi ale vadila věta "Kluk opustil ji..." nezdálo se mi pořadí slov.Ta poslední věta se mi líbila, taková poslední depresivní tečka!
Určitě se vypíšeš a můj první drabble nebyl taky nic moc, ale pak se časem zlepšíš. Určitě. Nápad to mělo dobrý a emoce tam byly silné. A neboj, taky mám hodně špatnou náladu.
Tak budu ti držet palce a hodně úspěchů tady! Emoticon Emoticon

4. Wew
13.01.2012 [10:53]

To víš Naty, já to psala na mobilu v noci, to nikdy nedopadne dobře.:DD Ale je to fakt pěkný! :)

3. martinexa přispěvatel
13.01.2012 [10:10]

martinexaemoce to mělo, ale myslim si, že tenhle příběh by si třeba zasloužil rozvinutější příběh:)

2. Erigayl přispěvatel
12.01.2012 [22:18]

ErigaylDěkuji za kritiku, Wew. :D Poučím se ze svých chyb (a ty bys taky měla, protože "octavec" neni moc hezký slovo. ;D) a snad to příště dopadne lépe. :P Budu se snažit. Fakt. ;)

1. Wew
12.01.2012 [22:03]

Jee, Naty, já už si řikala, kdy něco přidáš. Mě osobně se to líbilo, námět je to takobej jednodušší, ale rozsáhlý.:D Mohla bych říct třeba: Nádhera!, ale to by asi k ničemu nebylo. Je to krásný, ale pár věcí bych poupravila. Do děje bys mě líp vtáhla více slovy, ale tohle je drabble, že jo.:D Mám nejraději drabbly, kde ti konec vyrazí dech. Je to krásně smutný, procítěný, možná bych ale to s tím nožem dala dřív a nebo to nechala na jeden octavec tuhle větu. :D Působilo by to podle mě tajuplněji.:D Možná by mi mráz běhal po zádech více jak ted.:D No a ještě k tomu konci - napsalas to strašidelně, jako zakončení je to perfektní. :) Ale zkusila bych si s tí,m víc pohrát a třeba tam dřt nešekaný zvrat, něco, proč to neudělá. Mohl by to být třeba jen sen, takže by to byla povídka s happy endem. :D Pokud chceš smutný konec, mohla by se třeba probudit na psychárně. Taky mi příjde, že informace o tom, co se jí stalo podáváš čtenářům příliš násilně. :)
No, stop mluvení, stop kritice.:D Máš boží styl. Když se víc rozepíšeš a zkusíš třeba jednorázovku, zaručuju ti úspěch.:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!