OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Caroline Winchester II.- Emotions



Caroline Winchester II.- EmotionsCaroline chce pomôcť Stefanovi a Elene. No ale podarí sa jej z Klausa vytiahnuť pravdivú odpoveď? Uverí mu vlastne?
Dean sa chystá urobiť niečo dôležité. Chce odísť od Sama a nájsť Caroline. Čo mu v hľadaní pomôže?

Časť štvrtá

Emotions

 

Otvorila som dvere a vošla do baru. Keď som sa ocitla vo vnútri, rozopla som si kabát a pokračovala smerom k baru. Kráčala som sebavedomo so zdvihnutou hlavou.

Sadla som si na stoličku pred bar a dala si dole kabát. Prehrabla som si vlasy. Pri bare bol Matt. Pozrel na mňa.

„Ca-caroline?“ Vytreštil na mňa oči.

Rýchlo som začala rozmýšľať, čo mu povedať. Vie Matt o tom, čo sa v tomto meste deje? Na to som sa totiž Deana ani Sama nikdy nepýtala.

„Si to ty? Si...“ Naklonil sa bližšie, „upír?“ šepol.

V sekunde som sa odtiahla. Určite o tom všetkom vie. To mi dávalo istotu, že mu to môžem povedať.

„Áno, som. Ale tu ma všetci poznajú pod menom Cornelia. Som Carolinina sesternica,“ predstavila som sa mu.

Vyzeral zmätene, ale nemal zbytočné otázky.

„Donesiem ti niečo?“ zaujímalo ho milo.

„Samozrejme. Niečo tvrdé. A čo najrýchlejšie.“

Okamžite bol preč a ja som ostala sedieť sama. Nikdy som necítila Klausovu prítomnosť, až zrazu...

„Prečo som tušil, že budeš práve tu?“ ozvalo sa za mnou anglickým prízvukom.

Neotočila som sa, až kým si nesadol vedľa mňa. Jasne som cítila jeho pohľad na sebe. Bolo to zvláštne. Páčilo sa mi to. Akoby som bola niečo, do čoho nevidí, čo nedokáže odhadnúť. Akoby som bola niekým iným. Novým, lepším.

Prosto nová verzia starej Caroline.

„Napríklad preto, lebo som tu bola aj včera?“ podotkla som troška podráždene, aby videl, že dnes nemám náladu.

„Čo sa deje, láska? Si akási iná.“

Preboha, ešte raz mi povie láska a rozbijem mu tú jeho fasádu! Prebleslo mi hlavou a nad tou myšlienkou som sa až usmiala. Nebolo by to od veci, veď mu to svojím spôsobom dlhujem, keďže on ma zabil.

„Nemám na teba náladu. Čím to je, že si všade tam, kde ja, keď sa ti snažím vyhnúť?“

„Možno to bude osud,“ povedal mi a pritom sa usmieval. Ten úsmev bol prekrásny, ale zároveň aj dosť... nebezpečný.

Otočila som sa k nemu a pozrela mu neoblomne do očí.

„Čo tu chceš, Klaus? Zabil si ma, Winchestrovci odišli a zobrali zo sebou kolík. Tak čo tu, do čerta, ešte chceš?!“

Mlčal a usmieval sa. Naklonil hlavu a odpil si z niečoho, čo mu barman doniesol. Asi si to objednával vždy.

„Frustrujúce, čo?“ spýtal sa a pozeral pritom na pohárik. „Keď nevieš, čo ma tu drží? Hm? Vážne si myslíš, že môj život sa teraz bude točiť len okolo toho sprostého kolíku? Že si nebudem užívať, kým ho nezničím?“ S pozdvihnutím obočím našiel zachytil môj pohľad. 

Na ex vypil obsah pohárika. „Vieš, Caroline, povedzme, že jedným z dôvodov si ty.“

Nechápavo som naňho gánila. „Čože? Ja? Prečo?!“

„Nechápem ťa. Si pre mňa... iná, fascinujúca. Keď si bola človek, bola si úplne pojašená a musím povedať, že si bola ako taká malá mrcha, ale teraz...“ Nebol schopný dokončiť vetu. „Si sa zmenila o sto osemdesiat stupňov. Nechápem, ako je to možné. Si normálnejšia, ženskejšia... jednoducho príťažlivejšia,“ dodal.

Vypúlila som oči, ale rýchlo som ten šok schovala. Čo to, preboha, melie? Ja že som dôvod, prečo je tu? Hádam mu preskočilo! To nemôže byť pravda!

„Klameš,“ zamrmlala som, ale nepozrela naňho. Nemala som odvahu.

„Prečo si to myslíš? Prečo mi neveríš?“

„Ty stále klameš! Ty nie si schopný citov!“ Doslova som skríkla a vyskočila na rovné nohy. Viem, čo som sľúbila Stefanovi a Elene, ale čoho je veľa, toho je veľa. A on je tak strašne... otravný a ešte k tomu... zlatý.

Prestaň na to myslieť, Caroline! Okríkla som samú seba. „Zabil si ma!“ zasipela som podráždene a už som na seba navliekala kabát.

Klaus sa postavil tiež a už sa tváril vážne.

„Caroline, počkaj! To bolo niečo celkom iné. Nedala si mi na výber!“ obhajoval sa. Chytil ma za lakeť a snažil sa ma zastaviť. Ja som sa mu ale šikovne vykrútila.

„Nechaj ma! Daj si odchod! Neverím ti. A že to nebolo osobné? Tak keď niekomu zlomím väz, to by som brala celkom dosť osobne!“ oborila som sa naňho.

Nemám sa s ním už o čom baviť. Najlepšie bude, ak pôjdem preč.

 

Pohľad Deana:

Pozoroval som, ako Sam vyšiel von z hotela. Určite ma teraz ide hľadať. Nad tým som sa len usmial a ja som znova vošiel dovnútra. Musím nájsť môj mobil a v ňom ju určite budem mať.

Dostal som sa k jeho nočnému stolíku a začal sa v ňom prehrabovať.

Nič tam ale nebolo a to ma štvalo na tom všetkom najviac. Kde to predo mnou len skryl? Hádam si nemyslel, že ma to nebude zaujímať!

Prešiel som k taške s loveckými vecami a celú ju vyhádzal na jeho posteľ. Medzi toľkými vecami bolo dosť ťažké nájsť mobil, ale ja som to dokázal.

Bol tam! Vážne tam bol!

Otvoril som adresár a začal hľadať medzi menami. Bola hneď na začiatku! Caroline Forbesová.

A čo teraz? Zavolám jej? A čo ak už na mňa zabudla? Čo potom? Načítal som si detaily k jej číslu.

Mystic Falls.

V hlave sa mi niečo marilo. Niečo mi vravelo, že to bude nejaké mesto. Asi jej domov. Už viem, kde ju nájdem.

Stlačil som vyzváňanie a čakal som, kedy zodvihne. Nič sa ale nedialo. Zrazu mi to píplo.

„Ahoj, tu je Caroline Forbesová. Prosím, nechajte mi odkaz...“

Urobil som teda prvé, čo ma napadlo.

„Ahoj, Caroline, tu je Dean. Som na ceste za tebou, ale ak sa dostaneš k tomuto odkazu skôr, tak mi prosím zavolaj.“ A zložil som.

Automaticky som siahol po kľúčoch, nechal za sebou v izbe neporiadok a vyšiel von do noci k autu.

Naštartoval som a dupol na plyn. Čo najskôr sa musím dostaviť do Mystic Falls. Nájdem moju Caroline a ona mi všetko vysvetlí. Nebude mi klamať tak, ako to urobil môj brat.


No... tak čo hovoríte? Viem, že je to kratšia časť ale ďalšia už bude dlhšia. Stane sa v nej niečo... dosť závažné, čo nám poriadne zamotá kartami.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Caroline Winchester II.- Emotions:

3. Kathleen přispěvatel
19.03.2013 [17:23]

Kathleen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Perla přispěvatel
17.03.2013 [21:09]

PerlaLOLstories: veľmi pekne ďakujem za koment. Ďalia časť už čaká na schválenie, ale ak si nedočkavá, nájdeš ju na mojom blogu. Emoticon Emoticon

1. LOLstories přispěvatel
17.03.2013 [19:21]

LOLstoriesDeanova Caroline -> krásné!
Vážně dokonalost. Klaus se ještě moc nevybarvil a Matt je nějak moc chytrý...
Prosím, prosím další! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!