OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Battlefield - 3. kapitola



Battlefield - 3. kapitolaOn ji snad sleduje. Jak jinak si vysvětlit to, že ho potká i chvíli po svém lovu. Nevysvětlila mu vše snad už minule?

3. Lov

Vešla jsem do haly. Jako na povel se ke mně všichni otočili. Až na Klause. Věděl, že jsem to já.

„Udělala jsi, co jsi měla?“ zeptal se, stále otočený zády ke mně.

„Ano,“ odpověděla jsem prostě a přešla blíže k němu. Chtěla jsem také vidět celý děj. Stefan se nakláněl nad mrtvolou dívky. Ach jo. Zmeškala jsem to. Počkala jsem, až se částečně vzpamatuje a pak němu došla. Tohle byla jen má část. Pokaždé. Těšila jsem se na ni, vždy mi dávala dobrý pocit. Pocit nadřazenosti a to se mi líbilo.

Nechala jsem své tesáky, aby se mi prodloužily. Podezíravě mě pozoroval. Usmála jsem se na něj a skočila po něm. Mé tesáky si ihned našly to pravé místo. Prokousla jsem mu kůži a několikrát se napila. Poté jsem se odtáhla, kousla se do své ruky a kápla mu na pomalu se zavírající ránu svou krev. Rána se ihned uzavřela. Šokovaně se na mě díval.

„Co?“ zeptal se.

„Dejme tomu, že kdyby ses někdy pokusil utéct, najdu tě všude,“ odpověděla jsem a odešla ven. Po cestě jsem se usmála na jednoho z upírů. Potřebovala jsem dnes nějak uzavřít svoje myšlenky. Chvíli prostě nemyslet, vypnout. Upír přikývl. Byla jsem tím pověstná a nevadilo mi to, alespoň jsem věděla, že nikdy nebudu odmítnuta. Možná jen od upírů, kteří jsou podpantofláci. Ale těch bylo pobertech málo. Naštěstí pro mě.

Vyběhla jsem opačným směrem, kterým bylo město. Potřebovala jsem lovit. A bylo mi jedno kde a koho. Běžela jsem lesem a sem tam se nadechla. Byly tu cítit jen zvířata a pach spáleniny. Byla jsem nedaleko místa, kde se udál rituál. Proběhla jsem spáleništěm a začala rychleji běžet. Potřebovala jsem se napít. Žízeň byla neúprosná.

Už zdálky jsem slyšela motor nějakého auta. Zrychlila jsem a za chvíli se ocitla u krajnice silnice. Cítila jsem krev člověka, který řídil. Ze zvyku jsem se nadechla ještě jednou, pořádně. Nebyla ničím prosycena. Ten člověk se v posledních hodinách nesetkal s žádným upírem a neměl v sobě sporýš. Přesně pro mě.

Auto bylo už hodně blízko, usmála jsem se a vběhla do vozovky. Řidič se pokusil uhnout, smykem sjel z vozovky a naboural do stromu. Usmála jsem se a přiblížila se k vraku. Ozývaly se z něj sípavé zvuky. Odtrhla jsem dveře a odhodila je za sebe. Bylo mi jedno, jestli to někomu bude divné. Vytáhla jsem umírajícího staršího muže ze sedadla řidiče. Nadechla jsem se. Do nosu mě uhodil pach krve. Nadšeně jsem zamručela a mé špičáky se samovolně vysunuly. Přestala jsem přemýšlet nad vším. Prostě jsem se nechala řídit svými instinkty. A ty na mě řvaly, abych si všechnu krev vzala. Byla moje. Všechna, do poslední kapky a nikdo mi ji nevezme.

Zakousla jsem se do krku muže. Do těla mi začínala proudit jeho krev. Cítila jsem jak mnou proudí sílá. Bylo to úžasné. Nepřemýšlela jsem nad tím, že bych měla přestat. Bylo mi to jedno, chtěla jsem všechnu krev. A ta lidská schránka, která ji vlastnila, mi v tom nemohla nijak zabránit.

Neměla jsem dost, vypila jsem všechnu jeho krev, ale nestačilo mi to. Potřebovala jsem ještě. Hrozně moc jsem potřebovala další krev. Nadechla jsem se. Měla jsem štěstí. Cítila jsem krev, z auta a toho muže být nemohla. Vytrhla jsem jedny ze zadních dveří a vytáhla ven malou holčičku. Nemohlo jí být více než deset. Krev mladých dívek byla úžasná. Nejlepší, kterou jste jako upír mohl ochutnat. Měla jsem štěstí. Zasunula jsem své špičáky.

Upírala na mě vystrašené oči. Usmála jsem se na ni a pohladila ji po vlasech. Měla ránu jen na ruce. S tou si můžu pohrát, nebylo nic lepšího než si hrát se svou kořistí. Jejich krev je pak plná adrenalinu a chutná výtečně. A když bude od té mladé?

„Viděla jsi to?“ zeptala jsem se jí. Přikývla. Silně se třásla, brečela. Usmála jsem se na ni.

„Neboj, nic se ti nestane,“ odpověděla jsem. „Pokud utečeš,“ dodala jsem a mé špičáky se znovu vysunuly. Vyděšeně na mě hleděla. Nevypadalo to, že by chtěla utéct.

„Běž,“ zakřičela jsem na ni naštvaně. Vyšplhala se na nohy a začala utíkat. Rozesmála jsem se. Miluji lov. Zapálila jsem zápalku a hodila ji na tělo muže. Jeho oblečení začalo ihned hořet. Další zápalkou jsem zapálila auto. Potahy na sedačky by měli dělat z jiných materiálů, kvůli sobě. Hodila jsem do hořícího auto vytrhnuté dveře.

Vydala jsem za ní. Byla bláhová, běžela do lesa. Pro mě to bylo úžasné. Co lepšího jsem si mohla přát?

Doběhla jsem ji za pár vteřin. Předběhla jsem ji, zacpala jí pusu a zakousla se jí do krku. Snažila se mi vysmeknout, bojovala do poslední vteřiny svého životu. Bylo ji to k ničemu. Jakmile byla mrtvá, odnesla jsem její tělo k vraku a zapálila ji. Poté jsem se vydala zpět do domu. Věděla jsem, že teď už tam byli. Museli se nachystat k odchodu. Beze mě by neodešli. Tím jsem si byla stoprocentně jistá.

Byla jsem v polovině cesty, když jsem ucítila upíří pach. Naštvaně jsem zasyčela, jakmile jsem uviděla, kdo to je. Už zase.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Battlefield - 3. kapitola:

3. LittleGii přispěvatel
29.05.2011 [20:58]

LittleGiidalší prosím :)

2. Nerea
29.05.2011 [16:52]

Jen tak dál. Jde ti to skvěle (na chyby se moc neohlížej, stejně si toho skoro nikdo nevšimne). Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 29.05.2011 [11:09]

*Pozor na shodu přísudku s podmětem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!