OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Countdown (1. kapitola)



Countdown (1. kapitola)1. Začiatok misie,
2. čiernovláska,
3. kasíno.

Los Angeles, ústredňa CIA

„Som rád, že sme tu konečne všetci,“ riaditeľ Kendall sa obrátil na Jacka Bristowa, ktorý meškal na spoločné zasadnutie. Jack sa usadil a pozrel na svoju dcéru sediacu oproti nemu, potom pohľadom skončil na Kendalla a usmial sa. „Cieľom našej operácie je chytenie jedného z najhľadanejších zločincov. Julian Sark.“

Pohľady všetkých v miestnosti sa upriamili na plazmovú stenu. Objavila sa tam fotka blonďavého muža s kamenným výrazom v tvári. Na pravo od nej bol popis osoby. Julian Sark bol nežiaducim číslo jeden v ôsmich krajinách v Európe, Afrike a Severnej Amerike. V ďalších jedenástich viselo jeho meno na zozname zločincov, ktorí sú radení k najnebezpečnejším mužom sveta. V okolí fotky sa zhromaždili najnovšie obrázky sprostredkované sledovacími tímami a satelitné fotky.

Kendall sedel za vrcholom stola so založenými rukami a pozorne sledoval svojich najlepších agentov. Vedel, že toto je jedna z posledných možností, kedy majú šancu chytiť ho. Moc mladého blonďavého Brita bola od začiatku roka oslabená neutíchajúcimi bojmi medzi americkým podsvetím, argentínskou mafiou a Yakuzov.

Po Kendallovej pravici boli miesta pravidelne vyhradené pre agentov v teréne, Sydney Bristowovú, Michaela Vaughna, Erica Weissa a Marcusa Dixona. Oproti skupinke trénovaných špiónov sedeli zástupca riaditeľa Jack Bristow a technický mág Marshall Flinkman. Dixon pendloval z pravej strany na ľavú len v prípade, že riaditeľ Kendall nebol k dispozícií a Jack sa tým pádom stal dočasným riaditeľom, čím Marcus zaujal miesto zástupcu a najvyššieho agenta.

„Dimitrij Kazinov nás kontaktoval so správou jeho presnej lokalizácie, kde sa bude nachádzať za štyri hodiny,“ preklikne obrazovku a zjaví sa tam mapa mesta Carson City.

„Náš cieľ bude v sklade prejednávať obchod so zástupcom  Kazinova. Ako všetci viete, Sark ho už v minulosti podrazil a k tomu je synom Lazareyho. To sú dva dôvody, ktoré uviedol vo svojej správe, prečo ho chce dostať. Keďže pán Sark má veľa mocných spojencov, Kazinov nechce byť tým, ktorý ho zlikviduje. Podpísal by si tým vlastnú smrť.“

„Tak to nechá na nás,“ zašomral Vaughn pre seba a sledoval zložky, ktoré medzitým poslal Kendall k preštudovaniu.

„Takže na základe správ od teroristu sa snažíme chytiť iného teroristu?“ neveriacky krútila hlavou Sydney.

Kendall pozrel na agentku Bristowovú, no ignoroval jej dotaz. „Pán Sark je vo veľmi zlom zdravotnom stave. Pri poslednom záťahu bol postrelený, a preto musíme využiť túto šancu dostať ho a postaviť pred spravodlivosť,“ pokračoval. „Pripomínam, dostať ho!“

Zdôraznil poslednú vetu a pri tom priamo pozeral na agenta Vaughna. Michael sa usmial a sklonil hlavu. On je ten, ktorý ho nechal pred tromi rokmi ísť. Ešte v tej sekunde považoval svoje rozhodnutie za správne, no nebolo. Mýliť sa je predsa ľudské, nie?

„Je to naša posledná príležitosť chytiť toho bastarda a darovať ho smrti do náručia. Agentka Bristowová a agent Weiss povedú Tím 1. Agent Dixon, váš bude Tím 2. Delta Force bude na blízku. Agent Vaughn,“ otočil sa na Michaela. „Vy budete s Marshallom monitorovať situáciu cez operačné. Nejaké otázky?“

„Prečo veríme Kazinovovi?“ nedala sa odbiť Sydney. Pevne stisnuté pery a založené ruky signalizovali bojovú pozáciu. Kendall si vzdychol a pohľadom vyhľadal Jacka.

„Kontaktoval nás s touto požiadavkou, ktorá je výhodná pre obe strany. Poskytol nám cenné informácie a teroristických bunkách v Európe...“

„...čím nám pomohol v pátraní a dolapení najväčších zločincov,“ dokončil Kendall.

V miestnosti nastalo ticho. Sydney zmĺkla a prižmúrenými očami pozorovala otca. On nič viac nedodal.

„Pokiaľ je každému všetko jasné, odlietate o tridsať minút,“ ukázal smerom k Sydney, Dixonovi a Weissovi. „Ešte jeden dodatok. Máte povolenie zabiť všetkých, okrem Sarka a Jevrena. Ruské agentúry ho potrebujú živého, hoci Kazinov si želá jeho smrť. Nemôžeme vyhovieť každému,“ dodal nakoniec a vypol obrazovku. Všetci vstali a opustili zasadačku.

„Nepáči sa mi to,“ zašepkala Sydney Vaughnovi.

„Ja viem. Buď opatrná,“ pobozká ju.

„Prečo využívame ruského teroristu k tomu, aby sme našli Sarka? Dokázali sme to už predtým a nepotrebovali sme pomoc z druhej strany. Ja len... je to veľké riziko. Čo ak je to pasca?“

„Syd, Kazinov má stovku dôvodov, prečo ušiť búdu na CIA, ale má milión dôvodov, prečo chce Sarka mŕtveho. Hoci sme v minulosti dostali Sarka, vždy s niekoho pomocou, napríklad Stolkholm. Pamätáš?“ Neveriacky pretočila oči.

„Chápem. Si na Kendallovej strane,“ mrzuto odpovedala.

„Nie, nie som. Nastal čas, aby sme si konečne užívali pokojný život a nemuseli večne zachraňovať svet a na to potrebujeme dostať Sarka raz a navždy za mreže,“ objal ju.

„On neskončí za mrežami,“ opravila ho a naposledy pobozkala.

„Musíte ísť,“ pristúpil k nim Jack a podal svojej dcére kufrík. „To budeš potrebovať.“

„Vďaka, oci. Vidíme sa za pár hodín,“ zamávala na rozlúčku.

***

ORENBURG, pred 36 hodinami

V opustenej štvrti mesta situovaného na hraniciach s Uralom v Európskej časti, stál nočný klub, ktorý je zatvorený niekoľko rokov. Jeho priestory slúžia na nezákonné hry a stretnutia mafiánskych bossov. Neoficiálne je majetkom jedného z najhľadanejších mužov sveta. Patrí Dimitrijovi Kazinovi. Oficiálne, chátra.

Okrem ochranky, ktorú tvorilo sedem mužov, bol klub prázdny. V kancelárií sedel vysoko postavený človek pracujúci pre Kazinova. Jeden z jeho najvernejších spojencov s talianskou mafiou, Pietro Pertello. Lenže v kancelárií nebol sám. Spoločnosť mu robila vysoká blondína v tmavomodrých šatách, ktorá ho držala spútaného.

„Sono impiegato,“ opakoval muž skrúšene. Žena mu priložila zbraň na spánok a pomaličky zaťahovala kohútik.

„Piacere, impiegato,“ zasyčala blondínka s dokonalým talianskym prízvukom.

 „Pietro Pertello bude v jednom z bordelov, ktorý patrí Kazinovi v Orenburgu. Je to tvoja jediná spojka, ako zistiť, čo vie CIA. Ochranku tvorí sotva desať mužov. Pertello miluje blondínky, to je tvoja cesta k nemu. Veľa šťastia.“

„Nepoužívala som svoju ruštinu vyše šesť rokov,“ oznámi Samantha mužovi, s ktorým telefonuje. Jazyk bez používania chabne a prízvuk sa postupom času stráca.

„Nepotrebuješ ruštinu, stačí pekný dekolt. Pas a papiere sú v balíku, ktorý ti o dvadsať minút doručí poslíček. до свидания (Dasvidáňja).

„Vďaka, Jim,“ ukončí hovor.

 „Aké informácie poskytol Kazinov CIA,“ nadvihne mužovu hlavu a zadíva sa do jeho očí. „Hovor!“ pritlačí zbraň ešte bližšie.

Pertello niečo nezrozumiteľné zašomre. Samanthe dochádza trpezlivosť. Posadí muža na stoličku, pripúta ho ľavou rukou a nohami a dvakrát do udrie do tváre. Z úst sa mu začne valiť krv. Začne prehľadávať stôl a otvára šuplík za šuplíkom, až kým nenájde, to čo hľadala.

„Ktorý zo svojich prstov potrebuješ najviac?“ vezme nespútanú ruku proti mužovej vôli. Spiera sa, ale putá ho držia uväzneného a nedovoľujú mu pohyb.

„Aké informácie dal Kazinov CIA? Viem, že si to bol ty, kto kontaktoval riaditeľa Kendalla, takže... ktorý to bude?“ zovrie mužove zápästie v rukách. Pertello krúti hlavou a neustále opakuje, že on nič nevie.

Miestnosťou sa ozve bolestivý výkrik a na zem padá pravý ukazovák a kvapky jasno červenej tekutiny.

„Ou, prepáč. Nerozumela som. Čo si to vravel?“

„Ty skurvená štetka,“ vyštekne na ňu. Samantha sa zoširoka usmeje. „Máš ešte deväť prstov na ruke a desať na nohách. Mám čas celý večer alebo...“ nakloní sa k nemu a zašepká mu do ucha,“ môžeme prsty preskočiť a začať niečím iným.“

Vytiahne nôž a rýchlym pohybom mu rozsekne opasok na nohaviciach. V Pertellovych očiach sa mihne zúfalstvo.. Samantha je pripravená zbaviť ho ďalšieho nepotrebného prsta, keď sa konečne rozhovorí a všetko vyklopí.

„Grazie,“ na jej tvári sa zjaví víťazoslávny úsmev. Z kabelky vytiahne zbraň.

„No, no...per favore,“ zúfalo prosí o svoj život. Kanceláriou sa ozvú tri výstrely.

Nastúpi do auta odhodlaná cestovať do Nevady. Pevne zovrie volant a naštartuje. Ešte predtým aktivovala výbušniny, ktoré rozmiestnila v klube. Ozve sa za ňou obrovský výbuch nasledovaný jasno červenými plameňmi.

***

„Weiss, Dixon a Sydney pristanú v Carson City za pätnásť minút. Nejaké novinky?“ pristúpil Jack k Marshallovi, ktorý monitoroval prostredie v okolí skladu. Za ním postával nervózny Kendall a vedľa neho Vaughn.

„Čo sa deje?“ pochybovačne sa nich začal zazerať Jack. Vaughn skákal očami z Jacka na riaditeľa. „Toto je bezpečnostné video z kasína v Las Vegas.“

Na obrazovke sa otvoril súbor, v ktorom sa nachádzala jedna zložka.

„Marshall,“ pokynul Kendall smerom k Flinkmanovi. „Hovorí ti niečo meno Samuel Jorks?“

„Je to jeden zo Sarkových mužov, prečo?“

„Pozeraj.“

Video tvorili prestrihy záznamov z bezpečnostných kamier. Na všetkých bola neznáma žena. Čiernovláska s dlhými vlasmi v cope, oblečená v mini červených šatách. Za pár minút sa dostala do zabezpečenej zóny v kasíne. Cestou odstavila alarm, bezpečnostnú zálohu a ochrankárov. Prebojovala sa až ku súkromnej kancelárií, ktorá patrila Jorksovi. Šikovne sa dostala cez zabezpečenie a prenikla do vnútra. Potom medzi ňou a Samuelom prebiehal krátky rozhovor, počas ktorého mu mierila zbraňou na spánok.

Keď dostala, čo chcela, vytiahla putá. Jorks využil jej chvíľkovú neprítomnosť a vyšmykol sa jej. Začala sa bitka, ktorú čiernovláska vyhrala. Zastrelila Jorks dvoma strelami priamo do hrudníka, potom namierila zbraň na bezpečnostnú kameru a zničila ju. Koniec záznamu.

„Kto je, do pekla, tá žena?“ dožadoval sa odpovede Jack.

„Nevieme. Páska nie je dostatočne kvalitná. Rozpoznávanie tváre by bolo neúspešné. Čo vieme je, že je sakra dobrá. Vytratila sa z kasína bez jediného svedka.“

„Marshall?“ obrátil sa naňho Jack.

„Riaditeľ má pravdu. Potrvá minimálne 72 hodín, kým dám dohromady jej fotku.“

„Dobre, teraz pracujte na Carson City,“ nariadil mu Jack a spolu s Kendallom sa vytratili do jeho pracovne. Vaughn a Marshall sa za nimi obzreli a začali pracovať na pripravovanej akcii.

„Myslíš, že o nás a Kazinovovi, Sark vie?“

„Pochybujem o tom,“ rozhodne odpovedal Kendall.

„Tá žena zlikvidovala jedného z jeho mužov. Prečo by to robila?“

„Možno to nie je Sarkova práca, ale Kazinovova,“ rozhodil rukami a čakal na reakciu svojho zástupcu. Jack mal zvláštny pocit. Niečo mu vravelo, že toto neskončí dobre. Ani on neveril Kazinovi, no nechcel spochybňovať riaditeľove rozhodnutie. Musel uznať, že táto neprijateľná spolupráca im priniesla pozitíva.

„Chcem vedieť, kto je to.“

„To my obaja, Jack.“

Marshall a Vaughn zaznamenali správu o pristáti agentov. Študovali pôdorys skladu a prostredia. Museli dostať všetkých. Prioritou pre CIA bolo dolapenie Sarka. Blížil sa ďalší moment, kedy ho majú tak blízko.

„Je dobrá,“ zamyslel sa Marshall pri kontrolovaní snímok zo satelitu. Na obrovskej obrazovke mohli sledovať všetko, čo sa odohrá o niekoľko minút.

„Kto?“ Otočil sa na Vaughna. „Tá žena z toho... videa... kasína.“

„Hej, je,“ odpovedal Michael stroho. „Nepozdáva sa mi to. Jorks bol Sarkova pravá ruka. Verí mu. On by ho nezabil.“

Moja lojalita je flexibilná. Pamätáte sa, ako vám... to hovoril. Je to dosť postrehnuteľné. Keď sme ho zajali my, spolupracoval... keď Covenant... tiež,“ usmieval sa.

Mal pravdu. Sarkovi sa nedá veriť. On sám neverí nikomu a zrádza ľudí na počkanie. Lenže toto nebol jeho štýl. Nikdy neposielal náhradu. Záležitosti so svojimi ľuďmi vždy riešil osobne a zakaždým sa z toho nejakým šťastím dostal. Bol majstrom útekov. Hoci teraz je jeho budúcnosť nejasná.

„Dám to vedieť Sydney. Kontrolujte situáciu.“ Prikývol na súhlas.

***

Ospravedlňujem sa, že to pridávam takto neskoro. Pokračovanie ešte nemám napísané. Uvídim aký bude mať poviedka úspech a podľa toho sa rozhodnem. Písať dve poviedky súčasne nie je žiadna zábava.Pre tých, ktorí videli tento seriál, určite ste si všimli, že to nie je zasadené do jeho konca, ale niekde okolo tretej série. Viac bude vysvetlené v nasledujúcej kapitola. Veľmi pekne ďakujem za odozvy a komentáre :).



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Countdown (1. kapitola):

2. Christine přispěvatel
13.10.2013 [13:02]

ChristinePokračovanie rozhodne bude, otázkou za milión je kedy. Ale posnažím sa napísať ho čo najskôr Emoticon. Vďaka.

1. MaggieLove přispěvatel
13.10.2013 [9:52]

MaggieLovePěkně dlouhá kapitolka Emoticon Musím uznat, že jsi vážně talent.
Doufám, že si rozhodnutá pokračovat. Mrzelo by mě kdyby ne.
Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!