OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Elena and Vampires 5. kapitola



Elena and Vampires 5. kapitolaCopak je možné, aby tu byl Stefan a Damon ne? No, není a tak Elena poznává Stefanova úžnasného bratra.

Řídit auto bylo po setkání se Stefanem opravdu obtížné, třásla jsem se a nedokázala jsem se soustředit. Bouračka, to by mi ještě scházelo.

Na semaforu naskočila červená a já jsem se snažil uklidnit se. I když, jak se mám uklidnit, když mi doslova po krku jde upír. Proč zrovna já musím mít takovou smůlu. Nejdřív smrt mých rodičů, pak to odcizení s Jeremym a nakonec vyprovokování upíra, který mě teď chce zabít. Vážně mám pech.

Konečna naskočila zelená, rozjela jsem se a najednou z leva vyrazilo v plné rychlosti černé Porsche. Začala jsem panikařit, rychle jsem začala točit volantem a po chvilce si mi podařilo zabrzdit. Černé Porsche zastavilo, řidič vystoupil a šel ke mně.

Vystoupila jsem z auta a chystala jsem se řidiči vynadat, že jezdí jako prase a že já jsem měla zelenou, ale když jsem si ho pořádně prohlédla, nezmohla jsem se na slovo. Řidič toho auta byl vážně překrásný kluk. Měl delší černé vlasy, tmavě modré oči a vypracovanou postavu, kterou obepínaly těsné černé džíny a těsné bílé tričko. Co se to dnes stalo, potkávám samé krasavce, doufám, že tenhle taky není upír. Ruce měl v kapsách, takže jsem žádný prsten nemohla vidět.

„Jsi v pořádku?“ zeptal se mě krásným hlubokým hlasem.

„Jo… o,“ vykoktala jsem.

„Promiň, právě jsem se přistěhoval a jak si jsem zapomněl, že tady se jezdí jinak, než v New Yorku.“

„Jo, tady dodržujeme dopravní předpisy, víš,“ řekla jsem.

Zasmál se.

„Jsem Damon, Damon Salvatore,“ představil se a podával mi ruku, na které jsem uviděla stejný prsten, jako měl Stefan.

A sakra. Další upír v Mystic Falls. Co se děje, že by se Mystic Falls stávalo novým Sunnydale? To snad ne.

Jeho ruku jsem po chvilce váhání přijala.

„Jsem Elena. Chodím do školy s Stefanem, to je tvůj…“

„Bratr. Těší mě Eleno, nechceš mi dát svoje číslo?“ zeptal se drze.

„Ne, to teda nechci.“

„Hm, drsná holka, ty já rád.“

„A hlavně jejich krev viď?“ zašeptala jsem.

Damon se zamračil.

„Co jsi řekla?“ zeptal se naštvaně.

„Nic,“ odpověděla jsem s úsměvem. Nevím, jestli je dobré ho takhle provokovat, ale Stefan by mu určitě o mě řekl, takže ať vím, že znám jeho tajemství ode mě a ne od jeho bratra.

„Vážně, co jsi řekla?“

„Nedělej, že jsi to neslyšel, vy máte dobrý sluch. Už pojedu.“  Chystala jsem se nastoupit do auta, ale Damon mě zadržel. Sakra ti Salvatorovi mají asi v genech omezování osobní svobody.

„Koho myslíš tím my?“

„No tebe, tvého bratra…“

„Sakra, já jsem tomu idiotovi říkal, ať do školy nechodí, ale on si nedal říct a hned nás prozradil, tohle mu nedaruju. Jak jsi to poznala?“

„Podle prstenu, četla jsem o něm na internetu,“ řekla jsem a podívala jsem se na jeho prsten.

„Na netu jo? Hm, zvláštní.“

„Hele vážně na tebe nemám náladu. Už jsem měla menší rozmluvu s tvým bratrem a to mi bohatě stačilo,“ řekla jsem, odstrčila jsem Damona a nastoupila jsem do auta.

„Ještě se setkáme, krásná Eleno,“ řekl Damon a zasmál se.

O tom nepochybuju, pomyslela jsem si, a rozjela jsem se domů, doufám, že už dalšího upíra nepotkám. Asi navrhnu tetě, aby jsme se přestěhovali.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Elena and Vampires 5. kapitola:

3. amis
26.03.2011 [9:35]

uzasne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. incompertus
16.03.2011 [18:20]

wow! děkuju moc za další díl! je suprovej! Damon...♥...co víc dodat, zkrátka jeho miluju a doufám, že(sice za hoooodně kapitol) budou s elenou spolu...no uvidim...ale řeknu ti jedno: tahle povídka je pecka! uplne me bavi :)

1. LittleGii přispěvatel
16.03.2011 [16:40]

LittleGiibozi a tesim se na dalsi

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!