OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Trest smrti



Trest smrtiTrest smrti na elektrickém křesle je povolen v některých částech Ameriky a Asie jen za určité trestné činy. Je to téma, které je omýlané pořád dokola. Část lidstva je pro a část proti. Napadl mě na toto téma drabble, tak doufám, že se bude líbit :)

Pozoruju tři policisty a kata, kteří připravují elektrické křeslo pro mnohonásobného vraha. Všechno je dokonale připravené. Dokonce i vrah, kterého s holou hlavou policisté posadili na dřevěné křeslo s pásy na ruce a nohy. Na hlavu mu dali cosi, co připomínalo masku, která byla připásaná okolo čela a brady.
 
Čekám na to nejhorší, co přijde. Na to, až popravčí zmáčkne červené tlačítko. Tělem vraha se pak prožene elektrický proud. Jeho tělo se uvaří společně s mozkem, jeho tepny i žíly zuhelnatí a oči mu vylezou z důlků. Zaslouží si tak krutý trest? Co když je nevinný a soud se spletl?


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Trest smrti:

5.
Smazat | Upravit | 29.05.2013 [16:08]

Všem děkuju za komentáře Emoticon

4. Petule přispěvatel
28.05.2013 [19:30]

Petulezajímavá úvaha Emoticon

3. Poisson admin
23.05.2013 [22:07]

PoissonJsem pro trest smrti a vždycky jsem byla. Samozřejmě jen v případech, kdy se obviněný sám přizná nebo je dostatek věrohodných důkazů pro jeho vinu. Některé zločiny (zvláště ty na dětech) jsou pro mě neodpustitelné. Proč mám ze svých daní živit dalších čtyřicet let člověka, který znásilnil a zabil dítě? Takový tvor nemá právo žít... Ale drabble je to každopádně povedený a pravdivý, justiční omyly se samozřejmě dějí, ale v jakém poměru vůči těm oprávněným...?

2. martinexa přispěvatel
23.05.2013 [17:23]

martinexaTohle je riziko trestu smrti, proto od toho hodně zemí upustilo a udělali dobře. Nyní se používají spíše smrtelné injekce.

1. martina946
23.05.2013 [15:19]

Tohle téma je opravdu velice...Jo asi máš pravdu omíjené. Já sama jsem o tomhle nikdy neuvažovala, ale tohle mě donutilo se zamyslet. Sama nevím k jaké skupině se přidat. Ale hřejmě jsem proti trestu smrti. Samozřejmě, když někdy vidím co někdo dokaže udělat, v první vteřině bych mu přala smrt a k tomu ať schoří v pekle. Ale poté si řeknu, že bych nebyla nijak lepší než on, kdybych ho zabila. Sama bych takovím lidem dala doživotí, buď to ve vězení nevydrží a spachají sebevraždu, nebo tam dožijí, ale hlavní je že už nemužou nikomu ublížit.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!