OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Forbidden love 2. kapitola



Forbidden love 2. kapitolaKdo pak asi je ten v tajemné komnatě?

EDIT: Článok neprešiel korekciou!


Kapitola II

Druhý den ráno jsem se oblékla a šla do společenské místnosti, tam už na mě čekal Harry a společně jsme zamířili do velké síně na snídani. O Ronovi jsme se nezmínili a spíše jsme se bavili o nadcházejícím dni. Ve velké místnosti jsme se posadili vedle Ginny. Ta se hned začala bavit s Harrym o včerejším zápase.

Vzala jsem si něco k jídlu a rozhlédla jsem se po velké síni. Když můj pohled narazil na Rona a Levanduli znechuceně jsem odvrátila oči a uviděla jsem zmijozelské trio. Crabe něco říkal Dracovi, ale ten vypadal jako, když nevnímá. Nakonec se znechuceně zvedl a odešel. Chvíli jsem za ním koukala a pak jsem se obrátila k Harrymu. Dojedli jsme a šli jsme do učebny lektvarů, kde jsme měli dvouhodinovku lektvarů.

Profesor Křiklan po nás dnes chtěl ostrovtipný lektvar. Samozřejmě zase byl nejlepší Harry, ano štvalo mě, to že pokyny napsané něčí rukou, jsou účinnější, než ty oficiální. Už jen z principu jsem knihu prince dvojí krve bojkotovala. Na obědě jsem si povídala s Ginny.

,,Jak se těšíš na víkend do Prasinek?“ zeptala jsem se jí

,,Docela ano, těším se, až si vyrazím někam ven.“ usmála se

,,S kým tam jdeš?“

,,S Harrym“ začervenala se

,,Páni“ zasmála jsem se

,,Něco mi uniklo?“

,,Pozval mě dneska při snídani. Řekla jsem mu, že s ním půjdu moc ráda.“

,,Gratuluji, ať Vám to vyjde.“

,,Díky a co ty? S kým tam půjdeš?“

,,Ještě uvidím.“ Odvětila jsem jí zamyšleně. Poté jsem se vydala na odpolední vyučování. Když skončilo, šla jsem si dát věci do ložnice. Jakmile jsem vešla do společenské místnosti, uviděla jsem Rona a Levanduli jak si vyměňují sliny. Dost mě to znechutila a zabolelo, že jsem se otočila na podpatku a šla jsem radši do tajemné komnaty. Když jsem se posadila na svoji pohovku, začala jsem přemýšlet o panu neznámém.

Byla jsem velmi zvědavá, zda se opět ukáže. Udělala jsem si úkoly a pak jsem si četla knížku s knihovny. Asi kolem 7 hodiny večerní jsem se dočkala. Opět jsem slyšela někoho vejít. Zhasla jsem svíčky, kterými jsem si svítila. Napjatě jsem čekala a o chvíli později jsem ho uviděla. Opět na sobě měl mikinu s kapucí. I dnes si mě nevšiml, byla jsem ráda, jaké místo jsem si vybrala k sezení, protože jsem ho mohla v klidu pozorovat. Opět dělal něco se skříní a tlumeně nadával. Jelikož se mu to nedařilo. Musela jsem se tomu usmívat. Pak do té skříně kopnul, to už jsem nevydržela a vyprskal jsem smíchy. Okamžitě jsem si přitiskla ruku na pusu, ale on přece jen něco zaslechl, protože se otočil a začal prozkoumávat místnost pohledem a dokonce ji chtěl procházet.

Modlila jsem se, aby mě neobjevil, docela mě bavilo ho pozorovat. Nakonec si asi řekl, že to byl jen nějaký rarach, kterých tu bohužel bylo víc než dost. Ale jak se otáčel a šel zpět k té skříni, něco mi na něm bylo velmi povědomé. Na té jeho chůzi držení těla. Ale nepřišla jsem na to kdo, to je. Asi po hodině odešel. Opět jsem chvíli čekala a pak jsem se vydala do naší společenské místnosti.

Zde jsem viděla Harryho, jak se baví s Ginny. Když mě zpozoroval, zavolal na mě a ptal se, kde jsem byla, řekla jsem mu, že jsem byla v knihovně. Opět mi to uvěřil, jo občas je výhoda být za šprta. Chvíli jsem se s nimi bavila, pak jsem se omluvila a odešla do ložnice. Šla jsem si pro věci na vykoupání a odešla jsem do prefektské koupelny, kde jsem si vychutnala příjemnou lázeň.

Poté jsem se odebrala do ložnice a chystala se usnout. Před obličejem se mi, ale zjevoval on a pak mi to došlo. Byl to Draco! Když jsem si to uvědomila, vystřelila jsem do sedu a lapala jsem po dechu. Ano teď to dávalo smysl, že ho znám. Nakonec jsem se trochu uklidnila a pomyslela si, no to bude ještě zajímavé a usnula jsem. Kdybych jen věděla jak zajímavé to bude. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forbidden love 2. kapitola:

4. aramka přispěvatel
30.07.2013 [10:55]

aramkaDevil nikdo te nenuti to cist, nelibi se ti to fajn tak to nečti, já tě přece nenutím abys si to četla. P.S. chtěla bych vidět něco, co jsi napsala ty, když seš tak chytrá.

3. devil666
29.07.2013 [20:06]

teda fakt nuda. vůbec se mi to nelíbí občas píšeš věty úpe nesmyslně. navíc hermiona je chytrá. myslíš že by jí tak dlouho trvalo než by přišla na to že to byl draco? holka je to dost ubohý!!! Emoticon udělej všem radost a brzy to skonči Emoticon

2. aramka přispěvatel
29.07.2013 [16:53]

aramkaJsem ráda že se ti to libí, další bude snad brzo

1. devil
29.07.2013 [11:33]

Pises moc hezkou povidku ... tesim se na dalsi kapitolku =D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!