OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Parkour Jane - kapitola 2



Parkour Jane - kapitola 2Jane se přece nevzdává. Setkání s tajemným MB.

Ráno jsem se oblékla do kalhot, tílka a přehodila jsem přes sebe ještě lehkou bundu. Vydala jsem se na cestu po městě jen s malou lahví pití. Šla jsem po rušné ulici. Okolo bylo plno lidí. Dívala jsem se všude kolem. Bylo tu mnoho krásných budov. Zastavila jsem se u jedné paní, která prodávala řetízky. Koupila jsem si jeden jemný řetízek s modrým kamínkem pro Lily. Slušně jsem poděkovala a vydala se k shluku lidí. Dorazila jsem na náměstí. Byl tam muž s krásnou opičkou, která běhala po zadních. Někdo vykřikl a opička se lekla.

Rozeběhla se mým směrem a usadila se za mým krkem. Nelenila a začala mi probírat vlasy. Usmála jsem se a podrbala ji na hlavičce. Byla strašně roztomilá! Chytla mě za prst, který si začala cpát do pusy. Lidi okolo mě se smáli a majitel opičky ke mně přišel a pokoušel se ji sundat. Usmála jsem se a podívala se okolo sebe. Viděla jsem toho muže, co mi včera přinesl kytici růži. Stál u nějakého muže. Byl to vcelku fešák. Měl na sobě značkový oblek a s úsměvem si mě prohlížel. Všimla jsme si, že v uchu má náušnici. Pousmála jsem se.

„Zdá se, že mi tu budete muset pomáhat, protože Lun se vás nechce vzdát,“ řekl omluvně italsky pán, který se bez úspěchu snažil ze mě sundat opičku. Usmála jsem se na něj mile. Přešla jsem ke stánku a koupila si od jedné paní banán. Nabídla jsem ho opičce a ta ho s radostí vyměnila za můj prst. Spokojeně baštila, teď už na rameni majitele, svůj čerstvý banán. Zamávala jsem jim a pokračovala v cestě. Pokračovala jsem dál v cestě a zastavila se u nádherné fontány. Usmála jsem se. Itálie byla rájem.

Usadila jsem se v jedné cukrárně a objednala si zákusek.  Po nějaké době jsem si všimla skupinky mužů, která mě sledovala. Byl to opět ten muž. Sledoval každý můj pohyb ruky. Zaplatila jsem a zvedla se. Stejně tak udělali i ty muži. Chvilku jsem šla a nenápadně se otáčela okolo sebe. Pořád byli za mnou, zahlédla jsem vysoký obchodní dům, ve kterém byly slevy. Vtrhla jsem dovnitř a spěchala do výtahu. Vyjela jsem úplně nahoru, kde byly byty. Pokračovala jsem dál.

Prošla jsem okolo únikového východu a všimla vybíhajících mužů. Přidala jsem do kroku a dívala se všude kolem. Našla jsem schody, které vedly na střechu. Neváhala jsem a vyběhla po nich. Ocitla jsem se na střeše, kde foukal ledový vítr. Hledala jsem cestu, kterou bych mohla utéct. Nahlédla jsem přes zábradlí a dívala se na střechu, která byla o něco nižší. Poodešla jsem trochu dál od okraje, ale to už na střechu vtrhli ti muži. Z davu se vynořil ten chlapík s Paulem. Sledovala jsem všechny muže a přemýšlela, co jsou zač. Odfoukla jsem si vlasy z obličeje a čekala, co se bude dít.

„Dobrý den, Jane, chci tě požádat o tvou smělou ručku. Uchvátila jsi mě hned na první pohled,“ řekl italsky a já se na něj dívala s otevřenou pusou. Paul ke mně přistoupil blíž.

„Můj pán, Marco Bouviera, vás žádá o ruku,“ řekl mi.

„Co? Vždyť se ani neznáme! Proč bych si ho měla brát?“ zeptala jsem se Paula, který to přeříkal svému pánovi. Netrpělivě jsem podupávala nohou a čekala na odpověď.

„Protože jsem mafiánský boss,“ řekl a já ztuhla. Dívala jsem se na něj jako na blázna.

„A sakra,“ zašeptala jsem si pro sebe a udělala krok zpět.

„Paule, ona mi rozumí. To bude mnohem snazší, než jsem si myslel,“ řekl a tím mě pěkně nažhavil.

„Hej, ty. Co si o sobě myslíš? Já se jen tak nenechám zastrašit. Já si nenechám poroučet, abys věděl. Moje odpověď je ne!“ zařvala jsem a ukázala na něj sprostě gesto. Vyvalil na mě své šedé oči. Všichni se o krok přiblížili. Neváhala jsem ani vteřinu. Otočila jsem se a rozeběhla se. Odrazila jsem se od země a přeskočila zábradlí. Padala jsem volným pádem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Parkour Jane - kapitola 2:

5. anna
05.09.2013 [16:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kika
05.09.2013 [14:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Carol1122 přispěvatel
03.09.2013 [17:53]

Carol1122Skvělý! Emoticon Emoticon Jsem zvědavá, co se bude dít dále Emoticon Emoticon Emoticon

2. Šárka
03.09.2013 [17:35]

souhlásím s ninikEmoticon ve všem Emoticon

1. ninik
03.09.2013 [14:19]

pěkně ty Emoticon Emoticon Emoticon myslím, že od zvědavosti puknu Emoticon doufám, že další kapča bude brzo Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!