OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Stay Strong



Stay StrongSlátaninka, který vznikla ve škole. Tak trošku o bezmoci. Snad se bude alespoň trošičku líbit. Příjemné čtení :)

Příkládám k zápěstí svoji nejlepší kamarádku. Stala se jí v momentě, kdy jsem všem začala být lhostejná. Přátelé i nepřátelé zmizeli v dáli. Zůstala jsem sama. Každý den jsem bloumala a nikdo mi nevěnoval jediný pohled. Jedinou myšlenku. Potom se objevila ONA. Vím, že to není správné. Ale je jediná, kdo mi rozumí. A tak dennodenně sleduji, jak mi pod jejím tlakem stékají čůrky krve, a jak mě pohltí bolest a donutí mě zapomenout. Vážně si zasloužím vaši ingnoraci? Co jsem udělala, abych si vysloužila tenhle trest? Kam jste zmizeli? Mám snad být silnější?

Proč bych to dělala, když mám JI ...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stay Strong:

12. Dennie3 přispěvatel
21.11.2012 [19:24]

Dennie3Mně se to zpracování líbí. Sice to není hezké téma, ale dobře jsi vystihla pocity onoho člověka. Pěkně píšeš! :) Emoticon Emoticon

11. Arminka přispěvatel
10.11.2012 [23:32]

ArminkaDůvod, proč jsem dala jen smajlíky, je ten, že všechno bylo řečeno komentáři přede mnou. Není to pěkné téma, což neznamená, že zpracování bylo špatné. Jen bych zvolila jiný námět.
Co se týče mojí \"závisti\" k tomuhle nemám, co říct, snad jen, že mě neznáš a soudíš. To není slušné. Emoticon Každý máme jiný vkus, jiný pohled. S tím autor musí počítat. I já se setkávám s negativními komentáři, chvála mě neposune dál, ačkoli udělá radost.

10. SaDiablo přispěvatel
10.11.2012 [21:57]

SaDiabloMysteryCat, nechápu tvoje rozhořčení. V životě jsem nikomu nenapsala fuj, to je ptákovina, blbost, je to hrozně napsaný. Víš proč? Nemám na to právo. Co ale můžu napsat, je můj názor a že to a to se mi ne až tak líbí. Ale vinit někoho ze závistí a osočovat ho tímto způsobem? To má k nějakému názoru sakra daleko. Napiš mi jména těch drabble, pokud myslíš, že mám snad něco proti autorce textu, když jsem s ní v životě neměla kontakt. Napíšu k ním svůj názor, není problém. A když už jsme u té závisti, strašně by mě zajímalo, co je na tomto k závidění - nemůžu totiž na nic přijít.

9. martinexa přispěvatel
10.11.2012 [21:55]

martinexaMysteryCat: závistí? Promiň, ale tady jsi mimo, ale totálně. SaDi ani Arminka nikomu nic závidět nemusí jejich tvorba je na hodně vysoké úrovni, kdyby jsi si od nich něco přečetla možná by jsi pak nenapsala takovou blbost to je zase můj názor.

8. Rosemary
10.11.2012 [17:36]

Nemluvila jsem o sobě ani o nikom ze svého okolí. Prostě jsem se snažila pochopit co na tom lidé v depresi hledají za vysvobození a pokusila se to napsat. Nic víc nic míň Emoticon Emoticon

7. Arminka přispěvatel
10.11.2012 [16:16]

Arminka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Geanna
10.11.2012 [15:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Milujem veci takéhoto typu. Ja sama som silný človek, ktorý by sa nikdy neznížil k použitiu žiletky, ale čo sa jedná poviedok... Milujem depresívne a bojové poviedky, hlavne keď počúvam Two steps from hell ako teraz. Páči sa mi, že ju oslovuješ ako kamarátku/človeka/seberovného. Páči sa mi to!
Bez urážky, ale ja práveže nenávidím sladké zlátaniny a preto ma celkom nadchlo, že to bolo depresívne.
Paráda! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Lussy přispěvatel
10.11.2012 [15:13]

LussyJá tě chápu. Deprese (ty opravdové) jsou svinstvo, já sama je znám a už několik let beru různé prášky na tyhle psychické záležitosti. Rozumím, zřejmě si se chtěla vypsat, ale to není vůbec důvod k zveřejnění. Nejspíš bys to měla ukázat svým "přátelům".
Další věc, která se mi na tom nelíbí je, že opěvuješ sebepoškozování. Možná, že ty to tak necítíš, ale na mě to tak působí. Myslím, že před každým takovým dílem by mělo být varování, že může ovlivnit lehce ovlivnitelné lidi a čtení by mělo být jen na vlastní nebezpečí.
Jako poslední se mi nelíbí perex. Nevím, jestli bych napsala "Příjemné čtení.". Takové věci se málokomu čtou příjemně.

4. SaDiablo přispěvatel
10.11.2012 [14:42]

SaDiabloNelíbí se mi téma a bohužel ani zpracování. Taky mi moc nechutí to, že se svým "zasloužím si vaši igoraci?" obracíš i na mě a já tě přitom vůbec neznám. Samozřejmě že jsi to tak nejspíš nemyslela. To je prostě jak kdybych já do sto slov hodila celej svůj životní příběh a pak po někom chtěla, aby si tu hrůzu danou do wordu užil. Neč íst perex byla bych si jistá, že už jsi nevěděla, jak lidem sdělit, že se řeže š seč můžeš, tak jsi využila další způsob, jak na to upozornit. Ale při tom "příjemném čtení" a smajliku si nejsem tak jistá - jestli píše š o sobě ne bo ne.
Ale mně je to vážně jedno, k těmto věcem jsem se tady vyjadřovala kolikrát a nechci a nebudu se opakovat. Jen mi přišlo, že jsi nepřemýšlela nad formou a šlo ti o to, abys to prostě napsala. Za jakoukoli cenu. Pokud to tak není, tak se omlouvám.

3. martinexa přispěvatel
10.11.2012 [14:41]

martinexaAliska: Já jsem byla zaplavená zoufalstvím tolikrát, ale nikdy mě nenapadlo udělat něco takového spíš je to o člověku.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!