OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Change Of Life 8. kapitola



Change Of Life 8. kapitolaBoj s démonmi na život a na smrť. Dúfam, že to nie je moc krvavé. Príjemné čítanie. :)

„Idem do prízemia," vyhlásil Jace a po chvíli sa vrátil s náručou plnou zbraní. Všetci sme si ich rozdelili.

„V tomto nemôžeš ísť," pokarhala ma Isabelle a premerala si ma pohľadom.

„Prečo nie?" Mala som na sebe legíny, tričko a mikinu.

„Vyzerá to hrozne. Ja ti dám niečo svoje," zobrala ma do svojej izby a zo skrine vytiahla kožené nohavice, čierny top, koženú bundu a hodila mi to.

„V tomto ťa chcem vidieť o päť minút."

„Kožené nohavice? Blázniš? V tom nejdem," nesúhlasila som.

Rob, lebo ťa tam nepustím," pokynula mi.

Vzdychla som si a obliekla si to. Zbrane v puzdrách som si zavesila okolo pásu. „Vyzerám ako Catwoman."

„Nepindaj. Ešte topánky." Hrabala sa v botníku, a podala mi kotníkové čižmy s platformou.

„Na tomto sa zabijem!" S údivom som sa pozrela na vysoký opätok.

Prísne sa na mňa zahľadela.

„Fajn." Obula som si ich. Isabelle schytila žehličku, vyrovnala mi vlasy a zopla mi ich do vysokého copu.

„Ďakujem, ale to si-"

„Nemáš zač," usmiala sa.

„Nemusela," dokončila som a šla za ňou dole, kde už všetci čakali.

„Wau, vyzeráš..." Casimir nenachádzal slov.

Hrozne som sa hanbila, lebo v tom tope mi bolo vidieť brucho.

„Vyzeráš skvele," usmial sa Jace.

Prevrátila som oči.

„Portál je v knižnici," povedal Derek.

Portál vyzeral ako hlboký oceán myšlienok. Bola to veľká modro-priesvitná guľa.

„Kto ide prvý?" spýtala sa Isabelle.

„Pôjdem ja a Jace," povedala Clary, chytila Jacea za ruku a postavila sa k Portálu.

„Na druhej strane si dávajte pozor. Na každom rohu môžu byť démoni," upozornila som ich.

Clary prikývla a aj s Jaceom skočila cez Portál.

„Teraz idem ja," vyhlásila som.

„Aj ja," dodal Casimir.

„Nemôžeš. Do Portálu smú len dvaja tieňolovci. Dolnosveťania musia ísť sami," nesúhlasne pokývala hlavou Isabelle.

„Buď opatrná," zašepkal. „Nezabúdaj, že musíš myslieť na to miesto, kam sa chceš preniesť."

Rozbehla som sa a skočila. Akoby som sa ocitla vo víre vlastných myšlienok. Od detstva až po súčastnosť. Chcem ísť do kláštoru duší, prikázala som. Vír ma oblapil a vypľul do tmy.

Pomaly som sa postavila, ale márne, lebo niekto na mňa zozadu tvrdo dopadol.

„Au!"

Na mne ležal Derek a Isabelle. Casimir pristál neďaleko od nás. Celá ubolená som sa chytila steny a konečne sa postavila na rovné nohy. Všetci sme sa postavili v obrannom postoji do kruhu.

„Sú tu," zamrmlala Clary. Potichu sa k nám približovali nechutné, zakrpatené tvory s pazúrmi a tromi radmi zubov. Ani neviem opísať, koľko ich bolo. Možno päťsto? Bola ich celá armáda.

Jeden z nich hlasno zvreskol, a tým sa odštartoval boj na život a na smrť. Boli sme super zohraný tím. Ja, Clary a Isabelle sme zabíjali jedna radosť, ale chalani to už mali ťažšie, tak sme im pomáhali.

Po hodine ostalo niečo cez tridsať démonov. Vytiahla som točiace sa kruhy a hodila ich. Desiatim z nich som odsekla hlavy.

Vtedy som si všimla, že Casimir sa bije s tým istým démonom už asi desať minút a stále prehrával. Vykročila som mu na pomoc, ale ja sama som mala problémy.

Jeden z démonov mi urobil pazúrmi asi dve päť milimetrové rany na líci. Bola som zničená a krvavá, ale aj tak som ho zabila a bežala ku Casimirovi.

Démon ho mlátil a hrýzol hlava-nehlava. Snažila som sa ho schmatnúť, ale nedarilo sa mi to. Casimir vytiahol meč a démonovi odťal nohu.

Ten zavrčal a vystrčil ruku. Pazúry na nej sa predĺžili do veľkosti asi dvanásť centimetrov. Medzitým na mňa skočili ďalší dvaja démoni.

Neustále som sledovala Casimira. Démon ho jednou rukou chytil za rameno, aby si ho pridržal a druhou rukou ho prebodol rukou krížom cez brucho.

„Casimir!" zvreskla som a on padol na zem.

S výkrikom som železnou tyčou zabila tých dvoch, ktorí na mne viseli a rozbehla sa k tomu, ktorý sa chystal doraziť Casimira.

Chytila som reťaz a toho démona doslova obesila. Zúfalo som si kľakla k nehybnému Casimirovi.

„Oh Bože, prosím, neumieraj," zašepkala som.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Change Of Life 8. kapitola:

2. Ba24bu přispěvatel
30.03.2015 [20:56]

Ba24buSkvelá kapča Emoticon

1. Violet přispěvatel
30.03.2015 [20:29]

Violetbože môj Emoticon Casimir nie len on nie Emoticon nesmie zomrieť on zomrieť nesmie Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!