OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Dvojitá zrada - 1. kapitola



Dvojitá zrada - 1. kapitolaSmrt. Ta jediná může zmařit náš úkol, chránit vejce před Královstvím. Nevěděla jsem, kam se mám vydat, ani co mám dělat, ale věděla jsem, že se protivníkům budu muset postavit. Dřv nebo později.
Faillë

1. kapitola - Rivers of Blood

 

Seděla jsem na útesech s bratrovou hlavou v klíně. Jemně jsem mu čechrala vlasy a dívala se na právě vycházející žhavý sluneční kotouč, který svými hřejivými paprsky probouzel všechno kolem nás. Stromy. Trávu. Květiny. Zvěř v lesích. I ta lesní říčka proudila o něco energičtěji než pod vládou paní noci.

Pozvedla jsem meč. Jeho čepel se zablýskla v ranním slunci. Zdálo se mi to? Měla jsem pocit, že... Ne, určitě se mi to jenom zdálo.

„Elenë?“ Z přemýšlení mě vytrhl hlas mého bratra. Lehce jsem sebou cukla a odvrátila pohled od slunce k němu. „Něco se stalo?“

„Ne, bratříčku. Je čas, měli bychom vyrazit vstříc našemu osudu,“ zašeptala jsem vlídně, „jinak naše pouť nikdy nebude mít konce. Navíc, nepřátelé na nás nepočkají.“ Dodala jsem už trochu hlasitěji a s náznakem úsměvu ve tváři, i když mi do smíchu vůbec nebylo. Mahtion se zvedl a chtěl mi přehodit kolem ramen plášť. Zadržela jsem ho však gestem ruky. „Ne, mně je teplo a ty strádáš chladem.“

„Děkuji.“

Praskla větvička. Oba jsme vyskočili na nohy. Pozvedla jsem meč. Mahtion si přes záda přehodil vak s vejcem. Vytáhl dýku za opaskem. Někdo se mihl mezi stromy. Voják. Pevně jsem sevřela meč. Svaly se napjaly. Váhu jsem přenesla na špičky. Nahrbila jsem se. Lehce. Mahtiona jsem měla po levém boku. Byl bojovně přikrčený. Znamení mě pálilo. Rozžhavené doběla. Bylo jako cejch. Cejch smrti.

Ledový vítr k nám zavál jejich pach. Nozdry se mi rozšířily. Bylo jich deset. Krev mi bušila ve spáncích. Tepala v žilách. Proudila do každého místečka v mém těle. Cítila jsem slunce v zádech. Naše výhoda.

Vyřítili se na nás. Deset ozbrojených mužů. Rozběhla jsem se jim vstříc. Většina se zaměřila na mě. Vlezli přímo do pasti. Sada prudkých, ale vážených, výpadů znamenala brzkou smrt pro několik mužů. Někdo mě chytl za vlasy. Vykřikla jsem. Ostří mého zkrvaveného meče se zablýsklo ve slunci. Vyškubla jsem se za sevření. Udělala prudkou otočku. Prořízla jsem mu hrdlo. Krev mi potřísnila obličej. Další rychlé uvážené výpady znamenaly smrt dalších protivníků. Zbyl poslední.

 

The armor and swords they didn't help.

They killed the girl's hand.


Deset mrtvých těl vojáků leželo v potocích, přímo řekách, krve. Z hlubokých sečných ran vytékala další a další krev. Dva mladí elfové, chlapec a dívka, stáli na krajích útesů a hleděli na slunce, které stálo vysoko na obloze. Jejich čela byla orosená potem. Nikdo jim však neublížil. Jejich těla byla nedotčená.

 

„Měli bychom vyrazit,“ pronesl Mahtion. Podívala jsem se do jeho tváře. Zdála se mi jiná. Zmužněla. Měkké chlapecké rysy dostaly mužnější vzhled. I jeho oči zestárly. Zmoudřely. Vytratila se z nich dětská nevinnost. Příliš brzy dospěl. Zvážněl. Zasloužil by si bezstarostné dětství. Dětství plné radosti, přátel a rodičovské lásky. Ano, ta mu bude chybět nejvíce.

Zapískala jsem na prsty. Z hlubin lesa se vynořil náš kůň. Byl celý od krve. Dotkla jsem se hluboké rány na šíji. Jakoby mu někdo kloval do šíje. Natáhla jsem ruku nad ránu. Cítila jsem temnotu, jak pohlcuje moje tělo. Šířila se kolem mě. Snažila se dostat do mého nitra. Přímo do středu mého srdce. Tam kde bylo vše, co mi bylo nejcenější. Přátelství. Rodina. Čest. A láska.

Cítila jsem opět zlatavé světlo. Tentokrát se stahovalo kolem mého srdce. Uvnitř mého nitra bojovalo s temnotou. Věděla jsem čí je to práce. Galbatorixe a jeho nosledů, křivopřísežníků. Jenom jejich magie dokáže napáchat tolik zla. Světlo vytvořilo neprostupný štít mezi mým srdcem a temnotou. Nemusela jsem se ani snažit. Zlatavé světlo samo bojovalo se zlem. Pouze obrovský tlak uvnitř mé hrudi mi vadil. Měla jsem pocit, jakoby se můj hrudník měl roztříštit podobně jako křišťálová mísa, když spadne na zem.



***

 

„Elenë?“ Cítila jsem, jak se mnou někdo lehce třese. Otevřela jsem oči a podívala se do očí svého bratra. Vyčetla jsem z nich obavu, strach, ale také značnou úlevu. „Konečně, měl jsem o tebe strach.“

„Co... Co se stalo?“ zeptala jsem se tiše. Spíše jsem šeptala. Neuvěřitelně mě bolela hlava a můj hrudník nebyl můj. Vlastně mi to připadalo, že to vůbec nejsem já. Celé tělo mě bolelo. Mnohem víc než tehdy, když.... Ne, nesmím na to myslet. Nesmím si dovolit vzpomínat. Ale i tak se ozvaly staré rány.

„Tamënar ter numo te malo, Elenë.“ Přikývla jsem na srozuměnou a zhluboka se nadechla. Hrudník jsem měla v jednom ohni, ale opět jsem se nadechla. Mahtion mi pomohl vyhoupnout se do sedu. Lehce se mi zamotala hlava. Sklonila jsem hlavu a opřela si ji o pokrčená kolena. Zavřela jsem oči. Ucítila jsem, jak mi bráška opatrně přejíždí přes, znovu otevřené, jizvy na zádech. Věděla jsem, že z nich krvácím, ale necítila jsem potřebu to zastavovat.

Lehké mravenčení mi napovědělo, že mi bráška léčí rány. Po chvíli to však vzdal. Řeklo mi to jeho smutné povzdechnutí. Otočila jsem se na něj a povzbudivě se usmála. Jednou se mu to povede, vím to. Rozhlédla jsem se kolem sebe. Mrtvoly byly pryč. Mahtion vycítil moji otázku.

„Moře se stalo jejich místem posledního odpočinku,“ řekl tvrdým hlasem plným nenávisti. Opatrně jsem ho pohladila po tváři a měkčila jeho tvrdé rysy.

„Mahtione, nebuď z kamene,“ zašeptala jsem lehce zlomeně. Bratříček jenom přikývl a pomohl mi na nohy. Společně jsme došli ke koni. Opět jsem vztáhla ruku nad ránu, tentokrát jsem však věděla, co čekat. Černá magie mě nevyvedla z míry. Zlatavé světlo, které vycházelo z mé dlaně uzdravovalo ránu na koňské šíji a i moje zjizvená záda. Zlatavé světlo vydávalo i dračí vejce. Stejně tak jako včera.


Tamënar ter numo te malo - Boj dobra a zla



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dvojitá zrada - 1. kapitola:

5. DarknessB přispěvatel
29.09.2011 [18:14]

DarknessB Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. BJaneVolturi
05.06.2011 [21:50]

Na kdy je naplánovanej další dílek? Je jedno čeho, uvítám pokračování úplně všeho... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Nerea
29.05.2011 [16:45]

WOW. Těším se na další dílek. Je to super. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2011 [16:17]

ViciouslyCute Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AndieNaill přispěvatel
29.05.2011 [10:29]

AndieNaillFaill, čtu to sice už po druhý - nějaké části po třetí - ale stejně to neztrácí hodnotu. Dá se to číst několikrát za sebou a i tak je to stejně úžasný jako napoprvý.
Moc moc moc moc se ti to povedlo. Vím, že ti to říkám pořád a ty tomu stejně nevěříš, ale já svůj názor beztak nezměním... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!