OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Diary of the Hunters of Supernatural - 5. kapitola



Diary of the Hunters of Supernatural - 5. kapitolaKaždý z nás má tajemství, ale my, lovci, jich máme mnohem víc. Chráníme náš svět před zlem. Před démony, duchy, upíry a podobnými zvěrstvy. Nedostáváme za to žádná ocenění, žádné diplomy nebo poháry. Neděláme to pro úspěch a obdiv. Děláme to, protože chceme lepší svět. Pro nás všechny.
V této kapitole se dovíme něco víc o monstru, které teprorizuje hotel Crow Plaza.
Po dlouhé době se opět ozývám s touhle povídkou a děkujte za ni AndieNaill, která mě k ní prakticky dokopala (dokonce vyhrožovala, že si vezme i boty se špičkou!), takže bych jí chtěla věnovat tuhle kapitolu.
Budu vděčná za všehcny vaše komentáře (jak pochvalné, tak i kritiku), jelikož je toto první povídka, kterou jsem napsala po tak dlouhé době.
Faillë

5. kapitola - Béčkové horory jsou svině!

 

Luc okamžitě zvažovala možnosti. Jako nejvhodnější jí připadala možnost, kdy použije svoji milovanou zbraň. Ještě měla v záloze ruční zpacifikování, ale nutno podotknout, že ta příšera byla bezmála dvoumetrová a Luc měla chabých sto pětasedmdesát centimetrů. Musela tedy doufat, že na tu potvoru zaberou stříbrné kulky, jinak je vážně v - no, vy víte kde.

Ten chlápek, či co to bylo, se začal ohánět tím háčkem na rybičky, který by musel mít minimálně na žraloka, co držel v ruce, div, že si na něj nechytil Luc. Černovláska se začala shánět po svém revolveru ráže 357 Magnum, ale ten nikde. Teda někde byl, ale Luc přesně nevěděla kde.

„Doprdele!“ zanadávala si od plic a duševně se začala připravovat na to, že bude muset tu obludu zpacifikovat ručně.

Prásk!

Celá chodba se zahalila do oblaku prachu.

Luc zírala na tu scénu před sebou, kde Blake seděla na hrudi té obludy a třískala do ní hlava nehlava.

„Ne, že bych potřebovala pomoct, Foresterová, ale mohla bys hnout tím svým zadkem a jít mi pomoct?“ houkla na ni Blake temně a uštědřila tomu tvorovi pořádný pravý hák, který ji naučil Roy. Luc chvíli trvalo, než se vzpamatovala a šla Lewisové pomoci. Chtěla se pustit taky do té menší rvačky, ale než se nadála, tak jí Blake strhla z krku řetízek.

„Au! Co blbneš?!“ houkla na ni Luc, která vůbec nevěděla, na co Lewisové bude její řetízek s křížkem. Blake kašlala na nějakou odpověď, místo toho ten křížek strčila dvoumetrové příšeře skoro až pod nos. Hned na to ta příšera ze sebe shodila Blake a zdrhla i se svým rybářským háčkem.

„Co to?“ nechápala Luc, co se vlastně před chvílí stalo.

„Nečum tak blbě a zavři pusu, než ti tam vletí moucha,“ setřela ji Lewisová a oprašovala si svoje oblečení. Ještě po Foresterové hodila její řetízek a zmizela za ohybem chodby. Po chvíli se její hlava s vysměvačným výrazem vynořila zpoza ohybu a houkla na stále nic nechápající Luc: „Večer to vysvětlím, nechce se mi to opakovat několikrát. Tak zduř!“ Na to už doopravdy zmizela a nechala tam stát nic nechápající Luc. Je přeci už dost velká na to, aby se o sebe postarala sama. A i kdyby ne, ona jí chůvu dělat nebude, od toho není placená. Sice ji pověřili, aby na dvojčata Foresterova dala pozor, ale chůva z ní fakt nebude!

Mezitím na druhé straně hotelu byla chudák Lexie vězněna Karem. No vězněna… Rozhodně jí ta jeho přítomnost nebyla příjemná, a komu by byla, když Kar do ní hustil ty svoje moudré kecy o zbraních, které Lexie ironicky neměla vůbec v lásce. Naštěstí jejich jedno-stranou debatu přerušil právě příchozí Dean.

„Neviděli jste někde Rose?“ přešel rovnou k věci, jakýpak copak. Jakmile ale zmerčil Lexie, která těkala pohledem z Kara na jeho, dle něj, neuvěřitelně sexy osobu, tak hned změnil téma. „A ty se jmenuješ?“ zeptal se Lewisové sexy hlasem, což se vůbec nelíbilo Karovi a už vůbec ne právě příchozí Blake, která chytla Deana pod krkem.

„Ehm, Winchestere, upozorňuju tě, že ti ufiknu tvoji chloubu, pokud se ještě jednou přiblížíš k Lisse!“ vrčela mu Blake těsně do ucha a Kar přikyvoval v souhlasu, ale to neměl dělat. „Tobě taky ufiknu toho tvýho ptáčka v kleci, jestli se ho pokusíš strčit, kam nemáš, to si pamatuj! Teď odtud oba padejte!“ na to sevření kolem Deanova krku povolilo. Dean raději vyklidil zdejší prostory a Kar raději taky, v takovémto rozpoložení Blake ještě nezažil. Jakmile osaměly, tak Lewisová spustila.

„Blake, co se děje, zdáš se mi nervózní,“ hlesla potichu Lexie a položila chlácholivě sestře ruku na rameno.

„To je jen tím, co se tu děje. Měly bychom jít do pokoje. Za chvíli máme schůzku a já si potřebuju předem promyslet plán a trošku s ním pomoct.“ Na to starší ze sester pobaveně mrkla na tu druhou a společně za dušených výbuchů smíchu odešly do jejich pokoje, jelikož Blake svojí sestře vyprávěla jeden její zážitek se starším Winchesterem.

Holky seděly na posteli a třískaly se polštáři, když do pokoje napochodoval Kar společně s Luciou.

„Koukám, že tady má někdo překvapivě dobrou náladu na to, že nám jde po krku dvoumetrová příšera s háčkem na rybičky,“ pronesla kousavě Foresterová, přičemž probodávala starší Lewisovou pohledem. Přeci jenom ji na té chodbě lehce ztrapnila. Teď si ji bude moct dobírat za to, že je neschopná. Přála by si vidět obličej Blake, kdyby zjistila, že celý tenhle případ vyřešila sama. Ten její výraz, až by zjistila, že jí ho vyfoukla před nosem. Ten Lucia ke svojí smůle radosti Blake, ale neuvidí.

„No, nevím jak vy, ale my už máme případ vyřešenej, takže si můžeme dát voraz,“ pochlubila se Lexie a usmívala se jako sluníčko.

„Cože?!“ vyhrkly dvojčata unisono, přičemž na sestry Lewisovy kulily svoje oči a jejich protézy se válely někde na té nechutně špinavé podlaze.

„Hovno se klouže,“ opáčila Blake a škodolibě se usmívala na dvojčata. Pak už raději přenechala slovo svojí milované sestře, která už několikrát dokázala, že má podobně prořízlý jazýček jako její sestra, jenom o tom málo kdo ví.

„Ukázalo se, že se stalo celkem přínosné, když mě Blake nutila koukat na horory. Zjistily jsme totiž, že jsme se dostaly do hororu.“

„Počkej, do hororu, jako do hororu?“ zeptala se nechápavě Luc.

„Jo, jako do hororu, existuje totiž polobůh jménem Trickster, vytváří iluze a tenhle má nejspíš úchylku v hororech. Takže náš plán je jednoduchý – zničit Trickstera, i když to je prakticky nemožné.“

„Jak ho chceš zničit?“ zeptal se se zájmem Kar.

„Probodneme mu srdce kůlem smočeným v krvi jeho oběti, nic zvláštního,“ podotkla Blake mimoděk a dál zkoumala dění venku.

„Ale nejdřív budeme muset odstranit Winchesterovi z cesty, aby se nám tu nepletli. Přeci jenom to pro ně nebude bezpečné. Proto Lucia zaměstná nějak Deana.“

„A to jako jak?“ vyhrkla ze sebe Foresterová, jelikož jediné, co ji v tuhle chvíli napadlo, bylo zaměstnat ho u něj v pokoji a stoprocentně by tam nehráli dostihy a sázky.

„Nám to je upřímně jedno, klidně se s ním vyspi, jen ho dostaň z hotelu,“ ozvala se Blake mimoděk. Nikdo nemohl zapřít lehký výsměch v jejím hlase a narážku na to, že Luc střídá svoje partnery poněkud častěji.

„Nejsem děvka, na rozdíl od někoho!“ odsekla Luc, než však stihla říct něco dalšího, tak začala mluvit Lexie.

„Takže Luc vezme Deana mimo hotel… Třeba do baru, nemusí se s ním vyspat, to po ní nikdo nechce.“

„Ale nedělalo by jí to problémy,“ zamručela Blake pod imaginárními vousy. Luc dělala, jakože ji neslyší a dál věnovala svoji pozornost plánu.

„A já s Karem odvedeme pozornost Sama. Se ségrou jsme vytvořily falešnou stopu mimo hotel, tak se po ní vydáme a on nás bude sledovat, mezitím se Blake vypořádá s naším problémem.“ Dokončila své vypravování Lexie.

„Proč tu Blake zůstane sama? Stále platí přeci pravidlo, že máme mít parťáka, aby nám kryl záda ne?“ zajímal se Kar. Nejspíš čmuchal možnost, že se zbaví svojí sestry.

„Protože Winchesterové vědí, že mi na Lexie moc záleží a nenechala bych ji jet někam samotnou, dále když tu zůstanu sama, nebude to vypadat tak, že něco chystáme a v poslední řadě jsem lovila několik let na vlastní pěst.“

„Chm, a řekne nám někdo, o jakej teda horor jde?“ zeptala se otráveně Lucia, když zase dostala nějakou pořádnou práci.

„Neviditelné zlo,“ podotkla jen tak Lexie a podala svého asuska Karovi, aby se něco dozvěděl o falešné stopě, kterou vytvořily na internetu.

„Jo, to byl celkem slušnej horor,“ ozval se Kar od počítače. „Blake, doufám, že máš něco podobného jako hlavní hrdinka v hororu,“ zazubil se  Forester a v hlavě se mu honila myšlenka polonahé Blake, která má přes celá záda kříž.

„A jak ten tvůj polobůh vlastně vypadá?“ zeptala se Lucia, která přemýšlela, jak Deana někam odvleče a zakope.

„Má slabost pro sladké… A koho tu věčně vidíš s nějakým sladkým v ruce?“ zeptala se Lexie. „Samozřejmě mimo Kara, ten se cpe pořád něčím.“

„Tu stařenu,“ odpověděli unisono Kar, Luc i Blake.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Diary of the Hunters of Supernatural - 5. kapitola:

3. AndyAlice
29.02.2012 [18:46]

Tipuju, že Winchesterovi na to přijdou, až se Lucia opije. Jinak pěkný, nebudu dolejzat, respektive nechci, aby sis myslela, že dolejzám. Tímto tedy koment končí, čau. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BJaneVolturi
29.02.2012 [18:33]

Když jsem skoukla ourstories, čekala jsem všechno, jen tohle ne... Snad ti další nebude trvat tak dlouho, jako tahle. Andie bude muset vyhrožovat častěji. Koukám, že už zase píše Andie, teď ty... Ještě k tomu dokopat Alice a je to kompletní. Všechny díly jsem teď četla dvakrát. Je to suprová kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AndieNaill přispěvatel
26.02.2012 [16:29]

AndieNaillProstě P-A-R-Á-D-A... Čtu to snad po třetí nebo po čtvrtý, ale pořád je to suprový. Blake a Luc, nebezpečná dvojka. Jen doufám, že se navzájem nezabijou. Winchesterovi a jejich neustálé zjišťování jejich pravých jmen. By mě docela zajímalo, kdy na to konečně příjdou... Emoticon
Kapitolka byla naprosto úžasná, já rpostě nevím co bych ti víc k ní řekla... Asi jen to, že Lexie se nám začíná pěkně vybarvovat... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS: Děkuju za věnování... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!