OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Agentura na společníky - 9. kapitola



Agentura na společníky - 9. kapitolaHesper promlouvá Dracovi do duše, ale one se zachová jako... Malfoy!

Ale ty už nejsi ten starý Malfoy!  

Bez delšího rozmýšlení jsem se přemístil domů. Věděl jsem, že bych to neměl dělat, protože bych si mohl na místě přistání ublížit, kdybych náhodou do něčeho narazil, ale v tu chvíli mě to vůbec nezajímalo. Chtěl jsem být doma rychle, avšak se mi to moc nevyplatilo, protože jsem narazil do stolu, shodil z něj vázu a ještě se poranil o střepy.

„Co to…?“ začala Hesper, když zaslechla ten rámus, a vyřítila se z pokoje. „Aha. To jsi ty. Nemohl bys nadělat příště menší rámus?“ pronesla lhostejně a obrátila se k odchodu. Já ji však zastavil a poprosil, aby se vrátila a pomohla. Neochotně se vrátila a skutečně mi pomohla, ale neodpustila si u toho pár peprných poznámek. „Dneska jsi měl schůzku s Miou, že ano? Takže co se stalo tentokrát?“ zeptala se poraženecky. Já si nalil skleničku ohnivé whisky. Nabídl jsem i Hesper, ale ta to odmítla. Raději si prý uvaří čaj. Nerozmlouval jsem jí to.

„Nic,“ odsekl jsem podrážděně při vzpomínce na dnešní odpoledne.

„Kvůli tomu tvému nic bys takhle nevyšiloval. Takže ještě jednou. Co se stalo?“ zeptala se znovu. Hesper dokázala být opravdu otravná, když chtěla. A dnes nejspíš chtěla.

„Mám jí dělat doprovod na Bradavický ples,“ řekl jsem odevzdaně. A pořádně si přihnul ze sklenice. Hesper se dala do svého zvonivého smíchu. V tu chvíli jsem měl sto chutí po ní něco hodit.

V životě jsem nešel ani na jeden Bradavický ples. Důvod byl jednoduchý. Neměl jsem potřebu setkat se se starými známými. Dobře, to byl jeden z důvodů, další byly asi následovné: nepotřeboval jsem vidět Pottera, nepotřeboval jsem vidět Weasleyho a nepotřeboval jsem vidět nikoho ze Zmijozelu. Ti první dva byli jen jako otravný hmyz – viděl bych je a zase bych na ně na dlouhou dobu zapomněl, kdežto Zmijozelští… To bylo něco jiného. Každý z nich by se ptal na můj život – jak se vede otci, jestli už mám manželku nebo jsem stále svobodný mládenec a podobně. A kdybych řekl, že mě otec vydědil, všichni by se ptali proč, a já bych jim musel říct nějaký důvod, což se mi zrovna nechtělo. Mohl jsem si něco vymyslet, to jistě, ale pro mě bylo pohodlnější tam prostě vůbec nechodit.

„Hermiona chce, abys jí dělal doprovod na ples, jo?“ vysoukala ze sebe mezi návaly smíchu. Opravdu jsem nechápal, čemu se tak směje. Vždyť na tom nic směšného nebylo. Tentokrát na ten ples budu muset a nijak se z toho nevykroutím. A ještě ke všemu tam budu muset s . Vražedným pohledem jsem Hesper naznačil, že to není směšná, ale bezvýchodná situace.

„Nechtěla by ses přestat smát a spíš mi poradit, co bych měl jako dělat?“ vyjel jsem na ni podrážděně. Hesper se stále ještě pochechtávala.

„Ale jistě. Mileráda ti poradím. Máš na výběr dvě možnosti. Buď si vymyslíš naprosto neprůstřelné lži a budeš celou dobu lhát, což ti jde mimochodem velmi dobře, nebo se k tomu postavíš čelem a půjdeš s pravdou ven. V podstatě je to jenom na tobě, ale jak tě znám, tak stejně strčíš hlavu do písku a vymyslíš si nějakou dokonalou lež.“ Au! To bolelo, pomyslel jsem si. Její slova na mě působila jako ledová sprcha.

„A podle tebe bych snad měl všem říct, že jsem se přidal k obráncům a proto mě otec vydědil?“ vyjekl jsem.

„No, a co je na tom?“ prohodila Hesper naprosto bezstarostně. Zcela nechápavě jsem se na ni podíval. Ona dneska odněkud spadla?

„Co je na tom? Co třeba to, že jsem Malfoy?“ našel jsem ten nejpodstatnější důvod.

„Ale být Malfoy není nemoc,“ pokrčila rameny.

„Co tím jako chceš říct?“ vyštěkl jsem.

„Nic. Jen by sis měl uvědomit, že být Malfoy není všechno,“ poznamenala.

„A co moje pověst? To je snad málo? A moje pověst je spojená se jménem Malfoy, pokud jsi na to zapomněla,“ podotkl jsem naštvaně. Už mě začínala vytáčet.

„Proboha! Ty a ta tvoje slavná pověst,“ zvolala. „Promiň, ale tvoje pověst je prakticky v troskách.“ Viděla, že se snažím něco namítnout, tak mě umlčela ještě dříve, než ze mě stačil vyjít jakýkoli zvuk. „Jen si to připusť. Kdy naposledy sis psal nebo jsi byl v jakémkoli kontaktu s někým ze Zmijozelu? Nebo s kýmkoli z Bradavic? Myslím, že to bylo v době, kdy jsi byl ještě ve škole. A chceš mi říct, že je všechny bude zajímat, jaký máš život, když do téhle doby nebyl ani jeden schopný zvednou pero a poslat ti sovu? To si snad nemyslíš ani ty,“ dodala. Měla pravdu a já to zatraceně dobře věděl. Nechtěl jsem si to připustit, ale ona mě k tomu donutila.

„To je nejspíš pravda, ale myslíš, že je nechá v klidu, když se tam objevím s holkou z Nebelvíru, a ještě je všemu s Grangerovou?“ pronesl jsem na svoji obranu. Byla to chabá obrana, ale pořád lepší než nic.

„Jo, to je v klidu určitě nenechá, ale můžeš se zachovat jako pán situace a brát to s nadhledem. Ať chceš nebo nechceš, tím Dracem z Bradavic už nejsi a nikdy ani nebudeš,“ pokrčila nad mou obranou rameny a rozmetala ji na kousky. „Promiň, Draco, ale jsem unavená. Půjdu si lehnout. Zítra musím být v práci fit,“ řekla s utahaným obličejem. Vzala si hrnek s čajem a zmizela ve svém pokoji.

Já ještě chvíli zůstal sedět ve svém křesle. Hespřina slova na mě měla zamýšlený efekt – v duchu jsem si je opakoval stále dokola, otáčel doprava, doleva, nohama vzhůru, abych našel ten skrytý význam, který určitě měla, ale nenašel jsem ho. Nakonec jsem připustil, že ta slova žádný skrytý význam nemají. Mají svůj jasný význam, který působil jako sněhová přikrývka – ledový a tíživý…


Znovu děkuji všem za krásné komentáře. Jsem za ně pokaždé moc ráda, ale to už jsem tu zmínila asi stokrát. Slibuju, že už je to jedna z posledních kapitol, kdy se děje všechno možné okolo, jen ne smluvená akce. Doufám, že se vám kapitola líbila a třeba mi tu necháte komentář, který mi pomůže v práci.

Vaše Ali =)

P.S.: Na shrnutí jsem přidala fotky Hesper, Mii a Draca (nic světoborného, ale kdybyste se chtěli podívat...) 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Agentura na společníky - 9. kapitola:

9. Helča
02.02.2014 [19:42]

Mekla jsem na fotky, Hesper pěkná baba, ale já ji mám stejnak zakódovanou jako blondýnu Emoticon

8. Niki
02.02.2014 [11:32]

Krásné :)
Těším se na další !!!! :)

7. Mea přispěvatel
01.02.2014 [12:01]

MeaNemůžu se dočkat toho plesu! Emoticon Určitě nám mnohé vysvětlí! Jsem opravdu ráda, že je tohle poslední kapitola takového "okecávání". Emoticon Ne, že by se mi ty kapči nelíbily, všechny byly super! Emoticon Ale už vážně potřebuju akci! Emoticon Gratuluji za zasloužené druhé místo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Ali přispěvatel
01.02.2014 [10:50]

AliDěkuji všem za povzbudivé komentáře. Jsem za ně ráda, ale to jsem vám už jistě říkala. Emoticon Emoticon

Atanai, děkuji za pochvalu. Jsem ráda, že se ti povídka líbí. V podstatě vznikla jen jako momentální nápad a, když jsem ji začala psát, tak jsem vlasně ani pořádně netušila, jak se to vyvine. Takže ještě jednou děkuji. Emoticon Emoticon

MariaCCullen, děkuji za pochvalu kapitoly. Původně měla vypadat úlně jinak, ale nakonec jsem neodolala a napsala ji celou takhle. A děkuji za blahopřání. Nečekala jsem to.Emoticon Ples bude fajn. Počítám, že bude ještě lepší, než jak si ho představuju v hlavě. A další kapitola přibude nejspíš zítra, nebo v pondělí. Podle toho, jak moc ji budu ještě poupravovat. Emoticon

Helčo, kapitolku jsem přidala ve čtvrtek večer, tak proto se tu objevila až v pátek. Emoticon Hesper je úžasná postava. Skoro se divím, že jsem ji dokázala takhle vymyslet. Splňuje všechno, co právě potřebuju. Emoticon Ples ministerstva bude super! Už jsem ho trochu nakousla ve wordu a docela se mi to líbí, tak uvidíme, jak moc ho budu chtít předělávat. Emoticon

Camillo, Bradavický ples jistě zajímavý bude, ale myslím, že neméně zajímavý bude i ples ministerstva. Hesper je Hesper a i když nemá ve jméně Malfoy, tak Malfoyovskou krev v sobě určitě má. Emoticon Jak už jsem psala, další kapitolu přidám zítra, nebo v pondělí. Podle počtu úprav. No, a kdy si Dráček přestane sedět na vedení? Emoticon Tak to je ta nejpodstatnější otázka a na odpověď si budeš muset počkat.

PrincessCaroline, neboj se, Draco na ples půjde. Respektive musí, protože to má ve smlouvě, kterou jaksi nemůže porušit. A zábava určitě bude. Emoticon

5. PrincessCaroline přispěvatel
31.01.2014 [22:54]

PrincessCarolineIdem kuk fotky. A neboj je dokonalý, VŽDY bude dokonalý nech urobí čokoľvek Emoticon Je jedno či je dobrý, zlý alebo aj aj. Aj keď mám rada zlých chlapcov, zlý Draco Emoticon Emoticon Nech sa neopováži neísť na ples. Skazil by mi zábavu, o ktorú sa dokáže postarať so svojou povahou Emoticon

31.01.2014 [21:57]

Bradavický ples bude opravdu moooc zajímavý! Emoticon Emoticon Už se na něj těším. Kapitola byla super, Hesper tomu nasadila korunu....nebo lépe řečeno brouka do hlavy. Emoticon Ta její fotka nemá chybu. Díky. Těším se na další. Snad bude brzy. A doufám, že nebude trvat dlouho, než si Dráček přestane sedět na vedení. Emoticon

3. Helča
31.01.2014 [19:14]

Kapitolku vyhlížím už od čtvrka. Ta Hesper je dost dobrá postava. Emoticon Moc se mi líbí. Mám ráda chytré, hodné a sebevědomé Malfoye Emoticon Jinak kapitola fakt hezky napsaná. Těším se na ples Ministerstva.

2.
Smazat | Upravit | 31.01.2014 [17:20]

Skvělá kapitola jako vždy. Emoticon Blahopřeji za druhé místo v nej povídce ledna. Emoticon Strašně moc se těším na ten ples. Emoticon Doufám, že brzy přidáš pokračování. Emoticon

1. Atanai
31.01.2014 [14:22]

čítala som už viacero poviedok s dvojicou Draco+Hermy, ale táto má niečo do seba :) Len tak ďalej :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!