OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » I'm good at it because of you | 2. kapitola



I'm good at it because of you | 2. kapitola Nezáleží na tom, kým jste, ale koho milujete... Dokáže Caroline zkrotit všechny její pocity tak, aby z toho nezešílela?...

Damon vyběhnul ven. Určitě za Elenou.
 
Cítila jsem, jak mě Stefan hladí po noze a tiše na mě mluví. Jeho hlas mě uklidňoval a zároveň také utěšoval.
 
„Každý dotek je teď mnohem intenzivnější. Všechny tvé pocity se zesílí…" nepřestával tiše mluvit ani lehce hladit.
 
Jen já nebyla ve své kůži a po několikáté, co jsem projela celý pokoj očima, mi to konečně došlo. „Já ji pozvala dál!" vykřikla jsem a ihned se postavila a začala jsem nervózně chodit okolo stolku, dokud se přede mě nepostavil Stefan a tím mě nezastavil.
 
„Co se děje, Caroline?" zeptal se nechápavě.
 
„Ty to nechápeš, já… já ji pozvala dál…" začala jsem běsnit a celý stolek jsem odhodila pryč a zhroutila se k zemi.
 
„Caroline, já to chápu, ale poslyš, tvoje emoce tě zničí, jestli se neuklidníš," posadil se vedle mě a začal mě utěšovat a hladil mě po zádech.
 
Po tváři se mi koulelo několik slz. Objala jsem Stefana a přitiskla se k němu. Cítila jsem, že se zarazil a chvíli nevěděl, co má dělat, ale potom mě znovu začal utěšovat a hladit, ale tentokrát po vlasech.
 
„Ona jí ublíží!" zavzlykala jsem mu do hrudi.
 
„Ššššš, to bude v pořádku, Caroline. Tvá matka je šerifka, Katherine nemá ani nejmenší šanci oproti ní. Večer ji bude hlídat Damon a Elena, neboj, nic se jí nestane, o to se postarám."
 
Zvedla jsem hlavu a tikavě na něj hleděla „děkuju", usmála jsem se. Všimla jsem si, že jsem se skoro celý den uzdravovala po střetu s přímým sluncem a nekonečným brečením. Má mysl si stále myslela, že má matka žije, nedokázala přijmout skutečnost, že je mrtvá. Jak jsem viděla, nikdo mi to ani náznakem nechtěl připomenout, a tak mi raději všechno odkývali.
 
Ve dveřích se objevil Damon s Elenou a nechápavě na nás hleděli. „Nenechte se rušit," zasmál se Damon a Elena se k němu přidala. Damon šel blíž k nám.

„Na, bloncko!" křikl a hodil mi prsten a vrátil se zpět k Eleně.
 
„Mám hezčí," řekla Elena a natáhla ruku s jejím slunečním prstenem.
 
Vykulila jsem oči. Netušila jsem, že je z Eleny taky upír. Všimla jsem si, že Stefan prsty roztrhnul kus koberce, na kterém jsme seděli. A soudě podle jeho výrazu o Elenině proměně také nevěděl a docela ho to vzalo.
 
Ti dva se jen usmáli, ale Elena nevěnovala Stefanovi ani jeden letmý pohled. Proč? Vždyť ho milovala. Nechápala jsem to, a tak jsem se jen dívala na svůj prsten a mezi ty tři jsem nechtěla zasahovat.
 
Ty dvě hrdličky se otočily a zmizely neznámo kde a ani se nerozloučily.
 
„Stefane?" řekla jsem opatrně, protože jsem očekávala jeho reakci.

„Co si jako… co si myslí, že dělá? Já…" Rychle se postavil a byl na tom asi tak jako já před chvílí, nenechala jsem ho domluvit a skočila mu do řeči

„Stefane, to bude v pořádku," a postavila jsem se vedle něj.
 
„Ne, nebude, Caroline," obořil se na mě „nechala mě, protože chtěla normální život a já jí ho dopřál! Ale jak vidím, normální život povede po Damonově boku, a to jako upírská mrcha!"
 
„Stefane…" dotkla jsem se jeho ramene „klid, zkus myslet na…" chvíli jsem přemýšlela a potom dodala: „Na maturitní ples, který bude co nevidět…" Cítila jsem, jak se mu pomalu uvolňovaly napnuté svaly.
 
Podíval se na moji ruku a vzal ji do svých. „Už je tma, a to znamená co?" zeptal se s úsměvem.
 
„Čas krmení?" usmála jsem se.
 
„Kdo bude dřív v lese?" zeptal se a v mžiku byl pryč.

Rozběhla jsem se za ním a dohnala jsem ho až na nějakém paloučku v lese.

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I'm good at it because of you | 2. kapitola :

2. Renaiti přispěvatel
17.03.2014 [15:08]

RenaitiDobře opravím si to a pro příště si dám větší pozor... Emoticon

1. Poisson admin
16.03.2014 [20:37]

PoissonJe třeba si u této i následujících kapitol ještě upravit perexy - min. dvěma, třemi slovy nastínit děj aktuální kapitoly, ne celé povídky. U dalších kapitol je také problém s jejich délkou - aby mohl být článek vydán, musí mít dle pravidel OS min. 500 slov, čehož některé z tvých dalších článků nedosahují. Až si vše upravíš, opět zaškrtni ´Článek je hotov´. Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!