OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Fixing hearts (3)



Fixing hearts (3)Suzanne mierne oblonďavie vďaka Emily, ktorá stále ťahá niečo s Blackom.
A Lily dostane nové meno od opitého Jamesa.

 

3. kapitola

 "... it never stops."


Oči som ešte viac zažmúrila na tabuľu skla. Odraz mojej hlavy sa mi vôbec nepozdával. Z nočného stolíka som vzala malé zrkadielko, potrebovala som sa uistiť, že je všetko na svojom mieste.

Skríkla som. Čo to má znamenať?

Lily si prudko sadla obzerajúc sa po miestnosti.

„To si robíš srandu,“ vydýchla. Neveriaco vstala a poobzerala si moju hlavu zo všetkých strán. Ja som to poníženie nezniesla, preto som si ponorila tvár do dlaní.

„Nie je to až také zlé.“

Nesúhlasne som zabručala. Bolo to strašné!

„Chcem späť moje staré vlasy,“ zaplakala som. Moje staré, čierno farebné vlasy!

„Prosím ťa, je to naozaj fajn... až na tvoje tmavé obočie.“

Odtiahla som sa z mojich dlaní a nádejne sa na ňu zahľadela. „Povedz mi, že vieš protizaklínadlo.“

Lily nadvihla ramená a skryla si tvár za stĺpik jej postele.

Dostala som bezútešnú depresiu. Celkom určite.

„Keby ťa včera nedoniesol Black, nič by sa nebolo stalo.“

„Čo s tým má Black?“

„Bola to Emily,“ priblížila mi.

„Nechápem,“ pokrútila som hlavou. 

„Videla som ju v noci pobehovať po izbe, ale myslela som si, že snívam.“

„A čo má spoločné Black s Emily?“ nechápala som ďalej.

„Chodili spolu. Nehľadiac na to, koľko sukní Black vystriedal, Emily je do neho zamilovaná. Všetkým dievčatám, ktoré sa o neho pokúsia, znepríjemňuje život podobným spôsobom.“

„Ale ja s ním nič nemám!“ vypískla som hľadajúc hocijaké príznaky, ktoré by Emily presvedčili, že sa medzi ním a mnou niečo deje.

Lily nadvihla ramená a namierila na mňa prútikom.

„Zosvetlíme ti  obočie, nech vyzeráš normálnejšie.“

***

Veľkú sieň som opustila skôr, ako sa tam stihlo nahromadiť viac ľudí. Nanešťastie aj tých pár ranných vtáčat si všimlo, že so mnou niečo nie je v poriadku. Začínala som sa báť, že sa to stane každodennou realitou. Veď za koľko sa môže z aktuálnej novinky stať neaktuálna?

Kým som sa vrátila do klubovne, podarilo sa mi stretnúť Emily. Nedobrovoľne sa nechala vtiahnuť do prázdnej učebne transfigurácie.

„Čo si mi spravila s vlasmi?“ zrúkla som jej do tváre.

Jej úsmev sa rozšíril. V očiach sa jej zaleskla iskra krutosti, akú bolo možné spozorovať u slizolinčanov. Určite bola potešená, že sa jej kúzlo podarilo.

„Vôbec neviem, o čom hovoríš.“

„A ja som Potter.“

„S čiernymi vlasmi, ktoré si mala predtým, by som ešte uvažovala či si Potter, ale teraz...“

Cítila som ako mi stúpol krvný tlak. Emily vedela do akého miesta pichnúť, aby vyviedla človeka z miery. Ale ja som skúsene vedela odrážať útoky.

„Prosím ťa. Viem, muselo ťa sklamať, že vyzerám lepšie ako si očakávala.“

„Čo ty vieš o tom, čo si myslím? Mala by si držať zuby za tým nechutným zobákom. Si len obyčajná francúzska štetka.“

„Nikto mi nebude hovoriť štetka,“ zavrčala som na ňu. Pred oči mi vystúpila červeň. Začínal ma ovládať hnev, ktorý mi prikazoval vyskočiť na Emily a vyškrabať jej ten nechutný úškrn z tváre.

„Inak čo? Skočíš na mňa?“ arogantne poznamenala.

„Presne to urobím,“ vrčala som ďalej.

„Nesiahaš mi ani po členky. Koľkože to meriaš? Päťdesiat centimetrov?“ založila si ruky v bok. Tá krava sa ani neobťažovala vytiahnuť si prútik. Nespravila dobre.

„Byť tebou, bojím sa o svoj ksicht.“

„Bojím sa jedine o tvoj. Ak sa proti mne postavíš, mohla by si si rozbiť nos o moje koleno.“ Pokračovala.

Naklonila som hlavu. Emily sa zrazu zatvárila vydesene. Áno, byť tebou bojím sa.

Bleskovo som vytiahla prútik, ale ona nezaostávala.

„Zruš to kúzlo a nič sa nestane,“ navrhla som jej.

Prenikavo sa zasmiala. „Dostaneš príučku, francúzska.“

Elegantne som uskočila znehybňovaciemu kúzlu, ktoré na mňa poslala. Neostala som pozadu a opätovala jej kúzlo. O chvíľu sa to dosť zvrhlo a my sme už nestíhali venovať pozornosť ničomu inému len duelu.

„Čo to tu robíte?“ Strhla som sa a strelila očami ku dverám. Lily stála nazúrená pred Záškodníkmi, ktorí predstierali, že vlastne nie sú v miestnosti.

„Okamžite sa prestaňte správať ako malé deti inak...“

„Inak čo?“ otočila som sa k nej.

Lily vydesene zúžila oči a o nemalú chvíľku mi do chrbta vrazilo kúzlo. Skončila som na zemi, ale túžba po krvi ma hnala výraznejšie ako potreba dopriať oddych svojmu ubolenému telu.

„Ty malá slizká vretenica. Rodičia ťa neučili, že sa neútočí od chrbta?“

Emily sa škodoradostne usmiala a hodila očko po Blackovi. Kým si uvedomila, že na ňu letí pŕhliace zaklínadlo, schytala ho plnou silou.

„Stačilo!“ vykríkla Lily a postavila sa medzi nás. Emily si aj tak našla spôsob ako ju obstreliť a trafila ma Relaciom. Dosť tvrdo som vletela do radu lavíc za mnou. Rameno, ktoré o sebe do teraz nedalo znať ma neskutočne rozbolelo. Kvôli tomu sa môj prútik vytrhol spod kontroly a odkotúľal sa. Emily sa radostne zachichotala a opustila triedu.

„Si v poriadku?“ kľakla si ku mne Lils podávajúc mi môj prútik.

„Vyzerám tak?“ oborila som sa na ňu. Možno to bolo nespravodlivé, ale musela som vypustiť paru.

„Čo to má s vlasmi?“ šepol Potter Blackovi. Vďaka svojím zbystreným zmyslom som mala šancu započuť to a zamračila som sa na nich. 

„Dala si sa prefarbiť, Legrandová?“ vybafol Black.

„Samozrejme. Vždy som chcela byť dementná blond.“

„Poď,“ ozvala sa Lily a pomohla mi na nohy.

„Zaujímalo by ma, kvôli čomu súperili,“ zamyslel sa Remus, keď sme prechádzali okolo Záškodníkov.

„Nie je to jasné? Kvôli mne.“

„Dávaj pozor, Black. Tvoje ego by sa nemuselo prepchať touto chodbou.“

Remus sa na mňa jemne usmial, za čo som mu bola v tej chvíli neskutočne vďačná. Neobhajoval svojho kamaráta, nevyčítal mi súboj, nesmial sa za moje kuracie vlasy, len sa usmial. Konečne som zacítila čistý vzduch nad hladinou.

***

Lily

Už som mala dosť predstierania, že je všetko v poriadku. Dnes som mohla pokojne zomrieť! Keby sa Emily pri súboji so Suzanne bola zle trafila, mohlo ma hodiť do lavíc miesto Su a keby to bol nešťastný pád, mohla by som si zlomiť vez. A to všetko len kvôli dvom bytostiam, ktoré sú také sebecké, že si nevšímajú ostatných ľudí.

Možno bola Emily moja spolužiačka už siedmy rok a možno Su bola skutočne dobrou kamarátkou. Dnes som ich neznášala. Vedela som, že tento týždeň sa všetko pokazí. Keby som Pottera o nič neprosila, nemusela som mať ten stupídny pocit, že ma stihne niečo hlúpe.

„Niečo ako smrť o lavicu, však Lily? Vieš aká je pravdepodobnosť, že by sa pri páde v dnešných podmienkach zabila? Menšia ako 0,2%,“ rypol si hlások niekde v mojej hlave.

„Blá, blá, blá,“ šepla som si popod nos.

„Dávaj pozor, Taberová!“ Začula som z dverí vedľa mňa.

No, niekedy som mala zmysel pre súkromie, ale teraz som sa opatrne nahla bližšie, zvedavosť ma premohla.

„Mohlo by sa ti vypomstiť, že útočíš na niekoho koho nemáš.“

„Nebodaj ti na nej záleží, Sirius? A keby ťa to zaujímalo, ona napadla mňa.“

„Nestaraj sa do toho.“

„Merlin, aj tak ti ide len o to, aby si sa s ňou vyspal. Keby som ti to dovolila, tvoj záujem o jej osobu by rapídne klesol. Asi to urobím.“

„Emily!“

„No? Nemýlim sa všakže? Pre začiatok by si už zo mňa mohol zliezť. Chcem sa obliecť.“

Odtrhla som sa od dverí a potichu opustila chodbu.

Čo sa to tu dialo? Prečo Emily spávala s Blackom, ale pritom predstierala, že ju nadobro odvrhol? A prečo Black spáva s Emily, keď má toľko iných záujemkýň v poradovníku? A načo sa chce vyspať so Su, keď spáva s Emily?

Héj, a so mnou prečo nikto nespáva?

„Upokoj sa, Lily,“ zahriakla som sa a spotenými rukami si uhladila habit. „Najprv varujem Suzanne.“  

Po strete môjho pravého lýtka s pani Norrisovou som do klubovne dotrielila míľovými krokmi. V nej boli už len Záškodníci bez Blacka, ktorý sa ešte nevrátil z nočnej výpravy za sexom.

„Mali by ste sa utíšiť,“ zahriakla som ich.

„Pšššt, Evansová hovorí, aby sme sa utíšili,“ zašepkal Potter, no potom vybuchol do hlasného smiechu. Po ďalších piatich pšššt-nutiach mi došlo, že je na mol. Z ničoho nič sa postavil, prešiel ku mne a zavesil sa na mňa. Skoro som pod jeho váhou spadla na zem, ale zaprela som sa o stenu.

„Chcem ti povedať, že ťa milujem. Ale pššt.“

„Jasné, Potter.“

„Ale počúvaj, Evansová. Ja viem, že som sťatý. Ale vážne, prepáč. Sťatý ako poleno, cheche.“ Jeho uchechtávanie prešlo do hlasného smiechu prerušovaného len pauzami na pššt-nutie.

„Poďte si ho zobrať,“ zaprosila som Remusa s Petrom. Nevyzerali veľmi ochotne, ale nakoniec ho odo mňa odtrhli.

„Pustite ma, musím ísť za Lilinkou,“ začal sa metať ako pri epileptickom záchvate.

Rýchlo som vybehla po schodoch do našich spálni a zabuchla dvere. Spánok mi prišiel ako najlepšia možnosť pred týmto šialenstvom.

„Lilinká!“ ozývalo sa ešte hodnú chvíľu.

Zajtra som si plánovala nasadiť sáčok na hlavu a chodiť po kanáloch. Taký trapas.


 Kika moja, vieš ako veľmi ťa ľúbim?

Ako čokoládu s orieškami, ktorú vysadzujem z môjho jedálničku.

Dúfam, že teba sa nikdy nebudem musieť vzdať! 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fixing hearts (3):

2. seBbey přispěvatel
24.06.2013 [20:09]

seBbeyĽúbime sa spolu, aké pekné...(jebnuto tlieskam ako tuleň na suchu).
Keď si to tak uvedomujem, blonďavá ani tak dlho nebude Emoticon, ale aspoň sa tak bude správať.
Nebolo to na papieri, len som to chcela okoreniť a osoliť :D
Ožraní ľudia majú moc vždy všetko spestriť. Bože, mám pred očami Jaga! :DDD
Prasááá Emoticon
(Mimochodom, pridala som ďalšiu kapitolu, modlíme sa, zverejnite to do štvrtku!)

1. Kika
24.06.2013 [12:03]

takže ak bude tento komentár úplne mimo je to tým venovaním :D mimochodom aj ja ťa ľúbim :* ale nejdem to k ničomu prirovnávať, lebo by to zle dopadlo :D táto časť je fakt super :) fest som sa tešila nay blonďavú Su :D inak mám iba taký pocit alebo tam kde si to písala ešte na papier nebolo, že sa Emily vyspí so Siriusom... alebo si to iba nepamätám? :D chválim ťa za tú časť s pšššt-aním :D :D a Lilinká je úplne zabitá :D je to proste super vtipnáná časť :D trošku zmena po tej depresívnej poviedke :D a veľmi ti ďakujem za príjemné spestrenie v tejto nude čo tu zažívame :D dúfam, že ďalšia časť bude ešte tento týždeň lebo potom už odchádzam a chcem si to ešte. prečítať :D a ešte na záver neodmysliteľné Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!