OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Fixing hearts (9)



Fixing hearts (9)Oddychová kapitola, v ktorej sa posunieme vo vzťahu James a Lily.



9. kapitola

"Bite me and I’ll bite twice as hard."


Pred klubovňou si Rem vytiahol ruku z mojej a ospravedlňujúco sa usmial.

„Ešte nie som pripravený.“ Nadvihla som ramená, ale jedno mi to nebolo. Prečo sme sa opätovne dali dokopy, keď sa nič nezmenilo?

Nechala som ho vojsť dnu a dala mu pár sekúnd náskok.

Randiť s kráľovnou muselo byť menej frustrujúce ako toto. Uznávam, na začiatku som bola stotožnená s utajovaným vzťahom, ale postupom času sa mi prestal tento nápad páčiť. Predstierať, že medzi nami nič neexistuje vyžadovalo viac síl, ako som si mohla dovoliť minút. Ani Merlin by nezvládol vymýšľať osem výhovoriek za deň.

Narátala som do dvadsať a nasledovala Rema do klubovne, no nezastavovala som sa v nej. Našla som ho sedieť medzi Potterom a Blackom, na niečom sa spoločne smiali. Nikto z nich ku mne nezdvihol zrak, keď som prechádzala okolo. Sklamane som vybehla schody, našla Removu hlavu a imaginárne ho opľula. Boli sme spolu len desať minút a už ma začínal štvať.

Ani v posteli mi nebol dopriaty odpočinok. Emily s Kate sa dohodli na izbovej žúrke a nenechali ma spať. Pred metlobalovým zápasom by som rada dopriala svojmu telu regeneráciu, ale Emily tvrdila, že ona to dobre odohrá aj bez spánku a pokojne zajtra urobí aj moju prácu.

Lily sa tiež nechcela zatiahnuť, takže som nebola jediný suchár sediaci na kraji postele. Objavila som, že keď kazíte zábavu iným, je to vcelku zábavné, čiže nakoniec som bola naladená prežiť noc neustálym chichotaním.

Kate bola neuveriteľne dobrá v napodobňovaní, preto väčšinu noci tvoril posmech na účte McGonagallovej. Nechápala som prečo ju ľudia nemali radi, za ten čas, čo som bola na Rokforte, som si ju obľúbila. Niežeby som k nej zahorela čistou láskou, ale rešpektovala som ju a ona mi to s hrdosťou oplácala. A možno sa podobala na moju babku s maminej strany. Síce ona bola mukelka a o čarodejníkoch nikdy nepočula, podľa mňa boli rodina.

Už si nespomínam, koho bol nápad zapojiť do hry alkohol, ale skoro všetko skončilo v Lily. Mne ohnivá whisky nechutila a s radosťou by som ju Lily prenechala celú, ale začínala to preháňať. Kate jej zhabala poslednú fľašu so zlatkavým obsahom a skryla ju na dne svojho hlbokého kufra.

„Pravda alebo odvaha!“ skríkla Emily, do ruky chytila prázdnu sklenenú fľašu a zamávala ňou, povolávajúc nás hrať.

„Pravda!“ odpovedala jej Lily a zasalutovala. Bože.

Pretrela som si spánky a sadla som si na zem, aby som dotvorila kruh.

„Toto nedopadne dobre,“ šepla som si viac-menej pre seba. Kate mi venovala široký úsmev a objala ma okolo pliec.

„Neboj sa, bude sranda,“ ubezpečila ma.

„Utváram nové pravidlo, ak sa nejaká úloha bude zdať môjmu ja nesplniteľná, za náhradu si vyzlečiem dobrovoľnú časť svojho odevu.“

Všetci sme pristúpili na Emiline pravidlo a strihli si o to, kto bude prvý točiť.

Lily vyhrala a vytočila si Emily, ktorá priznala, že je zamilovaná do Blacka od tretieho ročníka, ale asi dva roky si to odmietala priznať. To bola pravda, ktorú som „túžila“ poznať.

„Pravda alebo odvaha?“ spýtala sa Emily, keď hrdlo ukázalo na mňa.

„Odvaha.“

"Fajn," víťazne sa usmiala. „Choď dolu, nájdi Siriusa, obkročmo si na neho sadni a daj mu minútového francuzáka.“

„Ergh?“ Nevedela som, čo mám čakať, ale Emilina úloha prekonala moje predstavy.

Mám pobozkať Blacka pred Remom? Nie, neprosím. Okrem toho, že by som sa povracala a to by som Blacka ešte len zazrela, nechcela som začínať náš „nový“ vzťah s chuťou Blackovho jazyka v mojich ústach.

Vyzliekla som si košeľu a hodila ju tej koze do tváre.

„Vedela som, že to nedokážeš!“ zdvihla nad seba ruky a rozosmiala sa.

Ignorovala som jej veselé grimasy a zatočila.

„Pravda alebo odvaha?“ zdvihla som zrak k Emily. Skrížila si ruky na prsiach a cmukla. Sledovala som jej rozbehané zreničky, ktoré sa nakoniec zastavili na mne.

Vyberie odvahu. Neukáže predsa, že sa bojí.

„Odvaha.“

Usmiala som sa sadajúc si späť na svoje miesto. Moje veštecké schopnosti práve aktualizovali novú úroveň - Boh medzi veštcami.

„Choď si za svojím Siriusom sama a bez akéhokoľvek náznaku, že sa jedná o hru mu povedz, že si s ním tehotná.“

Táto úloha bola geniálna. Okrem toho, že bola ťažká, dokazovala či Emily spáva s Blackom ako hovorila Lily. A ja som mala rada potvrdené informácie.

Pootvorila pery a naštvane si prevliekla tričko cez hlavu. „To nebolo fér.“

„Všetko bolo podľa pravidiel, Em,“ ubezpečila ju Kate a pokynula jej, aby točila.

Hra sa uberala pokojným smerom, až kým som si nevytočila Lily. Drgla som do nej, aby sa prebrala z driemot, do ktorých upadla hneď po začiatku.

„Pravda alebo odvaha?“

„Pravda!“

„Hmm,“ zamyslela som sa nad otázkou. Ako sa máte spýtať niečo opitého človeka, ktorý vás nenávidí bez toho, aby vám vyštekol do tváre, že ste mu zničili život?

„Jamie ma ign- *šťuk* -oruje.“ Uprela som na ňu pohľad. Povedala Jamie? Kde sa stratili Potter a otravný kapitán chrabromilského metlobalového tímu?

„Prečo ťa ignoruje?“ spýtala sa Kate.

„To nebola súčasť otázky!“ snažila som sa zastať si Lils.

„Pokiaľ viem, žiadna otázka nepadla.“ Škaredo som na Emily zazrela, ale vedela som, že má pravdu.

„...Jeho fotku,“ zachytila som a sústredila sa späť na Lily.

„Čo fotku?“

„Aj ty si šľohla jeho fotku? Tá moja sa hýbe, vidíš?“ strčila mi pod nos fotku s Potterom lietajúcim na metle. Žiarivo sa usmieval a čechral si vlasy, ako keby vôbec nebol vo vzduchu.

„Zaujímavé.“

„Pozri sa poriadne!“ zahriakla ma a vďaka zle premiestenej váhe padla na zem. Ruku s fotkou však udržala vo vzduchu a keď sa vyštverala do sedu pozrela na ňu a zašepkala tónom ako pre batoľa: „Si v poriadočku, Jamienko?“ Na dôvažok zatriasla rukami, preto ma neprekvapilo, keď odfotený Potter uletel.

„On sa stratil!“ hystericky zvrešťala.

„Jamie! Jamie!“ vzlykala a rozhliadala sa po izbe. „Niekde tu musí byť.“

„Skús sa pozrieť za oknom,“" posmešne navrhla Emily líhajúc si na dlážku. Chcela som niečo odvrknúť, ale Lily sa o mňa celou váhou zaprela.

„Veď sa vráti,“ chcela som ju upokojiť, ale nenechala sa. Začala pobehovať po izbe prevracajúc kufre a rozhadzujúc upratané postele.

„Potter je v klubovni, nie?“

„V klubovni?“ vstala Lily od svojej postele. Vystrela sa mykajúc hlavou zo strany na stranu ako pštros. „V klubovni, v klubovni, v klubovni.“

Ani som si neuvedomila, kedy jej šepot stíchol. V spálni ostalo hrobové ticho, prerušované Emiliným pravidelným dýchaním zo zeme. Neprekvapilo ma, že zaspala na zemi. To dievča jednoducho nemalo úroveň.

„Mala som byť ticho,“ zaskučala Kate. „Nejdeme ju zastaviť?“

V tom mi došlo, že Lily šla za Potterom dole. Nevravela som, že to skončí zle?

Vyskočila som na nohy a bežala Lils stopnúť. Nezaslúžila si dostať osudom do nosa za to, že ignorovala čo cíti k Potterovi.

Keď som zbehla dolu, chystala sa s rozžiareným výrazom hodiť na Potterov chrbát. V klubovni už ostali len Záškodníci a Luc, ale ani oni si ju doteraz nevšimli.

Doslova rýchlosťou svetla som si vytiahla zo zadného vrecka džínsov prútik a namierila na Lily.

„Nehýb sa!“ zvreskla som prvé zaklínadlo, ktoré mi prišlo na um. Lilino omráčené telo narazilo do gauča a potom sa hlasno skydalo k zemi.

„Fúú,“ odfúkla som si, uvedomiac si, že pohľady chalanov smerujú na mňa, nie na nevládnu Lily.

Košeľa! Spanikárene skríkla moja hlava. Prehodila som si vlasy z chrbta na prsia a široko sa usmiala.

„Vy po polnoci nechodíte v podprsenke?“ Neexistoval lepší liek na hanbu ako predstierať, že je všetko tak ako má byť.

„Jasné,“ ozval sa Black, zasnene hľadiac na môj hrudník akoby tie vlasy neexistovali. Mala som chuť omráčiť aj jeho, keď už držím ten prútik, ale potrepal hlavou a do očí sa mu vrátila realita.

„Pokojne to praktikuj aj v našej prítomnosti,“ široko sa usmial.

„Na svätého Dindy.“ 

„Čo?“ zostal zaskočený.

„Že nikdy,“ zažmurkala som s falošným úsmevom a podujala sa na odtiahnutie Lils do späť do spálne.

Počkať, veď si čarodejníčka! Aha, no samozrejme.

Zamyslela som sa. Aké kúzlo je na odlevitovanie ožratej čarodejníčky do postele? Nechám ju tu ležať a zabije ma. Ale keď ja si neviem spomenúť!

Z premýšľania ma vytrhol Luc, ktorý mi podal svoju košeľu, keďže jeho nechutný zízajúci kamaráti sa na to nepodujali.

„Ďakujem,“ dojato som sa usmiala a rýchlo sa do nej nasúkala. Stál predo mnou až kým som si nezapla všetky gombičky, aby im zabránil vo výhľade.

Bez jedinej emócie vo tvári sa vrátil späť na svoje miesto, ale ja už som vedela, že v pocitoch ku mne nie je taký ľahostajný, aký predstiera byť.

Jedna nula pre moje prsia.

„Ennervate,“ šepla som s prútikom namiereným na Lily. Pootvorila oči a úmorne vzdychla.

„Všetko ma bolí,“ zaskučala a začala sa zviechať na nohy. Nestačila som sa čudovať, ako rýchlo vytriezvela. To v našom svete predsa nemôže fungovať!

„Pomaly,“ zahriakla som ju podávajúc jej pomocnú ruku. Pozrela na mňa, jej zreničky sa šokovane zúžili a pohľadom tikla k Potterovi a späť ku mne.

„Omráčila som ťa.“

„Vďaka ti Bože,“ šepla s úsmevom. Jej tvár znenazdajky nabrala zelený odtieň a skrútila sa do divnej grimasy.

„Chcem záchod,“ zanariekala a nepúšťajúc moju ruku sa vydala na internát.

„Nabudúce sama nevypi dve fľaše.“

„Ha, ha. Ja už nikdy nebudem nič piť. Len vodu.“

Koľkí to už povedali? 

„Záchod... milujem náš záchod,“ plakala po ceste do spálne.

Lily som nechala v kúpeľni a ja som sa konečne ponorila do svojich perín. Kašľala som na vyzliekanie, zamuchlala som si do periny, vdychujúc Lucovu vôňu nasiaknutú v jeho košeli.

Hnevalo ma, že to nie je Remova košeľa, pretože v správnej dimenzii by mi vyskočil na pomoc ako prvý.

Zajtra sa s ním nebudem baviť.


 Aby sme nemali po srande, prehodnotila som tímy na metlobalový zápas 
a bude sa hrať so Slizolinom! 

Máme sa na čo tešiť. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fixing hearts (9):

2. seBbey přispěvatel
01.08.2013 [15:20]

seBbeyIde o to, že Luc mal tielko. :D Som to nejak zabudla napísať, ale dodám dve vety do budúcej kapitoly Emoticon
Som šťastná aj za teba, že ti funguje predstavivosť :DDD

1. Kristy přispěvatel
31.07.2013 [18:57]

KristyOpitá Lily je fakt super zmena! Emoticon Taká vtipná kapitolka, dobre som sa na nej zabavila. Emoticon A chvála ti za super zakončenie! Nič proti Removi, ale vážne mám radšej Luca. Jediné čo mi tam chýbalo bol aspoň nejaký opis Lucovej holej hrude keď jej dal tú košeľu. Emoticon Ale nevadí, ja si domyslím. Emoticon
Mimochodom asi pred desiatimi minútami som dopísala ďalšiu kapitolu aj ja takže sme sa trochu minuli, ale nevadí. Ak ju rýchlo zverejnia bude to len o pár dní. Emoticon
Ako vždy ešte nakoniec pridávam Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!